Bios, busjes, trouwen en een boel drukte topic
- MartijnGizmo
Bios, busjes, trouwen en een boel drukte topic
Nog naar de bios geweest?
-
M@rcel
Re: Fijn ramadanfeest iedereen!
Ja, maar uiteindelijk naar buiten afgevoerd.... 
- duifjes.com
- Ahmed
Bios is zooooo 2000 
- Downforce Hans
Reden er ook gratis busjes naar de bios dan
: 
- GTRene
http://www.telegraaf.nl/binnenland/4885 ... html?p=1,1" onclick="window.open(this.href);return false;
ook
http://www.telegraaf.nl/binnenland/4885 ... html?p=8,1" onclick="window.open(this.href);return false;
Bios Hooligans
eneuh eid Mubarak misschien beter eet Mubarak
als jullie toch trek hebben

ook
http://www.telegraaf.nl/binnenland/4885 ... html?p=8,1" onclick="window.open(this.href);return false;
Bios Hooligans
eneuh eid Mubarak misschien beter eet Mubarak
- Michel P
Stond een goede column over in de Telegraaf, uit angst voor agressie......... ff busjes inzetten........... typisch linkse knuffel gedachten......... over gelijke behandeling gesproken waar ze de mond vol van hebben................Downforce Hans schreef:Reden er ook gratis busjes naar de bios dan:
Nee, wel een invalide mijnheer in een brommobiel verbieden verder te rijden, de helden...........
En dan is het vreemd dat het vertrouwen in de politiek zo laag is..........
Kijk dat men feest viert omdat men een aantal weken een vreemd eetpatroon heeft nageleefd, prima, maar waarom moet de rest van niet (het zelfde) gelovend NL dan hun bios bezoek worden verziekt. Pa en ma weten toch dat door de uitgelaten sfeer ze zich niet altijd netjes gedragen!! Hou je kids dan binnen, of laat ze de moskee slopen
Michel
-
Metchu
Het is toch DOM om een autoloze zondag in te plannen zonder te kijken wat er die dag eventueel is... Fout van de gemeente...een grote percentage van je bevolking heeft dan een feestdag, waarbij bezoeken aan elkaar centraal staat. Hadden ze eerst even moeten kijken... dat is de fout, niet het inzetten va de busjes... daar laat ik me niet over uit... ik had liever gezien dat ze het met een week hadden verplaatst ofzo.
maar goed, geen zin om dit feestelijke topic te verzieken met een nutteloze discussie en energieverspilling aan een stel mongolen die zich niet kunnen gedragen. Zal je zien dat die druktemakers onterecht feestvieren (niet eens gevast hebben e.d.)....
maar goed, geen zin om dit feestelijke topic te verzieken met een nutteloze discussie en energieverspilling aan een stel mongolen die zich niet kunnen gedragen. Zal je zien dat die druktemakers onterecht feestvieren (niet eens gevast hebben e.d.)....
- Michel P
Scheiding van kerk en staat iemand, het feestvieren door moslims i.v.m. hun suikerfeest is toch niet verboden? Het was toch ook niet overal autovrije zondag, ik wist niet eens dat het was, las het vanmorgen in de krant. Ik zag dat er in Deventer een staat langs de IJssel was afgezet in verband hiermee, voor een aantal festiviteiten. Ook een autoloze zondag komt uit de linkse hobbie hoek. Verder reed het openbaar vervoer wel overal zover ik heb begrepen. En het inzetten van busjes op kosten van de gemeenschap is schandalig, helemaal de reden waarom, uit angst voor spanningen en agressie............ de falende overheid in optima forma!Metchu schreef:Het is toch DOM om een autoloze zondag in te plannen zonder te kijken wat er die dag eventueel is... Fout van de gemeente...een grote percentage van je bevolking heeft dan een feestdag, waarbij bezoeken aan elkaar centraal staat. Hadden ze eerst even moeten kijken... dat is de fout, niet het inzetten va de busjes... daar laat ik me niet over uit... ik had liever gezien dat ze het met een week hadden verplaatst ofzo.
Verder hoop ik voor de genen waar het van toepassing is een fijne suikerfeestviering heeft gehad. Ik had een leuke verjaardag bij Gerrit met meer dan prima eten :banaan:
Michel
- Downforce Hans
Wat een politiek antwoord zeg dat jij je niet uit laat over het inzetten van die busjes.......
Ik las al ergens dat men het vervelend vond dat mensen met hun pannen met eten in het openbaar vervoer moesten gaan zitten en dat dus busjes een goede oplossing zou zijn om zo bij familie in de stad te kunnen komen.
Opa mag met zijn invalidevoetuig de stad niet in en wordt door de politie tegen gehouden terwijl een busje met een pan kous kous gewoon door mag rijden........
Ik las al ergens dat men het vervelend vond dat mensen met hun pannen met eten in het openbaar vervoer moesten gaan zitten en dat dus busjes een goede oplossing zou zijn om zo bij familie in de stad te kunnen komen.
Opa mag met zijn invalidevoetuig de stad niet in en wordt door de politie tegen gehouden terwijl een busje met een pan kous kous gewoon door mag rijden........
- Ahmed
Opa kan ook mee met de couscous-bus ? 
- Downforce Hans
Dat paste niet want opa was te dik en de pan was te groot en de bus te klein.....Ahmed schreef:Opa kan ook mee met de couscous-bus ?
- Ahmed
Opa in de pan, pan op het imperiaal 
- Michel P
http://www.spitsnieuws.nl/archives/prov ... uitge.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Zijn de busjes zeker ook voor gebruikt................ schandalig dat dit gebeurt ano 2009 in Nederland
Ook geen mening over zeker he Metchu
Michel
Zijn de busjes zeker ook voor gebruikt................ schandalig dat dit gebeurt ano 2009 in Nederland
Ook geen mening over zeker he Metchu
Michel
- GTRene
Ook daar zal Metchu vast een heel goed antwoord voor hebbenMichel P schreef:http://www.spitsnieuws.nl/archives/prov ... uitge.html
Zijn de busjes zeker ook voor gebruikt................ schandalig dat dit gebeurt ano 2009 in Nederland![]()
Ook geen mening over zeker he Metchu![]()
Michel
- Downforce Hans
Metchu slaat dit draadje ineens over 
-
Metchu
Sinds wanneer moet ik mij opeens verantwoordelijken voor elke achterlijke allochtoon of moslim ? Ik vind het ook jammer dat mijn feestelijke topic daarvoor gekaapt wordt! Wat denk je dat ik ervan vind? Denk eens gezond na!?
zou fijn zijn als de mods het off-topic splitsen naar een tweede topic waar het bashen gerust door kan gaan.
zou fijn zijn als de mods het off-topic splitsen naar een tweede topic waar het bashen gerust door kan gaan.
- GTRene
Jij hoeft je niet te verantwoorden voor die mensen zoals jij ze omschrijft, maar kun je antwoordt geven op die vraag die ik je stelde? niks ben je verplicht natuurlijkMetchu schreef:Sinds wanneer moet ik mij opeens verantwoordelijken voor elke achterlijke allochtoon of moslim ? Ik vind het ook jammer dat mijn feestelijke topic daarvoor gekaapt wordt! Wat denk je dat ik ervan vind? Denk eens gezond na!?![]()
![]()
![]()
hoe waren je sweets by the way
- MartijnGizmo
Beetje onnodig om Metchu hiermee uit z'n tent te lokken... Ben blij dat ik me niet voor iedere achterlijke Nederlander hoef te verantwoorden!
On topic: wat moet ik me voorstellen bij een 'normaal' Suikerfeest? Gezellig bij familie langs? Of meer traditionele gebruiken?
On topic: wat moet ik me voorstellen bij een 'normaal' Suikerfeest? Gezellig bij familie langs? Of meer traditionele gebruiken?
-
xaban
- Auto: E92 325i
Gewoon gezellig bij familie langs. Meestal gaan de jongeren dezelfde avond nog ergens stappen.Martijn Koevoets schreef:Beetje onnodig om Metchu hiermee uit z'n tent te lokken... Ben blij dat ik me niet voor iedere achterlijke Nederlander hoef te verantwoorden!
- Michel P
Splitsen van het topic is wellicht een goed idee, maar dan na het busjes circus!Metchu schreef:Sinds wanneer moet ik mij opeens verantwoordelijken voor elke achterlijke allochtoon of moslim ? Ik vind het ook jammer dat mijn feestelijke topic daarvoor gekaapt wordt! Wat denk je dat ik ervan vind? Denk eens gezond na!?![]()
![]()
![]()
Je hoeft je niet te verantwoorden over die achterlijkheden, maar je mening neer typen zou wel ik wel waarderen, net zoals een mening over de busjes op kosten van de maatschappij........ jij zit toch in de politiek, dus dat maakt de discussie juist leuk.
Michel
- Michel P
Als je dit leest, draait je maag toch om, hoe gewetenloos kun je zijn, om je eigen dochter onder dwang uit te huwelijken om o.a. de familie eer te redden.

- GTRene
helemaal eens met Michel
familie eer...wow wat een eer...familie schande dat is het in al die gevallen als ze zo doen/omgaan met.
en dan nog ff terug komend op je(Metin) antwoord van de busjes...met dikke letters ook nog DOM neertypen dat ze geen rekening houden met de Moslim of een suikerfeest? waarom zouden ze dat meer of anders moeten doen dan bij ander "gelovigen" die de zondag gebruiken voor familie bezoekjes e.d. (ik hoef ook geen autoloze zondagen maar ff daarbuiten
) en er ook last van hebben.
Ik vind het best dat sommigen (velen al) helaas een streng geloof hebben, maar doe dat binnenshuis op een vrijwillige basis en val er anderen niet mee lastig, ga niks eisen en al helemaal niet opdringen....we leven niet meer in de middeleeuwen
familie eer...wow wat een eer...familie schande dat is het in al die gevallen als ze zo doen/omgaan met.
en dan nog ff terug komend op je(Metin) antwoord van de busjes...met dikke letters ook nog DOM neertypen dat ze geen rekening houden met de Moslim of een suikerfeest? waarom zouden ze dat meer of anders moeten doen dan bij ander "gelovigen" die de zondag gebruiken voor familie bezoekjes e.d. (ik hoef ook geen autoloze zondagen maar ff daarbuiten
Ik vind het best dat sommigen (velen al) helaas een streng geloof hebben, maar doe dat binnenshuis op een vrijwillige basis en val er anderen niet mee lastig, ga niks eisen en al helemaal niet opdringen....we leven niet meer in de middeleeuwen
- RVV
Metchu schreef:Sinds wanneer moet ik mij opeens verantwoordelijken voor elke achterlijke allochtoon of moslim ? Ik vind het ook jammer dat mijn feestelijke topic daarvoor gekaapt wordt! Wat denk je dat ik ervan vind? Denk eens gezond na!?![]()
![]()
![]()
Done
- GTRene
Re: Bios, busjes, trouwen en een boel drukte topic
Welke Film draaide er eigenlijk....Schatjes?
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=e1nMLT5FZFs&hl=nl[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=e1nMLT5FZFs&hl=nl[/youtube]