Forza 3 of GT5
-
Re: Forza 3 of GT5
Het is altijd een eindeloze en vaak ook zinloze strijd om de juiste reflecties op een auto te krijgen!
Maar Gran Turismo is fantastisch!!
Maar Gran Turismo is fantastisch!!
-
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
Er zitten toch echt een paar plaatjes bij, waarbij ik twijfelde welke nou real-life en welke van het spel was!
Damn, GT5 moet ik gewoon hebben!
Damn, GT5 moet ik gewoon hebben!
- Roman
Wat nieuwe Forza plaatjes...

- atomchris
Kijk dat zijn nou echt in-game plaatjes!!!!!!
Ik kan nu GVD niet meer wachten!!!!!
- Roman
Ik ook niet. Forza blijft gewoon erg goed.atomchris schreef:Kijk dat zijn nou echt in-game plaatjes!!!!!!
Het mag er allemaal niet zo gelikt uitzien als Gran Turismo, maar ze hebben wel interieurs op ALLE auto's EN als de gewichtsreductie (met rol kooi etc) doet ga die verandering zien.
En het speelt gewoon lekker weg.
Gran Turismo komt er bij overigens gewoon ook, maar Forza is eerst aan de beurt.
- VLA
GT5 heeft toch ook bij alle auto's een interieur ?Roman schreef:Ik ook niet. Forza blijft gewoon erg goed.atomchris schreef:Kijk dat zijn nou echt in-game plaatjes!!!!!!
Het mag er allemaal niet zo gelikt uitzien als Gran Turismo, maar ze hebben wel interieurs op ALLE auto's EN als de gewichtsreductie (met rol kooi etc) doet ga die verandering zien.
Gran Turismo komt er bij overigens gewoon ook, maar Forza is eerst aan de beurt.
- Roman
Ja ze zeggen wel, maar of die ook veranderd als je een rolkooi etc er in stopt weet ik niet.VLA schreef:GT5 heeft toch ook bij alle auto's een interieur ?Roman schreef:Ik ook niet. Forza blijft gewoon erg goed.atomchris schreef:Kijk dat zijn nou echt in-game plaatjes!!!!!!
Daarintegen zijn de geruchten wel groot dat 170 van de 1000 autos schade krijgen en de rest niet. Waarschijnlijk alleen de race auto's... Maar dat is zover ik weet nog niet helder uitgelegd.
Hoe dan ook, beide worden gewoon goed. :shakeit:
Volgende week donderdag de demo van Forza 3...
-
Ben naar beide erg benieuwd.
Zou echt weer wat voor de ontwikkelaars van Gran Turismo zijn om een spel te releasen waar de helft van de autos maar schade heeft of complete cockpits.......................
Zou echt weer wat voor de ontwikkelaars van Gran Turismo zijn om een spel te releasen waar de helft van de autos maar schade heeft of complete cockpits.......................
- VLA
Ik zeg dan, of alle auto's schade, of alle auto's niet.k33z schreef:Ben naar beide erg benieuwd.
-
Ik heb altijd het gevoel dat GT teveel op content kickt. Ik heb liever de helft van het aantal auto's met een snellere release en geen half werk.
In mijn ogen hebben de ontwikkelaars van Forza dat beter begrepen.
- VLA
Die lange release lijkt me juist omdat ze geen half werk willen afleveren.k33z schreef:Ik heb altijd het gevoel dat GT teveel op content kickt. Ik heb liever de helft van het aantal auto's met een snellere release en geen half werk.
Jammer van Forza 3 is dat die niet te spelen is met een G25, of is dat middels wel mogelijk ?
-
Lange release zou inderdaad gerechtvaardigd zijn als ze echt alles af hebben. Als ze nu toch nog besluiten om bepaalde opties er half of helemaal niet in te stoppen dan faal je toch behoorlijk. Is met de vorige GT's ook altijd het geval geweest.
Lang lang wachten, veel beloven en op het laatste moment toch nog grote beloftes niet na kunnen komen.
Begrijp me niet verkeerd, ik prefereer GT denk ik nog wel t.o.v. Forza (gevoelsmatig). Mijn Xbox is al een jaar niet aan geweest, maar toch denk ik dat ik straks overstag ga en nog een PS3 koop met GT5.
Lang lang wachten, veel beloven en op het laatste moment toch nog grote beloftes niet na kunnen komen.
Begrijp me niet verkeerd, ik prefereer GT denk ik nog wel t.o.v. Forza (gevoelsmatig). Mijn Xbox is al een jaar niet aan geweest, maar toch denk ik dat ik straks overstag ga en nog een PS3 koop met GT5.
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
NICE !!!!!!!!
- Mari Oh Oh!
Leuk filmpje, maar ik hoop dat dat banden geluid in de uiteindelijke versie eindelijk eens veranderd wordt(klinkt nog steeds als GT3 of 2?). En het motor geluid ook
en de muzak ook. Visueel snappen ze waar ze mee bezig zijn, maar op audio gebied lopen ze een 'klein' beetje achter. Als het zo blijft dan is Prologue mijn laatste GT. Denk dat ik dan ook serieus maar eens naar een 360, Forza 3 en een Fanatec moet gaan kijken. 

-
Dat is iets wat ik érg jammer vind. Verschil in games zal wel, ze hebben allebij wel hun voordelen en nadelen t.o.v. elkaar. Maar wat een feit blijft is dat die G25 gewoon wel een iets uitgebreider stuur is. Geloof dat er al wel wat adapters en alternatieven zijn om de G25 op een Xbox te krijgen, vind ik persoonlijk dan weer wat veel werk. Maar ga me daar misschien toch wel eens even in verdiepen. Wat overigens wel weer een leuk voordeel is aan het Xbox stuur is dat je'm gewoon op je schoot kunt leggenVLA schreef:Jammer van Forza 3 is dat die niet te spelen is met een G25, of is dat middels wel mogelijk ?

-
458 Italia @ GT5:

458 Italia @ Forza3:

Filmpjes http://www.gtplanet.net/ferrari-458-ita ... 5-forza-3/" onclick="window.open(this.href);return false;
458 Italia @ Forza3:

Filmpjes http://www.gtplanet.net/ferrari-458-ita ... 5-forza-3/" onclick="window.open(this.href);return false;
- atomchris
En nu graag een ingame plaatje van de ps3....daar heeft Sony nogal een handje van...
MGS anyone?was ook zo een rel omdat het niet zo mooi was als de "plaatjes"deden geloven!
Gaan jullie maar mooie plaatjes kijken...ga ik donderdag lekker de demo spelen! :playcar:
MGS anyone?was ook zo een rel omdat het niet zo mooi was als de "plaatjes"deden geloven!
Gaan jullie maar mooie plaatjes kijken...ga ik donderdag lekker de demo spelen! :playcar:
- Sander
Ik heb een Xbox360 gehad en Forza 2, na een tijdje heb ik die verkocht omdat ik er weinig mee deed. Nu Forza 3 uitkomt begint het toch weer te kriebelen.. toch wel leuk om zo nu en dan even verstand op nul en een rondje knallen.
De Xbox360 komt als box met Forza, maar ik kijk ook met een scheef ook naar de PS3 welke waarschijnlijk ook als box uit zal komen..
Wat zouden jullie aanraden ?
Forza 3 demo komt morgen uit trouwens!
De Xbox360 komt als box met Forza, maar ik kijk ook met een scheef ook naar de PS3 welke waarschijnlijk ook als box uit zal komen..
Wat zouden jullie aanraden ?
Forza 3 demo komt morgen uit trouwens!
-
Boehoehoe
GT5 komt pas in Maart 2010!!! uit in Japan
http://kotaku.com/5366507/gran-turismo-5-march-2010" onclick="window.open(this.href);return false;

GT5 komt pas in Maart 2010!!! uit in Japan
http://kotaku.com/5366507/gran-turismo-5-march-2010" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
WTF.... 

- atomchris

Vanavond eens even kijken of de demo van forza online staat :banaan:
-
Weet je misschien ook hoelaat de demo van Forza 3 online komt?
- Roman
Demo schijnt ieder moment online te komen. Ga straks vanaf de site m'n xbox vertellen em te downloaden, dan is ie klaar als ik thuis kom

- atomchris
Team blackjack!
die gaten kunnen driften,niet normaal!!!
Ik kan toch niet werken met de gedachten dat ik vanavond aan het spelen ben!!!!!
Op de forza pagina kan je ook nog een hoop filmpjes vinden!hoe ze de geluiden opnemen en nog meer shizzle my nizzle!

Ik kan toch niet werken met de gedachten dat ik vanavond aan het spelen ben!!!!!

Op de forza pagina kan je ook nog een hoop filmpjes vinden!hoe ze de geluiden opnemen en nog meer shizzle my nizzle!