Wat een blunder..ze zijn er al 5-6 jaar mee bezig

Leuk he zo een pleesteesjun........Richardt. schreef:Ik had echt verwacht dat ie rond de kerst uit zou komen, zoals zoveel spellen.
Maar helaassss, weer niet
Roman schreef:Die R8 V10 klinkt geweldig. Kan niet wachten om auto's aan te gaan passen, dat word echt geweldig.
Die Porsche Cup waar je maar racet is trouwens ook heerlijk. Leuk ook al die andere auto's waar je vast een voor proefje van krijgt.
In de race met de Evo valt het op dat de Cayenne veel kracht heeft op het stuk omhoog en op de rechte stukken, maar in de bochten het wel erg moeilijk heeft.
Gewoon prachtig :banaan:
Jammer van de time trial dat wel
atomchris schreef:
HOU OPHOP!!!!!!ik mot nog tot 5 uur...........ik hou het niet meer!
Een racespel met alleen microsoft stuur terwijl je een g25 gewend bent is als sex met een slappe.Macboy schreef:Sorry. Ik had hier een post gepost met WHAHAHAHAH LOSERS
Ik hoorde van Tom namelijk net pas dat je op de Xbox geen stuur kunt aansluiten. Dat wist ik niet. Dus snapte ik alle ophef over Forza niet. Met je controller is toch belachelijk? Een racespel zonder stuur is als sex zonder piemel: je hebt er niks aan
Toen zag ik dat er wel stuurtjes konden worden aangesloten, maar kennelijk niet de G25. Dan is het nog ruk, maar minder erg dan ik dacht. Gelet op het plaatje kun je er plezier van hebben.
Maar erg slecht dat de G25 niet kan. Xbox is toch Microsoft ?
Precies. Dat is de reden dat ik GT5 eigenlijk nooit meer speel. Nou vond ik het met het stuur ook al geen bijzondere ervaring behalve dat het beeld er leuk uitzag, maar met de controller is geen optie, dus wat overblijft is de PS3 dan naar boven slepen en dat ding is bijna net zo portable als een PC.Roman S. schreef:Grootste voordeel van het Xbox360 stuur is is dat ik er lekker mee op de bank kan zitten racen, stuur is namelijk o.a. gemaakt om op schoot te kunnen leggen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten