Verkeersslachtoffer in auto laten zitten = cabrio

Dit is ons algemene autoforum.
Plaats reactie
Youp
Locatie: GT86, Saxo VTS 16v, Husky 510SMR, Husky FS450, TM SMX450, Peug Boxer 2.8HDi

Re: Verkeersslachtoffer in auto laten zitten = cabrio

Bericht door Youp » 20 sep 2009, 15:20

140 uur dienstverlening, omdat je geprobeerd hebt iemand te helpen maar je niet financieel geruïneerd wil worden...

Mooi hoor... ;)

markk

Bericht door markk » 20 sep 2009, 15:31

Stefan R schreef:Als jij niet wilt dat er in je auto geknipt wordt ben je al uit gestapt :wink:

En even ter overvloede, het ambulance personeel beslist of er geknipt wordt. Niet de brandweer :!:

p.s. Geweldpleging mag je gerust proberen, er zijn er minimaal 9 van "ons" :mrgreen:
Uiteraard ben ik uitgestapt en als dat niet kan ben ik blij dat er geknipt gaat worden. Maar het gaat hier om een passagier die even tijdelijk is ingestapt om te zitten, omdat ie het koud had, etc.

En verder ben ik juist tegen geweld. Maar het blijft mijn auto en ook al ben je met 30 man je blijft met je fikken van mijn spullen af als ik dat niet wil OF je draait op voor de kosten / consequenties. Mandaat / besluitvorming en verantwoordelijkheid gaan immers hand in hand...Of je dat dan vervolgens verhaalt / verrekend op diegene die je hebt geholpen is aan jouw.

M.i. is en blijft het belachelijk dat degene die besluit te knippen (ambulance dus) niet verantwoordelijk wordt gesteld voor de kosten ervan en diegene die schade heeft het maar moet uitzoeken met de verzekering van "de passagier".

Mark.

Stefan R
Auto: Vakantievoertuig

Bericht door Stefan R » 20 sep 2009, 15:39

Ik ben van mening dat degene die het ongeval veroorzaakt heeft voor de kosten op mag draaien, en niet de ambulance dienst.

markk

Bericht door markk » 20 sep 2009, 17:53

Indirect zijn we het denk ik eens. De veroorzaker vergoed de schade, die van de kosten vd hulp en de rest. De 'knipkosten' zijn onderdeel van de hulp kosten...

Mark.

Plaats reactie