Als je op 4chan had gezeten had je het gewetenNiels schreef:Geen "S" maar wel 6 gaskleppenIk ben ook geen kenner hè

En die gaskleppen zijn ook verre van standaard

Als je op 4chan had gezeten had je het gewetenNiels schreef:Geen "S" maar wel 6 gaskleppenIk ben ook geen kenner hè
En we hebben een winnaarBert ///M3 schreef:Een M54 motor met S50 gaskleppen volgens mij.
Jup, weet alleen niet hoeveel graden.Bert ///M3 schreef:Ja zijn wel S50 gaskleppen, met een op maat gemaakt aluminium spacer naar het blok zo te zien.
Ik neem aan dat er dan ook snellere nokkenassen etc in zitten, anders denk ik dat ITB's op zich niet heel veel nut hebben.
DAt hoop ik dus ook, maar ik hoorde iets over drijfstangen die ingekort waren.....Bert ///M3 schreef:Ik hoop toch echt dat de compressie verhoogd is, verlagen word meestal alleen gedaan bij turbo motoren.
Zitten reduceerders in, maar die kunnen er ook uit als het mag.....Erik Stoffelsen schreef:Uitlaten meen je toch niet serieus ehh?![]()
Dat word zwarte vlaggen ontvangen!![]()
Toch ook maar eens naar kijken dan.... dit zat zo icm de motor onder de donor. (Aka: volgens mij dus door KMS zo gedaan)Bert ///M3 schreef:Ik heb ook naar zo'n soort uitlaatsysteem gekeken, omdat die jappendempers lekker licht zijn en bijna niks kosten. Alleen als je die reducer er in steekt kost het zo veel vermogen dat het het niet waard is, standaard pijp geeft dan meer vermogen. Dus voor die ene keer dat je onbeperkt mag rijden heeft het niet zo veel nut, vooral omdat het de andere keren power kost.
Ik heb jou wel gezien, ik reed langs je achter de mickey's, lol.Aiko schreef:was je er vandaag met vrijrijden? Ik heb je niet gezien. Welke auto was het? (plaatjes!)
Klopt, tijdens de 1e licentiesessie waren we bezig de bak weer vrij te krijgen, en de 2e die we zouden gaan doen hebben we toch maar niet gedaan om niet het risico te lopen dat er naast de bak nog meer stuk gingAiko schreef:reed je met de supersport mee? Volgens mij heb ik je in de licentiesessies niet gezien.
Gebruikers op dit forum: Eric Z, Mark 320iS, wjt en 5 gasten