Bios, busjes, trouwen en een boel drukte topic

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
MartijnGizmo

Bios, busjes, trouwen en een boel drukte topic

Bericht door MartijnGizmo » 21 sep 2009, 10:12

Nog naar de bios geweest?

M@rcel

Re: Fijn ramadanfeest iedereen!

Bericht door M@rcel » 21 sep 2009, 10:45

Ja, maar uiteindelijk naar buiten afgevoerd.... :wink:

duifjes.com

Bericht door duifjes.com » 21 sep 2009, 15:02

:mrgreen:

Ahmed

Bericht door Ahmed » 21 sep 2009, 16:08

Bios is zooooo 2000 :lol:

Downforce Hans

Bericht door Downforce Hans » 21 sep 2009, 16:11

Reden er ook gratis busjes naar de bios dan :?: :hmmm:

GTRene

Bericht door GTRene » 21 sep 2009, 16:17

http://www.telegraaf.nl/binnenland/4885 ... html?p=1,1" onclick="window.open(this.href);return false;

ook

http://www.telegraaf.nl/binnenland/4885 ... html?p=8,1" onclick="window.open(this.href);return false;

Bios Hooligans :hammer:

eneuh eid Mubarak misschien beter eet Mubarak :mrgreen: als jullie toch trek hebben :wink:

Afbeelding

:angel: :wink:

Michel P

Bericht door Michel P » 21 sep 2009, 16:28

Downforce Hans schreef:Reden er ook gratis busjes naar de bios dan :?: :hmmm:
Stond een goede column over in de Telegraaf, uit angst voor agressie......... ff busjes inzetten........... typisch linkse knuffel gedachten......... over gelijke behandeling gesproken waar ze de mond vol van hebben................

Nee, wel een invalide mijnheer in een brommobiel verbieden verder te rijden, de helden...........

En dan is het vreemd dat het vertrouwen in de politiek zo laag is..........

Kijk dat men feest viert omdat men een aantal weken een vreemd eetpatroon heeft nageleefd, prima, maar waarom moet de rest van niet (het zelfde) gelovend NL dan hun bios bezoek worden verziekt. Pa en ma weten toch dat door de uitgelaten sfeer ze zich niet altijd netjes gedragen!! Hou je kids dan binnen, of laat ze de moskee slopen :mrgreen:

Michel

Metchu

Bericht door Metchu » 21 sep 2009, 16:33

Het is toch DOM om een autoloze zondag in te plannen zonder te kijken wat er die dag eventueel is... Fout van de gemeente...een grote percentage van je bevolking heeft dan een feestdag, waarbij bezoeken aan elkaar centraal staat. Hadden ze eerst even moeten kijken... dat is de fout, niet het inzetten va de busjes... daar laat ik me niet over uit... ik had liever gezien dat ze het met een week hadden verplaatst ofzo.

maar goed, geen zin om dit feestelijke topic te verzieken met een nutteloze discussie en energieverspilling aan een stel mongolen die zich niet kunnen gedragen. Zal je zien dat die druktemakers onterecht feestvieren (niet eens gevast hebben e.d.)....

Michel P

Bericht door Michel P » 21 sep 2009, 16:42

Metchu schreef:Het is toch DOM om een autoloze zondag in te plannen zonder te kijken wat er die dag eventueel is... Fout van de gemeente...een grote percentage van je bevolking heeft dan een feestdag, waarbij bezoeken aan elkaar centraal staat. Hadden ze eerst even moeten kijken... dat is de fout, niet het inzetten va de busjes... daar laat ik me niet over uit... ik had liever gezien dat ze het met een week hadden verplaatst ofzo.
Scheiding van kerk en staat iemand, het feestvieren door moslims i.v.m. hun suikerfeest is toch niet verboden? Het was toch ook niet overal autovrije zondag, ik wist niet eens dat het was, las het vanmorgen in de krant. Ik zag dat er in Deventer een staat langs de IJssel was afgezet in verband hiermee, voor een aantal festiviteiten. Ook een autoloze zondag komt uit de linkse hobbie hoek. Verder reed het openbaar vervoer wel overal zover ik heb begrepen. En het inzetten van busjes op kosten van de gemeenschap is schandalig, helemaal de reden waarom, uit angst voor spanningen en agressie............ de falende overheid in optima forma!

Verder hoop ik voor de genen waar het van toepassing is een fijne suikerfeestviering heeft gehad. Ik had een leuke verjaardag bij Gerrit met meer dan prima eten :banaan:

Michel

Downforce Hans

Bericht door Downforce Hans » 21 sep 2009, 16:59

Wat een politiek antwoord zeg dat jij je niet uit laat over het inzetten van die busjes....... :hmmm:

Ik las al ergens dat men het vervelend vond dat mensen met hun pannen met eten in het openbaar vervoer moesten gaan zitten en dat dus busjes een goede oplossing zou zijn om zo bij familie in de stad te kunnen komen.
Opa mag met zijn invalidevoetuig de stad niet in en wordt door de politie tegen gehouden terwijl een busje met een pan kous kous gewoon door mag rijden........ :mrgreen:

Ahmed

Bericht door Ahmed » 21 sep 2009, 17:06

Opa kan ook mee met de couscous-bus ? :lol:

Downforce Hans

Bericht door Downforce Hans » 21 sep 2009, 17:10

Ahmed schreef:Opa kan ook mee met de couscous-bus ? :lol:
Dat paste niet want opa was te dik en de pan was te groot en de bus te klein..... :mrgreen:

Ahmed

Bericht door Ahmed » 21 sep 2009, 17:15

Opa in de pan, pan op het imperiaal :mrgreen:

Michel P

Bericht door Michel P » 21 sep 2009, 22:39

http://www.spitsnieuws.nl/archives/prov ... uitge.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Zijn de busjes zeker ook voor gebruikt................ schandalig dat dit gebeurt ano 2009 in Nederland :evil:

Ook geen mening over zeker he Metchu :wink:

Michel

GTRene

Bericht door GTRene » 21 sep 2009, 23:07

Michel P schreef:http://www.spitsnieuws.nl/archives/prov ... uitge.html

Zijn de busjes zeker ook voor gebruikt................ schandalig dat dit gebeurt ano 2009 in Nederland :evil:

Ook geen mening over zeker he Metchu :wink:

Michel
Ook daar zal Metchu vast een heel goed antwoord voor hebben :hmmm: ...benieuwd of hij hier open over gaat praten en dit openbaar veroordelen dat dat niet kan/mag waar ook ter wereld...Metchu wat zeg jij daarover een eerlijk antwoord graag. 8) ben je daar tegen (uithuwelijken) of ook voor, alleen een voor of tegen uithuwelijken antwoord graag.

Downforce Hans

Bericht door Downforce Hans » 21 sep 2009, 23:36

Metchu slaat dit draadje ineens over :mrgreen:

Metchu

Bericht door Metchu » 22 sep 2009, 00:13

Sinds wanneer moet ik mij opeens verantwoordelijken voor elke achterlijke allochtoon of moslim ? Ik vind het ook jammer dat mijn feestelijke topic daarvoor gekaapt wordt! Wat denk je dat ik ervan vind? Denk eens gezond na!? :? :? :protest:

zou fijn zijn als de mods het off-topic splitsen naar een tweede topic waar het bashen gerust door kan gaan.

GTRene

Bericht door GTRene » 22 sep 2009, 00:37

Metchu schreef:Sinds wanneer moet ik mij opeens verantwoordelijken voor elke achterlijke allochtoon of moslim ? Ik vind het ook jammer dat mijn feestelijke topic daarvoor gekaapt wordt! Wat denk je dat ik ervan vind? Denk eens gezond na!? :? :? :protest:

zou fijn zijn als de mods het off-topic splitsen naar een tweede topic waar het bashen gerust door kan gaan.
Jij hoeft je niet te verantwoorden voor die mensen zoals jij ze omschrijft, maar kun je antwoordt geven op die vraag die ik je stelde? niks ben je verplicht natuurlijk :mrgreen: al schijnt er een oer hollands gezegde te zijn, wie zwijgt stemt toe :lol: :sealed:

hoe waren je sweets by the way :mrgreen:

MartijnGizmo

Bericht door MartijnGizmo » 22 sep 2009, 00:44

Beetje onnodig om Metchu hiermee uit z'n tent te lokken... Ben blij dat ik me niet voor iedere achterlijke Nederlander hoef te verantwoorden!

On topic: wat moet ik me voorstellen bij een 'normaal' Suikerfeest? Gezellig bij familie langs? Of meer traditionele gebruiken?

xaban
Auto: E92 325i

Bericht door xaban » 22 sep 2009, 06:32

Martijn Koevoets schreef:Beetje onnodig om Metchu hiermee uit z'n tent te lokken... Ben blij dat ik me niet voor iedere achterlijke Nederlander hoef te verantwoorden!

On topic: wat moet ik me voorstellen bij een 'normaal' Suikerfeest? Gezellig bij familie langs? Of meer traditionele gebruiken?
Gewoon gezellig bij familie langs. Meestal gaan de jongeren dezelfde avond nog ergens stappen.

Michel P

Bericht door Michel P » 22 sep 2009, 08:22

Metchu schreef:Sinds wanneer moet ik mij opeens verantwoordelijken voor elke achterlijke allochtoon of moslim ? Ik vind het ook jammer dat mijn feestelijke topic daarvoor gekaapt wordt! Wat denk je dat ik ervan vind? Denk eens gezond na!? :? :? :protest:

Splitsen van het topic is wellicht een goed idee, maar dan na het busjes circus!

Je hoeft je niet te verantwoorden over die achterlijkheden, maar je mening neer typen zou wel ik wel waarderen, net zoals een mening over de busjes op kosten van de maatschappij........ jij zit toch in de politiek, dus dat maakt de discussie juist leuk.

Michel

Michel P

Bericht door Michel P » 22 sep 2009, 08:38

Als je dit leest, draait je maag toch om, hoe gewetenloos kun je zijn, om je eigen dochter onder dwang uit te huwelijken om o.a. de familie eer te redden.

Afbeelding

GTRene

Bericht door GTRene » 22 sep 2009, 10:09

helemaal eens met Michel :clap:

familie eer...wow wat een eer...familie schande dat is het in al die gevallen als ze zo doen/omgaan met.

en dan nog ff terug komend op je(Metin) antwoord van de busjes...met dikke letters ook nog DOM neertypen dat ze geen rekening houden met de Moslim of een suikerfeest? waarom zouden ze dat meer of anders moeten doen dan bij ander "gelovigen" die de zondag gebruiken voor familie bezoekjes e.d. (ik hoef ook geen autoloze zondagen maar ff daarbuiten :mrgreen: ) en er ook last van hebben.
Ik vind het best dat sommigen (velen al) helaas een streng geloof hebben, maar doe dat binnenshuis op een vrijwillige basis en val er anderen niet mee lastig, ga niks eisen en al helemaal niet opdringen....we leven niet meer in de middeleeuwen :mrgreen:

RVV

Bericht door RVV » 22 sep 2009, 13:32

Done :thumbup:

GTRene

Re: Bios, busjes, trouwen en een boel drukte topic

Bericht door GTRene » 22 sep 2009, 13:52

Welke Film draaide er eigenlijk....Schatjes? :lol:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=e1nMLT5FZFs&hl=nl[/youtube]

Plaats reactie