Heb zaterdag mijn eerste auto gekocht!
Dit betreft een Civic Coupe uit 96. Het is een 1.5 Daytona. Wel het 92-95 model maar de daytona serie`s zijn als laatste op kenteken gezet in 96, vandaar dat deze auto uit 96 komt.
Het gaat om een Volledig standaard en originele Daytona, met zelfs nog een casette speler.. en 14 inch honda velgen met ballon banden..

Zaterdag eerst gaan kijken bij een Honda.. maar van 100Meter afstand wist ik al dat ik me moest omdraaien.. wat een barrel.. vol met roest
Toen verder gekeken en deze mooie Daytona tegengekomen.. ik wist het bijna gelijk.. dit zou hem worden.. toch uiteraard de auto nagekeken en mijn oom en neef meegenomen voor proefrit.. ( jajaja.. ik rij morgen mijn auto examen.. ) De auto heeft 169DKM Gelopen.. en is echt nog als nieuw.. geen tikkende kleppen.. geen rammeltjes.. geen 1 roest plekje.
Wel een nadeel dat de auto geen abs heeft.. maargoed dat is driving-fun toch?

Wegligging is niet super.. vooral niet als je op de rijksweg rijd en links,recht,link,rechts stuurt dan zwabbert de auto.. als je een nood stop moet maken zonder abs en deze ophanging dan weet ik zeker dat de auto uitbreekt met een uitwijk manouvre..

Dus, zodra ik de auto zaterdag ophaal, ga ik er gelijk achteraan om de auto te laten verlagen + een set Rota`s met toyo`s eromheen
Twijfel nog erg tussen 15 of 16 inch..
Heb even snel 2 pics van de garage, waar ik hem zaterdag mag ophalen.. want de auto krijgt nog een beurt + apk

Groeten, Rodney
En inderdaad.. geen bmw..