Wilders na prinsjesdag

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Luco

Re: Wilders na prinsjesdag:)

Bericht door Luco » 16 sep 2009, 21:44

Niels v D schreef:Hoofddoekjes? Oke, ik woon in een dorp waar hoofddoekjes misschien eens per jaar te zien zijn,.

Maar ik kan mij niet voorstellen dat iemand daar iets tegen zou hebben.

Verder was het een verdomd goede toespraak, hoewel Geert niet overal even gelijk heeft, Radicalisering, Islamisering, steeds meer asielzoekers?
De islam wordt toch al jaren almaar zwakker en kleiner, in zowel Europa als Nederland.

Het lastige is nou dat het bestaande kabinet hier geen fatsoenlijk weerwoord op zal geven, maar er met een paar smoesjes en zwakke uitwegen omheen zal draaien.
Wilders is een persoonlijkheid, een man waar je achter kan staan.Dit wordt ook door hem veelvuldig gepromoot door uitspraken als dit land is het zat, nederland wil stemmen(©Pim) en voorbeelden wat betreft de hangjongeren e.d.
Balkenende heeft dat niet, die vertelt het verhaal van zijn Partij en dat is het.
Ach zo is het overal wat.
Sommige doen zich hier voor als "politiek correct" terwijl ze in werkelijkheid 10 x erger zijn dan wilders of welk geloof dan ook :sealed:

Tom

Bericht door Tom » 16 sep 2009, 21:54

Dat stuk van Wilders wat net gepost is wel geinig, maar hij had vandaag ook een uitspraak die helemaal geweldig was... hij wilde namelijk, om de crisis tegen te gaan en het dragen van een hoofddoek te ontmoedigen, een 'kopvoddentax' invoeren. Iedereen met een hoofddoek moet een vergunning ervoor aanvragen bij de gemeente. Zo brengt het geld op om goede dingen mee te doen.

Helemaal geweldig :mrgreen:

In het begin mocht ik Wilders niet zo, vond het vooral populaire praat om zichzelf in de kijker te zetten en zonder met echte oplossingen te komen. Maar dit soort acties kan ik wel waarderen. Hij brengt het namelijk precies wat ze daar in Den Haag altijd doen, overal maar extra belastingen en regeltjes voor verzinnen.. uiteraard richting de werkende mens of de rijken. Nu komt hij met een absurd plan (wat er te dik bovenop ligt dat het een grap is) om zoiets met moslims te doen, en vervolgens zijn al die andere partijen boos omdat je zulke uitspraken absoluut niet kunt maken. Prachtig! Blijkt wel weer hoe gevoelig het ligt en dat je absoluut niet aan het hele multiculturele gebeuren mag komen.
Zie ook http://binnenland.nieuws.nl/568823/wild ... sbelasting" onclick="window.open(this.href);return false;

edit: oh wacht, dacht dat het vanaf dat filmpje 'nieuw' was, maar het ging al over dat bericht :)

Metchu

Bericht door Metchu » 17 sep 2009, 00:02

de mensen die het zien als een grap begrijpen de serieuze ondertoon van wilders niet... ok laten we stellen dat het sarcasme was van wilders, maar wat voegt die zin erna: "dan levert de islam eens een keer geld op" toe aan de grap? Daarin zie je de ondertoon van wilders... dit is echt niet de manier :?

jarno trulli

Bericht door jarno trulli » 17 sep 2009, 00:13

mag ik trouwens zeggen dat turken een veel sympathieker volk zijn dan andere arabische culteren, deze mensen proberen er tenminste vaak nog wat van te maken en zijn harde werkers. ik was vandaag nog op school(mbo niveau4 schaam) en dat al die arabische types zoveel mogelijk moeite doen om er slonzig mogelijk bij te lopen irriteert me mateloos en dan zeggen dat ze gediscrimineert worden terwijl ze door hun eigen houding, kledingswijze en daardoor uitstraling alle kansen mislopen bij werkgevers.

Jeroen van Emmerik
Locatie: Haarlem; auto: toyota supra mk3; Ruska classika 1966/1977; Lexus LS400 UCF10 1992

Bericht door Jeroen van Emmerik » 17 sep 2009, 00:40

ben nog nooit door het "hoofddoekjes" volk onheus bejegend of door hen bestolen... wel door autochtone inwoners van dit land.. waar heeft die Wilders het over?
en welk antwoord heeft hij op zijn eigen vragen?

Andre

Bericht door Andre » 17 sep 2009, 12:17

http://www.dumpert.nl/mediabase/632531/ ... woord.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Nog een.

Uitspraak van wilders.

Wouter bos die zich verschuild achter een gedeclareerde rayban zonnebril.

hahahahahahah werkelijk brillant.

GTRene

Bericht door GTRene » 17 sep 2009, 12:53

Andre schreef:http://www.dumpert.nl/mediabase/632531/ ... woord.html

Nog een.

Uitspraak van wilders.

ijzersterk optreden :thumbup: sta ik achter hij heeft groot gelijk :clap: en ja dat stukje met die zonnebril was ook lekker scherp :lol:

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 17 sep 2009, 13:09

Zonder politieke uitspraken te willen doen;

-Hij beheerst het debat als geen ander

-Hij beheerst het politieke spel als geen ander

-Hij genereert maximale aandacht

-Hij genereert bij de opositie maximale irritatie, laten zich zo geweldig uit de tent lokken

Hier kunnen alle partijen nog een puntje aan zuigen, maar ze zijn zo selectief verontwaardigd, zwelgen zo in zelf medelijden, zitten zo vastgeroest in denkwijzen en vastgeplakt aan het comfortabele pluche ( dat toch begint te stinken van die zweetreten), zijn het tot vleesch geworden esteblishment, dat men bij voorbaat kansloos is.
Voorgaande conclussie is wat Wilders de te verslagen man maakt, op alle fronten een stap verder dan de fossiele rest.........................

Of je het met hem eens bent of niet; er staat een bevlogen man op het spreekgestoelte, iemand die geloofd in zijn missie en helder voor ogen heeft waar ie naar toe wil en dit kraakhelder verwoordt, daar heb ik de afgelopen 30 jaar nog nooit een politicus op kunnen betrappen.................................
Laatst gewijzigd door romo op 17 sep 2009, 13:33, 2 keer totaal gewijzigd.

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 17 sep 2009, 13:15

jamaar.... :mrgreen:

"Hij heeft geen oplossingen....."

Dat heeft linkser Nederland wél inderdaad:
-Een kogel voor Fortuin
-Wat messteken voor Theo van Gogh

De rest van de partijen hebben wél 'oplossingen' en met 'n beetje mooipraterij/intellectuele taal blabla komen we daar inderdaad verder mee. Laat me niet lachen. :lol: :lol: :lol:

Noem mij die 'oplossingen' maar...

Er zitten 'n stelletje totaal wereldvreemden in 't kabinet, zonder verantwoording en maar smijten met geld naar de verkeerde dingen.

Christenen Dienen Allah=SKITTEREND
oprotte met die idioten allemaal. Dit is 2009. :twisted:

Goed verhaal romo, die 'serieuze' partijen zien zelf niet hoe ze reageren dat linksgereformeerdramadan zielig zooitje met hun intellectueel genuanceer en tolerantie geblaat , TODAT Wilders zijn verhaal doet, dan zijn ze zelf niet meer zo genuanceerd en tolerant opeens....

Welcome to the real world!

Michel P

Bericht door Michel P » 17 sep 2009, 13:36

romo schreef:Zonder politieke uitspraken te willen doen;

-Hij beheerst het debat als geen ander

-Hij beheerst het politieke spel als geen ander

-Hij genereert maximale aandacht

-Hij genereert bij de opositie maximale irritatie, laten zich zo geweldig uit de tent lokken

Hier kunnen alle partijen nog een puntje aan zuigen, maar ze zijn zo selectief verontwaardigd, zwelgen zo in zelf medelijden, zitten zo vastgeroest in denkwijzen en vastgeplakt aan het comfortabele pluche ( dat toch begint te stinken van die zweetreten), zijn het tot vleesch geworden esteblishment, dat men bij voorbaat kansloos is.
Voorgaande conclussie is wat Widers de te verslagen man maakt, op alle fronten een stap verder dan de fossiele rest.........................

Of je het met hem eens bent of niet; er staat een bevlogen man op het spreekgestoelte, iemand die geloofd in zijn missie en helder voor ogen heeft waar ie naar toe wil en dit kraakhelder verwoordt, daar heb ik de afgelopen 30 jaar nog nooit een politicus op kunnen betrappen.................................
+1

De zittende politiek, aangevoerd door de regering schijt 7 kleuren, Balkie probeert alvast een snoep baantje in Brussel, ten kosten van Nelie Kroes, die als een van de weinigen een dikke voldoende haalt.

Wilders is geweldig achter de microfoon :thumbup:

Michel

duifjes.com

Bericht door duifjes.com » 17 sep 2009, 13:52

Andre schreef:http://www.dumpert.nl/mediabase/632531/ ... woord.html

Nog een.

Uitspraak van wilders.

Idd briljante uitspraak!!!

Het verhaal gevangen <> ouderen +10000000000000000 is te gek voor woorden hoe wij ja wij! met onze ouderen omgaan......en ik weet van iemand die onlangs in de gevangenis heeft gezeten dat het daar 1 groot feest is! Hij zegt zelf als ik geen huis had ed / zwerversbestaan....ging ik er direct weer in!

Luco

Bericht door Luco » 17 sep 2009, 13:55

Hij kan dan wel briljant zijn, maar als die 30 of 35 zetels haalt heeft die toch echt een probleem.
Geen 30 of 35 gekwalificeerde mensen die deze functies aankunnen.

RVV

Bericht door RVV » 17 sep 2009, 13:59

Wilders in dat filmpje...

qoute:
"Het kan niet zo zijn dat mensen een lage straf of taakstraf of lage voorwaardelijke straf wegkomen met verkrachting"

Wat zegt die nou ?

Sorry hoor, maar iemand die zulke verwrongen zinnen uitkraamt.. lachwekkend..

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 17 sep 2009, 14:01

De regering weet ook dat Wilders gelijk heeft..............

Dit was mooi te zien en ook treffend in beeld gebracht tijdens de speech van Wilders waarbij de camera, bij diens snoeiharde verwijten richting kabinet, inzoomde op de heren...................die er vervolgens als geslagen honden bij zaten met een dito uitstraling........................het verval van het morele gezag prachtig in beeld..................

Michel P

Bericht door Michel P » 17 sep 2009, 14:18

Rico schreef:Wilders in dat filmpje...

qoute:
"Het kan niet zo zijn dat mensen een lage straf of taakstraf of lage voorwaardelijke straf wegkomen met verkrachting"

Wat zegt die nou ?

Sorry hoor, maar iemand die zulke verwrongen zinnen uitkraamt.. lachwekkend..
Je begrijpt wat hij bedoeld toch? Of vind je dat al dit soort gajes te zwaar worden gestraft? Of opteer je liever voor wollige taal die altijd om de hete brei heen draaien van de zittende graaiers Pvda Cda enz enz.

@Luco, slechter als de bager die er nu zit kan niet, en ik denk dat er wel een aantal mensen uit het bedrijfsleven instappen als het zover is. Vergis je niet, openbaar uitkomen dat je PVV stemt is nog niet overal geaccepteerd.

Michel

RutgerK

Bericht door RutgerK » 17 sep 2009, 14:56

Ja Michel, mensen uit het bedrijfsleven hebben aangetoond bij de LPF dat politiek heel eenvoudig is en dat een zakelijke benadering Nederland zal redden. :wink:

Michel P

Bericht door Michel P » 17 sep 2009, 15:02

RutgerK schreef:Ja Michel, mensen uit het bedrijfsleven hebben aangetoond bij de LPF dat politiek heel eenvoudig is en dat een zakelijke benadering Nederland zal redden. :wink:
Ik wist dat die vergelijking zou komen :wink: :lol: De chaos binnen de LPF had natuurlijk te maken met het afslachten van Pim Fortuin, die tot aan zijn moord de regie strak in de hand had. Er brak simpelweg een machtstrijd uit, een muiterij. Dit alles tot genoegen van de zittende politieke elite, het grote gevaar was onschadelijk gemaakt. Zou wilders de volgende zijn die een kogel van links kan krijgen :?:

G Kolkman
Auto: Miata (2x..) /E30 rally /S2000

Bericht door G Kolkman » 17 sep 2009, 15:46

Robin schreef:jamaar.... :mrgreen:

"Hij heeft geen oplossingen....."

Dat heeft linkser Nederland wél inderdaad:
-Een kogel voor Fortuin
-Wat messteken voor Theo van Gogh

De rest van de partijen hebben wél 'oplossingen' en met 'n beetje mooipraterij/intellectuele taal blabla komen we daar inderdaad verder mee. Laat me niet lachen. :lol: :lol: :lol:

Noem mij die 'oplossingen' maar...

Er zitten 'n stelletje totaal wereldvreemden in 't kabinet, zonder verantwoording en maar smijten met geld naar de verkeerde dingen.

Christenen Dienen Allah=SKITTEREND
oprotte met die idioten allemaal. Dit is 2009. :twisted:

Goed verhaal romo, die 'serieuze' partijen zien zelf niet hoe ze reageren dat linksgereformeerdramadan zielig zooitje met hun intellectueel genuanceer en tolerantie geblaat , TODAT Wilders zijn verhaal doet, dan zijn ze zelf niet meer zo genuanceerd en tolerant opeens....

Welcome to the real world!

Heeft willie dat wel dan?

Op zich vermakelijk om naar te kijken, eerlijk is eerlijk, en hij heeft wel een aantal punten waar ik het in kan vinden (in dit geval ouderenzorg, gevangenissen). Ik vind het alleen zo jammer dat hij het bijna als feit presenteert dat de Islam hier de enige en belangrijkste grondoorzaak van is. Naïef en vermoeiend bovendien.

Helaas moet ik constateren dat de regering momenteel zelf ook 'nogal' wat puntjes laat liggen, zoveel zelfs dat ik bijna D66 zou gaan stemmen :shock: :o .

Wouter81
Auto: GR86|California|Hilux/CS35+

Bericht door Wouter81 » 17 sep 2009, 15:55

Als het aan mij lag trapten we dat hele zooitje naar Guantanamo Bay of Abu Graib...

Adwo

Bericht door Adwo » 17 sep 2009, 15:59

romo schreef:De regering weet ook dat Wilders gelijk heeft..............

Dit was mooi te zien en ook treffend in beeld gebracht tijdens de speech van Wilders waarbij de camera, bij diens snoeiharde verwijten richting kabinet, inzoomde op de heren...................die er vervolgens als geslagen honden bij zaten met een dito uitstraling........................het verval van het morele gezag prachtig in beeld..................
Edit: laat ook maar...
Laatst gewijzigd door Adwo op 17 sep 2009, 16:01, 1 keer totaal gewijzigd.

romo

Bericht door romo » 17 sep 2009, 16:00

Wouter81 schreef:Als het aan mij lag trapten we dat hele zooitje naar Guantanamo Bay of Abu Graib...

Nee niet trappen, gewoon beleefd verzoeken na de volgende verkiezing, wij zijn geen barbaren toch? :mrgreen:

RVV

Bericht door RVV » 17 sep 2009, 16:00

Overigens vind ik dat geleuter over die ouderen.. beetje sneue actie om zieltjes te winnen.. inspelen op de sentimenten.. ik geloof er geen fuck van dat Wilders zich druk maakt om ouderen in verpleeghuizen..

Past totaal niet in zijn strategie van wat kost een... asielzoeker/nederlander/bejaarde die verpleegd moet worden..

Hoofddoekjes verhaal is echt lachwekkend.. als je bedenkt dat een beetje bejaarde oma in een verpleeghuis een hoofddoekje op heeft om de gepermantente krullen te beschermen..

owh wacht.. wilders wil zo de bejaarde zorg bekostigen.. elke bejaarde oma met een hoofdoekje op laten draaien.. voor de tekorten in de bejaarde verpleging...

Jeroen van Emmerik
Locatie: Haarlem; auto: toyota supra mk3; Ruska classika 1966/1977; Lexus LS400 UCF10 1992

Bericht door Jeroen van Emmerik » 17 sep 2009, 16:09

dat bedoel ik met wek antwoord heeft ie op zijn eigen vragen? vooral geen realiseerbaar antwoord.. met die peroxidemuts van hem.. hij niet van het arische ras en moet ook vooral niet doen alsof..
michel p schreef: Zou wilders de volgende zijn die een kogel van links kan krijgen
zeg je hier nu dat de linkse partijen achter die moorden zitten? een complot?

Michel P

Bericht door Michel P » 17 sep 2009, 16:13

Nee, maar ze waren er niet ongelukkig over......... om het zo maar eens te zeggen. De gemaakte geschrokkenheid droop er vanaf........

Michel

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 17 sep 2009, 16:34

Nederland verloedert met de dag en daar is Den Haag de schuld van. PUNT.
Wilders zal het echt niet veel beter doen(sterk er nog....), maar de kans die Fortuin zelf niet kreeg, ik zou bijna hopen dat Wilders die kans krijgt om te regeren, en dan die onzin dat ie geen 30/35 gekwalificeerde Tweede Kamerzitters kan vinden: Wat zit er nu dan in Den Haag, vertel mij dat eens? Neusvretende semi-intellectuele aanrommelende 'nuanceerders', ja dáár winnen we de oorlog mee. :lol:

Wilders cs is 'n product van het aanrommelen van dit klotekabinet, wie niet horen wil moet maar voelen. :mrgreen:

Plaats reactie