M'n ouders zijn een week of 2 geleden vertrokken met een gehuurde camper voor een vakantie van 4 weken. Duitsland, Oostenrijk, Italie en via Frankrijk (Pyreneëen) weer omhoog. Bellen ze gister op, versnellingsbak van die camper aan barrels, ze staan nu een paar dagen op een parkeerterrein bij een lokale autogarage daar. Onderdelen zijn besteld maar dat duurt nog wel een week voordat die er zijn. Durf het bijna niet te zeggen maar het is een Fiat camper.

Ding is ook zowat nieuw nog, jaar oud.
Ze hebben niet zoveel zin meer om daar nog een week op de parkeerplaats rond te hangen, zonder voorzieningen enzo. Snap ik. Tig keer met de ANWB contact gehad maar dat schiet ook niet op, roepen elke keer wat anders en leenauto schijnt weer probleem te zijn, camperboer schijnt daar niet voor verzekerd te zijn oid. en wil die kosten ook niet dragen. Huurauto schijnt 1000 euri te moeten kosten, ook best veel. Goed, bellen ze net of wij (broertje en ik) ze op kunnen komen halen dit weekend, met hun auto (Saab 9-3).
Opzich geen probleem, tot ze zeiden waar ze stonden. Onder Tarbes, da's vlakbij Spanje.

1450 KM vanaf hier. Wordt een lang ritje dus... waarschijnlijk morgenavond daarnaartoe. 's Nachts rijden dus. Ben godd#mme net een weekje terug uit Frankrijk.

Staat die ouwe daarna ook flink bij me in het krijt, heb nog mooi wat verfklusjes liggen thuis.
Italiaanse troep ook.