Da's wel een interessante opmerking. Ikzelf werk in de IT. Was ooit zo ontstaan uit hobby, tegenwoordig niets meer en niets minder dan mijn werk. Ben er toevallig goed in, that's it.Rico v Velzen schreef:Aan de andere kant, waarom zou die een autoliefhebber moeten zijn? Verkopers moeten verkopen en zien hun handelswaar als werk. ik bedoel, ik verkoop met plezier matrassen verdien er mijn brood mee. maar buiten dat om heb ik er echt niks mee. het is een misvatting om te denken dat BMW verkopers echte liefhebbers zijn zoals wij. die groep is erg klein en zijn mischien wel de slechtste verkopers.
Werkt nu bij Munsterhuis (section Masarati 8) ) in Enschede en heeft onlangs net als ondergetekende de eerste prijs gehaald bij de Prodrive Racecursus. Was mijn buurjongen in't darp.Bij BMW in Apeldoorn zat een top verkoper (vond ik). Echte liefhebber met een E30 M3 en rijdt ook mee op Papenburg, de Ring etc. Zo iemand kan je enthousiast maken en over de streep trekken.
Klopt maar er komt nog BPM bij en aan die prijs is echt niks meer te doen volgens de eigenaar.Fernando schreef:Deze ziet er ook zeker niet verkeerd uit... 8)
http://www.autoweek.nl/occasiondata.php ... 6&cache=no
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot], Google [Bot], yorick en 15 gasten