3077GT?
en om het af te leren nog eentje van die fantastische Cali. Wat een ontzettend mooie auto!!!!
(Heb echt alleen op de foto gezet waar ik echt wat mee heb, sorry, het is geen echt evenement verslag!)
Brava schreef:Een 5000GT Allemano! Mijn all-time favourite car.
Wat is het toch een onwaarschijnlijk mooi en elegant ontwerp. En onderhuids mag ie d'r ook wezen., iron fist in a velvet glove. Veel mensen zullen de voorkeur geven aan een vergelijkbare Ferrari, niet ik.steve smith schreef:
Iets hoger standpunt. Heb ook nog achterzijde en wat details maar is allemaal nacht en dus heel donker. Ben geen "Nauta" to say the least.... Was wel verbaasd deze 's-middags op straat tegen te komen.
Als hij lang genoeg zou zijn, dan kon ik mijn 3e arm op het dak leggen.steve smith schreef:![]()
dat wilde ik ook zeggen na het aanschouwen van de supercars uit een ver verledenMetchu schreef:WOW gaaf!!!!![]()
![]()
![]()
+10000, mooiste wat er is.Mark Nauta schreef:Wat een gave karren zeg!!!!!!!!!!!!
Die Miura is echt wel heel erg gaaf!!!!
Dat je dat kon combineren met je werk als lange Jan en holle bolle gijs.......impressiveMathieu schreef:Hanz,
Toen zaten we al in Weissach.
Wij hebben alleen de Miura en de Countach gedaan. Daarna is het nooit meer iets geweest.
Dennis heeft, psssttt mondje dicht, een aanbieding gehad om in de USA bij Cor zijn Vette afstellingswerk te verrichten. Ze zijn namelijk bezig om spiraalveren onder de Vettes te schroeven i.p.v. planken.
Je hebt het niet van mij, he!!!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten