René130i schreef:Ik heb altijd het gevoel dat FIFA spelers PES nooit een kans hebben gegeven. Ik kan het me gewoon niet voorstellen dat iemand FIFA beter vindt spelen (gameplay en feel).
Ik was tot FIFA09 een PES speler. Maar heb nu het gevoel dat PES nog steeds op hetzelfde niveau staat. De ball physics lopen gewoon achter voor mijn (en iedereen die ik persoonlijk ken die het speelt) gevoel.
Is gewoon persoonlijk. Maar voor mij voelt PES echt niet anno 2009 aan maar eerder 2005/6. Op de graphics na want die zijn gewoon erg goed.
Maar de manier waarop de spelers zich bewegen... Vind niemand dat kut dan? Het voelt alsof ze maar 8 richtingen op kunnen, lijkt net alsof je ze nooit exact kan plaatsen.
Ik speelde tot aan vorig jaar vanaf de snes PES, maar FIFA09 ondanks dat er een hoop aan mis was vond ik gewoon beter spelen. Hetzelfde nu weer, het lijkt echt alsof de physics zich nooit verder ontwikkelen, terwijl FIFA10 duidelijk een verbetering is over FIFA09. (ondanks nieuwe irraties).
Het hangt gewoon van je smaak af, en PES vind ik jammer genoeg gewoon shit op dit moment. En dat vind ik gewoon echt jammer want ik ben EA echt zat, maar zit niks anders op voor koment seizoen weer...