Komt die Apache ineens doordat hij nachtzicht apparatuur heeft achter je aan......
Een salvo had een mooie afsluiter geweest....
Ik trakteer die piloot op een biertje......
Grtz,Hans
Richardt. schreef:Ooh en nog een leuke reactie die ik tegen kwam![]()
Kom op zeg. Zo'n stuk oorlogstuig dat miljoenen kost en een laserpen van 2 tientjes is levensgevaarlijk. Gek he dat we de oorlog niet winnen van een stel schapenherders met een ak...
luco hornsveld schreef:Richardt. schreef:Ooh en nog een leuke reactie die ik tegen kwam![]()
Kom op zeg. Zo'n stuk oorlogstuig dat miljoenen kost en een laserpen van 2 tientjes is levensgevaarlijk. Gek he dat we de oorlog niet winnen van een stel schapenherders met een ak...![]()
![]()
![]()
![]()
Hahaha, erg sterk!Richardt. schreef:Ooh en nog een leuke reactie die ik tegen kwam![]()
Kom op zeg. Zo'n stuk oorlogstuig dat miljoenen kost en een laserpen van 2 tientjes is levensgevaarlijk. Gek he dat we de oorlog niet winnen van een stel schapenherders met een ak...
Nog niemand die zich druk heeft gemaakt over de afkomst van de mannen ?Niels v D schreef:Waarom schijnen 18-tot 22 jarige mannen met laserpennetjes op helikopters?
Buiten dat, inderdaad die schapenhoeder dit niet laten lezen..Straks besteld ie ook een doos van die dingen.
Er staat toch, tennispark bij Veldhoven!Rico schreef:Nog niemand die zich druk heeft gemaakt over de afkomst van de mannen ?Niels v D schreef:Waarom schijnen 18-tot 22 jarige mannen met laserpennetjes op helikopters?
Buiten dat, inderdaad die schapenhoeder dit niet laten lezen..Straks besteld ie ook een doos van die dingen.
Ik wist niet dat marrokanen ook aan tennis dedenSteven Nauta schreef:Er staat toch, tennispark bij Veldhoven!Rico schreef:Nog niemand die zich druk heeft gemaakt over de afkomst van de mannen ?Niels v D schreef:Waarom schijnen 18-tot 22 jarige mannen met laserpennetjes op helikopters?
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Edwin de Haas, Erminio, Marc42 en 15 gasten