Nürburgring: alle foto's, filmpjes en verhalen!
- GTRene
Re: Nürburgring: alle foto's en filmpjes en verhalen !
let wel op sommige maatschappijen hebben een uitsluitsel geloof ik...en die noemen de Ring met name...
-
Ik zie de schade nog steeds niet aan de vangrail. Dus als dat je wordt aangerekend is het wel erg zuur.
- Paskal
- Auto: meerdere
Mark,
Klopt, die 911-crash van die vriend Erwin zal ik nooit vergeten. Met name de staat waarin hij verkeerde toen ik in Koblenz bij het ziekenhuis arriveerde. Had verwacht dat hij aanspreekbaar was, maar voor de heli-lvucht was hij onder zeil gebracht dus hij lag daar met allerlei slangen en sensoren aan zijn lichaam een beetje buiten westen te wezen. Letsel bestond uit een gebroken nek... gelukkig is dat alles weer helemaal herstel.
@Rene, voor zover ik weet zijn die er in NL nog niet. In Engeland inmiddels wel
@Ruben: op de foto is het niet goed te zien, maar in werkelijkheid wel. Het hele zwikkie helde stevig achterover. Je kunt daar dan wel moeilijk gaan staan doen over die kosten, maar daar bereik je toch niks mee. Verder kennen ze mij als frequente bezoeker natuurlijk maar al te goed dus dan ga je al helemaal geen stennis liggen schoppen.
Klopt, die 911-crash van die vriend Erwin zal ik nooit vergeten. Met name de staat waarin hij verkeerde toen ik in Koblenz bij het ziekenhuis arriveerde. Had verwacht dat hij aanspreekbaar was, maar voor de heli-lvucht was hij onder zeil gebracht dus hij lag daar met allerlei slangen en sensoren aan zijn lichaam een beetje buiten westen te wezen. Letsel bestond uit een gebroken nek... gelukkig is dat alles weer helemaal herstel.
@Rene, voor zover ik weet zijn die er in NL nog niet. In Engeland inmiddels wel
@Ruben: op de foto is het niet goed te zien, maar in werkelijkheid wel. Het hele zwikkie helde stevig achterover. Je kunt daar dan wel moeilijk gaan staan doen over die kosten, maar daar bereik je toch niks mee. Verder kennen ze mij als frequente bezoeker natuurlijk maar al te goed dus dan ga je al helemaal geen stennis liggen schoppen.
-
Ruben schreef:Ik zie de schade nog steeds niet aan de vangrail. Dus als dat je wordt aangerekend is het wel erg zuur.
Er zit iig een stukkie schade aan de onderkant waar hij overspringt naar boven....
- Miesjel
- Auto: MX5 NA, MX5 NC, RAV4
Bedankt voor de steun

Verzekering is reeds ingeschakeld en zij gaan vandaag contact opnemen met het sleepbedrijf in Duitsland, misschien dat de verzekering de auto hierheen kan halen, maar daar hangen allerlei voorwaarden aan vast.. daar krijg ik nog bericht over. Anders moet ik zelf iets regelen en kan ik de auto op z'n vroegst Zaterdag ophalen. Kosten van afslepen en stalling zijn gedekt door verzekering.Paskal Morriën schreef:Hey Michel,
Hopelijk is de wagen snel weer op de Ring te vinden! Hoe gaat de wagen terugkomen naar NL?
-
- Auto: Volkswagen ID4 & Golf MK2
Na mijn ongeluk nabij Hönningen heb ik niet zoveel vertrouwen meer in de Duitse bergers.Michel Huisman schreef:Bedankt voor de steun![]()
Verzekering is reeds ingeschakeld en zij gaan vandaag contact opnemen met het sleepbedrijf in Duitsland, misschien dat de verzekering de auto hierheen kan halen, maar daar hangen allerlei voorwaarden aan vast.. daar krijg ik nog bericht over. Anders moet ik zelf iets regelen en kan ik de auto op z'n vroegst Zaterdag ophalen. Kosten van afslepen en stalling zijn gedekt door verzekering.Paskal Morriën schreef:Hey Michel,
Hopelijk is de wagen snel weer op de Ring te vinden! Hoe gaat de wagen terugkomen naar NL?
1: duurder 2,5 week voordat mijn auto hier was
2: het hele dak zat onder de krassen (daar loopt nog een gerechtelijk proces over richting de transport maatschappij aangezien in toevallig foto's had waarop te zien was dat het daarvoor niet zo was.
Al met al een hoop gezeur.
Heb zo goed als elke dag aan de telefoon gehangen om de auto hier te krijgen..
Duurde alsnog 2,5 week dus
- Paskal
Uhm, mijn Speedster was binnen twee dagen zonder verdere schade alweer in Nederland dus zo kan het ook....
@Michel: mocht ik ergens mee kunnen helpen dan hoor ik het wel. Heb vanaf morgen twee wagens voor de deur staan die 2 ton mogen trekken (540 en 530d) en ik heb E, dus even ambu huren en dan je MR2 ophalen is geen punt. Dat wordt dan wel na komend weekend want dan ben ik met de 205 op de Ring...
@Michel: mocht ik ergens mee kunnen helpen dan hoor ik het wel. Heb vanaf morgen twee wagens voor de deur staan die 2 ton mogen trekken (540 en 530d) en ik heb E, dus even ambu huren en dan je MR2 ophalen is geen punt. Dat wordt dan wel na komend weekend want dan ben ik met de 205 op de Ring...
Laatst gewijzigd door Paskal op 16 sep 2009, 10:57, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Kijk zo zien we dat graag.Paskal Morriën schreef:Uhm, mijn Speedster was binnen twee dagen zonder verdere schade alweer in Nederland dus zo kan het ook....
@Michel: mocht ik ergens mee kunnen helpen dan hoor ik het wel. Heb vanaf morgen twee wagens voor de deur staan die 2 ton mogen trekken (540 en 530d) en ik heb E, dus even ambu huren en dan je MR2 ophalen is geen punt.
DF'ers die elkaar te hulp schieten

Top Paskal.
En dan zeker met de 540 inclusief aanhanger de ring over

- Paskal
Mwoah, dat gaat wel heel ver, maar met skibox gaat het primaKgroot.nl schreef:Kijk zo zien we dat graag.
DF'ers die elkaar te hulp schieten![]()
Top Paskal.
En dan zeker met de 540 inclusief aanhanger de ring over

-
Ach je schoonmoeder moet ook mee kunnen de ring op he
Binnenkort ga ik met een SRT-10 Pick-Up de ring op
Denk dat dat wat angstige momenten worden

Binnenkort ga ik met een SRT-10 Pick-Up de ring op
Denk dat dat wat angstige momenten worden

- Michel P
Super aanbod Paskal!
Michel
Michel
-
Als er een autoaanhanger nodig is kan ik het eventueel vragen bij mij op de zaak.
Die staat toch meer stil als dat ie weg is.
Die staat toch meer stil als dat ie weg is.
- Miesjel
Paskal en Kgroot, bedankt voor jullie aanbod
Echter heb ik net goed nieuws gekregen van m'n verzekering ; de auto wordt geheel 'kostenloos' naar mijn thuis adres gebracht. Gelukkig.. heb ik daar geen omkijken meer naar.

Echter heb ik net goed nieuws gekregen van m'n verzekering ; de auto wordt geheel 'kostenloos' naar mijn thuis adres gebracht. Gelukkig.. heb ik daar geen omkijken meer naar.
-
No problem..
Wel relaxt dat ze hem komen brengen. Deed de berger bij mij overigens ook, maar die van mij kon rechtstreeks naar het schadebedrijf.
@ paskal ik heb trouwen heel veel aan jou site gehad afgelopen keer dat ik geweest ben.
Was de eerste keer dat ik zelf ging dus ff een printje gemaakt van die kijkplekken
top kerel
Wel relaxt dat ze hem komen brengen. Deed de berger bij mij overigens ook, maar die van mij kon rechtstreeks naar het schadebedrijf.
@ paskal ik heb trouwen heel veel aan jou site gehad afgelopen keer dat ik geweest ben.
Was de eerste keer dat ik zelf ging dus ff een printje gemaakt van die kijkplekken
top kerel

- Paskal
Graag gedaan, daarvoor staat die info er ookKgroot.nl schreef:No problem..
top kerel

-
Ik heb er in ieder geval veel aan gehadPaskal Morriën schreef:Graag gedaan, daarvoor staat die info er ookKgroot.nl schreef:No problem..
top kerelDe site is very simpel, maar bevat stiekem wel aardig wat info. Komen genoeg mailkes met complimenten binnen om de site zo te houden / uit te breiden met nog meer info (bv. huurwagens voor op de Ring)
is toch ff goed kijken als je er de eerste keer zelf komt.
- Macboy
Wat een verhalen weer zeg. Mooi dat alles geregeld wordt !
bij welke verzekering zit jij dan als ik vragen mag ? en is er misschien een lijstje met verzekerings maatschappijen die wel schade op de ring vergoeden ?
- Miesjel
Ik zit bij Centraal Beheer / Achmea.
-
Hier nog eenMichel Huisman schreef:Ik zit bij Centraal Beheer / Achmea.
mag absoluut niet klagen
heb de 150 euro eigen risico inmiddels al weer terug van me verzekering

-
- Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster
Vergeet niet je tankdop goed te sluiten! Levensgevaarlijk!

- Miesjel
Benzine is meestal heel snel vervlogen hoor.. en lang niet zo glad als KVS/olie.
- Tommy
tussen uitgang wippermann en eschbach vandaag gemerkt dat kvs echt heel glad is. Hoe zit dat eigenlijk als je een klapper maakt doordat je over een gestrande wagen z'n vloeistof bent gespind? Verhalen ze dat op de auto met lek of je eigen verzekering?
- Patrick van Wijngen
Als het goed is op de auto die het veroorzaakte.
Maar dan moet je dus wel weten wie het was, in geval dat er nog een auto naast de baan ligt wordt dat al snel duidelijk natuurlijk.
Maar dan moet je dus wel weten wie het was, in geval dat er nog een auto naast de baan ligt wordt dat al snel duidelijk natuurlijk.
-
let wel op bij het declareren van schade dat ze het misschien niet uitsluiten, maar het wel registreren.
(Uit eigen ervaring) dat kan betekenen dat je geroyeerd wordt per afloopdatum verzekeringscontract, en daar gaat je bonus malus dus.....
(Uit eigen ervaring) dat kan betekenen dat je geroyeerd wordt per afloopdatum verzekeringscontract, en daar gaat je bonus malus dus.....