M5's en 130i's zijn uit! E36 M3........Natuurlijk
- Erik dB
Re: M5's en 130i's zijn uit! E36 M3........Natuurlijk
Van harte met je M3! Ik had ook contact gehad met de verkoper maar zijn vraagprijs destijds (en timing aangaande inkomsten van mijn kant) deden mij besluiten om nog even te wachten. 10k lijkt me een mooie en reëele prijs!
- Niels
- Auto: Prius+
De auto stond ook al even te koop idd. met een vraagprijs die veel hoger was. Ik dacht iets van 14K o.i.d. en een verschil van ca. 6K met een E46 M3 vond ik nog te verantwoorden om voor een E46 te kiezen. Een gat van 10K eigenlijk gewoon niet.
@Joy: ik zag hoe gelukkig je er mee was en ik dacht....dat wil ik ook
@Casper: dat dacht ik dus ook
@Rico: komt goed
@Michel:
maar sinds DF al m'n 3e BMW en dat als oorspronkelijke VAG gek
M'n vriendin vond nog zo dat ik voor een Porsche moest gaan omdat ik het daar altijd over had
Maar ze begrijpt deze keuze wel.
@Jeroen: de VR6 is nog niet verkocht, sterker nog hij zit nog steeds niet helemaal in elkaar
Aan het einde van de week moet ie het weer doen en gaat ie de verkoop in. Met zo veel aantoonbaar vervangen aan deze M3 moet het wel goed gaan lijkt me
Aan de VR6 trouwens ook
@Joop: in het echt valt de auto gewoon niet tegen t.o.v. de foto's. Het koetswerk is in mooiere staat dan dat van de ex-Z3 Coupe en dat was echt geen sjomp. Het interieur v.d. Z3 was echter weer als nieuw en dat moet bij deze ook weer.
voor de reacties verder.
@Joy: ik zag hoe gelukkig je er mee was en ik dacht....dat wil ik ook

@Casper: dat dacht ik dus ook

@Rico: komt goed

@Michel:

@Jeroen: de VR6 is nog niet verkocht, sterker nog hij zit nog steeds niet helemaal in elkaar

@Joop: in het echt valt de auto gewoon niet tegen t.o.v. de foto's. Het koetswerk is in mooiere staat dan dat van de ex-Z3 Coupe en dat was echt geen sjomp. Het interieur v.d. Z3 was echter weer als nieuw en dat moet bij deze ook weer.

-
- Auto: M3P, 130i
Proficiat Niels.
Mooie kar. Wordt dit dan ook een trackcar, zoals je met de VR6 van plan was?
- Friso
Mooie M veel DF gwenst 

- Niels
Dat gaat lukken Friso

De VR6 had ik aanvankelijk om alleen circuit mee te gaan (willen) rijden maar in de praktijk werkt dit niet voor mij. Even los van het feit dat de VR6 het liet afweten lukt het me om max een dagje of 3-4 per jaar mee te doen en daar wil ik geen extra auto voor hebben staan. Dit wordt dus gewoon mijn hobby/troetelkind en vandaar dat de Z3 ook exit is. Het plan is wel om er ook zo nu en dan de baan mee op te gaan :banaan:indobesar schreef:Proficiat Niels.
-
- Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster
Mooi ding Niels, gefeliciteerd!
Niet geheel mijn stijl, maar je verklaring maakt een hoop duidelijk. Veel plezier ermee!
Niet geheel mijn stijl, maar je verklaring maakt een hoop duidelijk. Veel plezier ermee!
- Ravin ///M
Da's idd een mooie youngtimer, zuinig op wezen! Veel ///MDF gewenst.
- Joy
Precies waar ik ook mee zat. Te weinig tijd om een circuitauto te rechtvaardigen. Dus dan maar een tussenin oplossing.
-
+1! Daarom een kacheltje in de auto...Joy schreef:Precies waar ik ook mee zat. Te weinig tijd om een circuitauto te rechtvaardigen. Dus dan maar een tussenin oplossing.

Lijkt trouwens een beetje op mijn verhaal Niels. Een andere auto kopen terwijl de VR6 nu dan eindelijk 'bijna' klaar is.
- Niels
Het grappige is dat ik dat ook had bij het kijken van de advertentie foto's en ik was al aan het kijken of ik niet een kofferklep tegen kwam zonder spoiler maar al wel in kleur. In RL vond ik het eigenlijk allemaal wel gaafSteven Nauta schreef:

- Niels
Altijd maar hopen dat zo'n ding eindelijk klaar isallen schreef:+1! Daarom een kacheltje in de auto...Joy schreef:Precies waar ik ook mee zat. Te weinig tijd om een circuitauto te rechtvaardigen. Dus dan maar een tussenin oplossing.
Lijkt trouwens een beetje op mijn verhaal Niels. Een andere auto kopen terwijl de VR6 nu dan eindelijk 'bijna' klaar is.

-
Ja dat klopt wel. Steeds maar moeten wachten en niet kunnen rijden. Je meld je aan, je zegt af, etc. Wilde naar de ring voor m'n eerste rondje ever en na een toevallig bezoekje aan Bas bleek weer iets niet goed. Kon ik in de avond de auto achterlaten. Dat soort dingen. Ik heb uiteindelijk geen spijt gehad al deed het wel ff pijn om hem dit jaar uiteindelijk weg te doen. Ik reed er simpelweg niet meer mee.
Geloof wel dat de M3 een stuk leuker moet zijn dan een VR6 uiteindelijk, dus ook jij zult de VR6 uiteindelijk wel vergeten. Ongeacht hoe mooi de roffel van dat blokje is. 8)
Even wat kleine puntjes op de i zetten en dan gewoon genieten. Wagen van Joy vond ik zelf erg lekker rijden. Als het ff niet hardcore hoeft of als het regent dan kun je bij mij het karakter van de auto niet even uitschakelen. op een M3 wel. Met die wagen van Ruben kan dat overigens ook, dus wie weet als ik oud en gebrekkig ga worden...
Geloof wel dat de M3 een stuk leuker moet zijn dan een VR6 uiteindelijk, dus ook jij zult de VR6 uiteindelijk wel vergeten. Ongeacht hoe mooi de roffel van dat blokje is. 8)
Even wat kleine puntjes op de i zetten en dan gewoon genieten. Wagen van Joy vond ik zelf erg lekker rijden. Als het ff niet hardcore hoeft of als het regent dan kun je bij mij het karakter van de auto niet even uitschakelen. op een M3 wel. Met die wagen van Ruben kan dat overigens ook, dus wie weet als ik oud en gebrekkig ga worden...

- Erik K.

Al bekend wanneer jij de eigenaar bent?
- Niels
In principe zou ik nu de eigenaar moeten zijn behalve dat de Rabobank niet van hun geld af wilden. Morgen nogmaals geld halen en dan overschrijven 

- Erik K.
OK dat gaat lekker rap.
Wel snel foto's van de hele auto posten he, dus ook interieur etc
Wel snel foto's van de hele auto posten he, dus ook interieur etc

- Joy
En meteen je lijstje aanpassingen voor de toekomst erbij zetten 

- Niels
Als de tank leeg is morgen dan maak ik ff wat plaatjes Erik
Toekomst plannen zijn er wel. Marktplaats en ebay.de staan al weer open
In eerste instantie wil ik het interieur weer in hele nette staat brengen:
1) Stuurwiel vervangen of laten bekleden en dan het liefst suede met originele sticksels. Heb een bekleder gevonden op ebay die ik ga mailen: http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... ink:top:de" onclick="window.open(this.href);return false;
2) Bestuurderstoel weer in nieuwstaat krijgen. Het schuim wil ik vervangen en eventueel ook een aantal delen leer. Aan de instap kant is het leer wat kaal en het stiksel net door en dat stoort me. Ook moet het moet er wel strak om zitten natuurlijk
Ook zit ik te kijken naar een aantal carbon delen voor het dashboard zoals ze in de GT uitvoering zitten. Dat ontbreekt nog een beetje gezien het "GT pakket" wat er op zit
Als ie goed bevalt dan ga ik kijken voor een carbon airbox alleen wil vind ik het concept met Alpha-N niet ideaal vanwege het verbruik. Het liefst dus een airbox die werkt met de originele LMM of met een onderdruk sensor.
Dat eerst maar eens

Toekomst plannen zijn er wel. Marktplaats en ebay.de staan al weer open

In eerste instantie wil ik het interieur weer in hele nette staat brengen:
1) Stuurwiel vervangen of laten bekleden en dan het liefst suede met originele sticksels. Heb een bekleder gevonden op ebay die ik ga mailen: http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... ink:top:de" onclick="window.open(this.href);return false;
2) Bestuurderstoel weer in nieuwstaat krijgen. Het schuim wil ik vervangen en eventueel ook een aantal delen leer. Aan de instap kant is het leer wat kaal en het stiksel net door en dat stoort me. Ook moet het moet er wel strak om zitten natuurlijk

Ook zit ik te kijken naar een aantal carbon delen voor het dashboard zoals ze in de GT uitvoering zitten. Dat ontbreekt nog een beetje gezien het "GT pakket" wat er op zit

Als ie goed bevalt dan ga ik kijken voor een carbon airbox alleen wil vind ik het concept met Alpha-N niet ideaal vanwege het verbruik. Het liefst dus een airbox die werkt met de originele LMM of met een onderdruk sensor.
Dat eerst maar eens

- Joy
- frank de jonge
Nice voiture Niels 
Zal wel ff met Henk een sprintje tussen jullie regelen

Zal wel ff met Henk een sprintje tussen jullie regelen

- Niels
Dat durf ik nu wel aan 

- GTRene
wel mooi hoor stuur opnieuw bekleden...

ziet er zo al mooi uit
ziet er zo al mooi uit
- Ar
- Auto: Prius
Gefeliciteerd.
Met deze auto in je bezit is de VR6 niet meer leuk om te hebben.
Met deze auto in je bezit is de VR6 niet meer leuk om te hebben.
- frank de jonge
Tegen die CLS 500??? 
Dat zou ik wel graag willen bijwonen
Ahhh, hij heeft maar 317PK en V8 met veel te veel gewicht
Dat moet je ook wel redden

Laatst gewijzigd door frank de jonge op 15 sep 2009, 14:43, 1 keer totaal gewijzigd.
- JurT
Mooie M3, Niels!
- Niels
Je blijft ook een BMW man hè! Ja die 500 gaat gewoon niet harderfrank de jonge schreef:Tegen die CSL 500???