Michel
Yep!allen schreef:ah die framboosrode?
Volgetanked en met bestuurder misschien? Zeker bij een Viper komt er dan nog meer dan 100kg bij...GTRene schreef:leuk filmpje, maar Allen ik denk dat het die duitse gewichten aanname is, dus + bijna 100kg immers die viper is normaal ook geen 1600kg
?
De bvestuurder van de Viper ziet er inderdaad nogal.....ehmmmm...... amerikaans uit.Youp schreef:Zeker bij een Viper komt er dan nog meer dan 100kg bij...
Nog wel meer dan 100kg dan...Geelhoed schreef:De bvestuurder van de Viper ziet er inderdaad nogal.....ehmmmm...... amerikaans uit.Youp schreef:Zeker bij een Viper komt er dan nog meer dan 100kg bij...
Typisch Duits natuurlijk. Die Seven clone ziet er niet uit, dan liever een Caterham CSR 260, die moet sneller zijn lijkt me, een geen klote turbo.allen schreef:Geen idee hoe het zit met Duitse of andere gewichten, maar dat zal dan incl. vloeistoffen en eventueel een gemiddeld persoon erin? Filmpje heb ik geplaatst omdat ik die nog nooit had gezien. Moet eerlijk bekennen dat het er allemaal wel heel erg gespeeld uit ziet.
allen schreef:Het is dat ik wel blij ben met het laatste filmpje Rene, maar anders...
Series 2 Elise with 300BHP Honda super charged engine conversion. Approx 6500 miles on honda engine never had a single issue with starting or running on motorway or town. All work carried out by Sinclairs of London. Very quick car. Black interior. Exige front clam, HID lights, Front and rear splitters, lightweight rads & fans, New Team Dynamic Motorsport wheels and tyres (approx 200 miles). New MOT Sept. 09, Tax til April 2010. Never tracked or crashed. Includes factory red hard top (not shown in pictures). A few minor stone chips and marks as you would expect but otherwise perfect.
Advert Age: 7 days
Phone: 07071048959
Das voor zo'n sigaar wel een hele mooieallen schreef:Sorry Rene. Wat een bagger. Hier, veel leuker:
http://www.pistonheads.com/sales/1250399.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Deze is ook gaaf en stukken goedkoper http://www.pistonheads.com/sales/1236251.htm" onclick="window.open(this.href);return false;Ruben schreef:Dat is ook wel erg gaaf. Overigens op Belgisch kenteken, dus bpm moet nog wel afgerekend worden. Volgens mij geen slechte prijs voor een 2006 auto. Wat zou zoiets nieuw moeten kosten in Nederland Allen?
Gebruikers op dit forum: Berry1000RR, Bimmer M en 14 gasten