Rico v Velzen schreef:http://c64s.com/
ik kreeg die link inderdaad ook al door van een vriend! wat heerlijk zeg 8)
Rico v Velzen schreef:http://c64s.com/
Flatline schreef:vroeger ook verslaaft aan:
Double Dragon
PaperBoy
Martijn Koevoets schreef:Jij bedoelt volgens mij Stunts 4D Sports Driving...Metchu schreef:TESTdrive! hahahaha. Is dat dat spel waar je ook je eigen stuntbaan enzo kon maken ?
Mét Lamborghini LM002 8)
Fernando schreef:drama dat ik deze niet meer kan vinden, vroeger echt uren mee gespeeld...![]()
Metchu schreef:... oude gameboy, old school, mijn eerste spelcomputer. Was ik erg trots op. Met zo'n accu achterop zodat er geen 4 AA batterijen in hoefde en met verlichting en vergrootglas![]()
zo een had ik
dit is een screenshot van mijn neefje (beelden van 15 jaar geleden ofzo) met m'n gameboy en batterypack achterop
(ik zit toevallig wat oude video's van (misschien wel meer dan) 15 jaar geleden te kijken, waar ik aan het filmen benMijn ouders hebben die oude Hi8 bandjes om laten zetten naar dvd. Heerlijk! Ik besef me nu ook dat mijn filmcarriere is begonnen op 7 a 8 jarige leeftijd voor mij 8) Was niet weg te slaan bij dat ding (de camera EN de gameboy)
)
heerlijk die oldschool techniek :shakeit:
Mie toe :banaan:Mathieu schreef:![]()
![]()
![]()
Die had ik ook.
Echt HEMA........................
En óf ik die niet vergeet! Dikke pret dit topic, er komt zo veel leuks voorbij :banaan:Gijs te Kaat schreef:Vergeet deze niet jongens.....
Wacky wheels.
Lego Technics, kicken.Thomas schreef:Ik had deze;
Cool, die heeft m''n vader ook al tijden.Ruben schreef:Lego Technics, kicken.Thomas schreef:Ik had deze;
Super...Ruben schreef:Lego Technics, kicken.Thomas schreef:Ik had deze;
Awesome! Veel duimblaren opgelopen tijdens het spelen van Mortal Combat en streetfighter. Speelde meestal tegen m'n broer, ging nog wel 's een spelcomputer door de lucht na een bad beatMetchu schreef:een episch gevecht voor de retro liefhebberBrengt me terug naar die goeie ouwe tijd!
Had ik ook, super gaaf.Opa schreef:Opa's trots van vroegâh:
Kon ik mooi met al m'n Matchbox-auto'tjes op racen.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Bing [Bot], Kadett, Semrush [Bot] en 1 gast