intro
- frank de jonge
Re: intro
Dikke VETTE PORKER!!!!!!!!!!
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
NOG BETER!!!!
Een 997 met de juiste wielen!!!!
Carrera S?
Een 997 met de juiste wielen!!!!
Carrera S?
-
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
Jaa zeg, ik vond het al heel wat dat ik in 1x die Maserati herkend had. Gaat ie het nog moeilijker maken!
Maargoed, ik weet niet wat ik liever zou hebben een 911 of een GranSport. Beide heerlijke auto's, ik denk dat de 911 qua rijbeleving nog net even een stukje fijner is
Maargoed, ik weet niet wat ik liever zou hebben een 911 of een GranSport. Beide heerlijke auto's, ik denk dat de 911 qua rijbeleving nog net even een stukje fijner is

- frank de jonge
^^ Wat Rico zegt 

- Collin Bello
Ja dat dacht ik ook, de autogekken hier hebben genoeg aan de spiegelsteun of de N-codering op de band....
Geen S, al was ik daarvoor op de markt. Maar hier tegenaan gelopen en de "klik" dus.
997 carrera, basalt zwart, 19" wielen, leerpakket, schuifdak, navi en telefoonmodule, electrische stoelen en nog wat ander leuks, NL auto en van de dealer....
I'm happy.
Gran Sport MC Victory heeft overigens een onovertroffen geluid! Vandaag leuk treintje gereden over de dijken van de Nederrijn.
Geen S, al was ik daarvoor op de markt. Maar hier tegenaan gelopen en de "klik" dus.
997 carrera, basalt zwart, 19" wielen, leerpakket, schuifdak, navi en telefoonmodule, electrische stoelen en nog wat ander leuks, NL auto en van de dealer....
I'm happy.
Gran Sport MC Victory heeft overigens een onovertroffen geluid! Vandaag leuk treintje gereden over de dijken van de Nederrijn.
- Collin Bello

- Mark Nauta
Laat nou even een foto zien van de hele auto!!!! 

- Collin Bello
Mark Nauta schreef:Laat nou even een foto zien van de hele auto!!!!
ga jij d'r geen maken bij de all generations 911 fotoshoot dan??

Zal d'r vanavond een paar posten!
- Collin Bello
Haha, tja keuzes en budgetten. Voor mij mn geen onderhoudsbudget voor een Maserindobesar schreef:Jammer dat het geen Maser is geworden. GranSport met 3200GT achterlichten ombouw is subliem. Wat betreft looks en sound super, kan geen 911C2 tegenop imho.
8)

-
- Auto: M3P, 130i
Haha zo is het. De 911 mag je overigens ook ook tussen de rotondes door loslaten. 8)Collin Bello schreef:Haha, tja keuzes en budgetten. Voor mij mn geen onderhoudsbudget voor een Maserindobesar schreef:Jammer dat het geen Maser is geworden. GranSport met 3200GT achterlichten ombouw is subliem. Wat betreft looks en sound super, kan geen 911C2 tegenop imho.
8)en keuze voor Deutsche Gründlichkeit
. Maar zoals ik al zei, die Maser heeft de beste sound. Je hoort de wagen aankomen als hij nog 2 rotondes van mijn huis is verwijderd! Zou leuk klinken in Uden als afwisseling voor de F16's van Volkel!
- Collin Bello
Ik was gisteravond nog op zoek naar spotters in Roosendaal....had je een sneakpreview wel gegundMark Nauta schreef:Laat nou even een foto zien van de hele auto!!!!

- tim1981
Mooie auto!
De dijkjes van Kesteren naar Vianen zijn ook goed te doen. Of die langs de Waal van Lent naar Ijzendoorn, en dan met het stukje van Ochten naar Ijzendoorn, behoren ook tot mijn favo routes. Of visa versa. 8)

Daar kan je altijd leuk rijden, zie op je foto het gemaal tussen Randwijk en Opheusden.Collin Bello schreef: Vandaag leuk treintje gereden over de dijken van de Nederrijn.
De dijkjes van Kesteren naar Vianen zijn ook goed te doen. Of die langs de Waal van Lent naar Ijzendoorn, en dan met het stukje van Ochten naar Ijzendoorn, behoren ook tot mijn favo routes. Of visa versa. 8)
- Mark Nauta
Potverdorie, had even gebeld!!Collin Bello schreef:Ik was gisteravond nog op zoek naar spotters in Roosendaal....had je een sneakpreview wel gegundMark Nauta schreef:Laat nou even een foto zien van de hele auto!!!!

Dan had ik meteen wat plaatjes voor je geschoten!
Hij is echt heel fraai. Nice and clean. Zwart, geen 4 pijpjes, want Carrera (schreeuwt niet zo) en de juiste wielen. Niets meer aan doen!
Gewoon puur genieten!!!
- Collin Bello
Zal ik doen volgende keer, neefje woont in Essen...
- MartijnGizmo
Ik herkende de platgeslagen Kever aan de tankdop... 
En ik zal voortaan eerst pagina 2 lezen...

En ik zal voortaan eerst pagina 2 lezen...