Mercedes-Benz SLS AMG
- Michel P
Re: Mercedes-Benz SLS AMG
Prelude koplampen. Wellicht door de kleur maar niet mijn ding.
Michel
Michel
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Mark Nauta schreef:WAT EEN BEAUTY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dit is toch om verliefd op te worden:
Dat ding kan niet bij mij in de parkeer garage, ik kom er niet in en kom er niet uit..............ik laat hem staan.....................

-
Peter Tunissen schreef:Foto's gemaakt op Mas du Clos?
Ze rijden tegen het verkeer in!

-
Man dit is echt een kunststuk. MB ga zo door
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Soort van X-Wing Fighter......................Luke Skywalker ontbreekt er nog net aan..................
Can you feel the force.......................................egh.......................
Can you feel the force.......................................egh.......................
- Niels v D
Met de taxi de boulevard over....Ze zien je al aankomen daar...Steven Nauta schreef:Vooral de voorkant vind ik bijzonder geslaagd en de deuren zijn net als vroeger erg gaaf!
Maar zoals met bijna elke Mercedes sportmodellen blijven het vaak boulevard cruisers, dat vind ik wel weer jammer. (SL 65 Black Series uitgesloten)
Vind dat mercedes wat betreft sportmodellen beter op weg is dan bmw..c63 is gewoon vele malen stoerder dan een m3, om over de rs4 nog maar te zwijgen.
- frankv
goed punt, deze auto is alleen voor mensen met een hoge garage! de benodigde breedte valt vast mee, bij een auto met normale deuren heb je ook al wat ruimte nodigromo schreef:Mark Nauta schreef:WAT EEN BEAUTY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dit is toch om verliefd op te worden:
Dat ding kan niet bij mij in de parkeer garage, ik kom er niet in en kom er niet uit..............ik laat hem staan.....................
-
Dat zal wel meevallen,
Maximaal 2 meter nodig denk ik....
Je praat natuurlijk over een lage sportwagen met deuren die omhoog komen,
De doorsnee SUV met achterklep komt hoger uit dan dit!!
Maximaal 2 meter nodig denk ik....
Je praat natuurlijk over een lage sportwagen met deuren die omhoog komen,
De doorsnee SUV met achterklep komt hoger uit dan dit!!
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Voorkant/koplampen/grille zijn leuk. En profil: Motorkap veel te lang net als met de SLR en dat hoge raam korte dak(C stijl had horizontaler/diagonaler/langer weg moeten lopen) de lelijke te korte kont vind ik daar niet op aansluiten, oftewel met Romo eens(...)Motor/interieur etc is wel prima natuurlijk.
Het ding klopt van de zijkant gewoon niet.
Het ding klopt van de zijkant gewoon niet.

-
Dan zullen jullie de oude 300 SL Gullwing ook niet mooi vinden?
Die lange motorkap, rechtopstaande voorruit en plat aflopende achterkant zijn stijlelementen van de 300SL.
Die lange motorkap, rechtopstaande voorruit en plat aflopende achterkant zijn stijlelementen van de 300SL.
-
- Auto: Fun Damn Mentally
LOL, een 300SL Flügeltür is weergaloos qua ontwerp, omdat de proporties WEL kloppen en hij veel ronder/neutraler, veel COMPACTER en vloeiender is. En het ook in die tijdgeest past. Ik hou niet van retro. Wel van langere motorkappen, maar dan ook een mooie vloeiende iets langere kontTom schreef:Dan zullen jullie de oude 300 SL Gullwing ook niet mooi vinden?
Laatst gewijzigd door Robin op 11 sep 2009, 11:23, 1 keer totaal gewijzigd.
- romo
Tom schreef:Dan zullen jullie de oude 300 SL Gullwing ook niet mooi vinden?
Die is beter dan de nieuwe IMO, nu is het over the top....................
Oftewel, met Robin eens..................
- Tim N
Wat een gedrocht, de originele is zoals al aangegeven veel beter in proporties.
Wie zete r nou dit soort vierkante koplampen in..
En die kont is veel te kort net of men erachter kwam dat de sls anders te lang zou zijn.
Laten ze maar snel van alle mooie klasisekers afblijven voordat er nog meer omgetoverd worden in een cloon van verschrikking.
Wie zete r nou dit soort vierkante koplampen in..
En die kont is veel te kort net of men erachter kwam dat de sls anders te lang zou zijn.
Laten ze maar snel van alle mooie klasisekers afblijven voordat er nog meer omgetoverd worden in een cloon van verschrikking.
- Jan Visser
Ik nog wel een setje koplampen te liggen............Michel P schreef:Prelude koplampen. Wellicht door de kleur maar niet mijn ding.
Michel
Passen er zo in volgens mij

- Joop
Recht van voren klopt de auto wel...
...alleen en profil oogt ie wat gewoontjes en zijn de verhoudingen zoek t.o.v. het origineel.
Al met al best een nette auto om te zien, maar hier was meer succes te halen vwb het ontwerp.
...alleen en profil oogt ie wat gewoontjes en zijn de verhoudingen zoek t.o.v. het origineel.
Al met al best een nette auto om te zien, maar hier was meer succes te halen vwb het ontwerp.
-
Vind het eigenlijk best wel een lichtgewicht i.v.m. Mercedes' gebruikelijke Panzer-gewichten.DF@news schreef:Een lichtgewicht is die niet bepaald (1620 kilo)
SLS @ 1620kg = 250kg lichter dan een SL63 en 400!!!!!kg lichter dan een SL65 (1870kg en 2020kg resp).
Oh een een slordige 135kg lichter dan een BMW M6

-
Ja maar de M6 is gewoon vetter, snap dat dansteve smith schreef: Oh een een slordige 135kg lichter dan een BMW M6Makes you wonder.....

- GTRene
en dan ook nog meer vermogen en onmeunig vet AMG V8 geluid...onder de 4sec naar 100km/u verpakt in een mooi jasje, ja ik mag dat ding wel, kom ma kom ma......veel liever dan een BMW de M modellen...steve smith schreef:Vind het eigenlijk best wel een lichtgewicht i.v.m. Mercedes' gebruikelijke Panzer-gewichten.DF@news schreef:Een lichtgewicht is die niet bepaald (1620 kilo)
SLS @ 1620kg = 250kg lichter dan een SL63 en 400!!!!!kg lichter dan een SL65 (1870kg en 2020kg resp).
Oh een een slordige 135kg lichter dan een BMW M6Makes you wonder.....
BMW zal ook met iets moois op de proppen komen binnenkort neem ik aan

-
Kunnen ze niet

- RVV
Daar ben ik het helaas wel mee eens.
- JWD
Diamond white van buiten classic red van binnen met een B&O setje erin...
Van de week maar eens vragen wat me dat gaat kosten.
Dit is een van de weinige Mercedes modellen die ik nog wel eens op mijn opritje zou willen hebben.
Van de week maar eens vragen wat me dat gaat kosten.
Dit is een van de weinige Mercedes modellen die ik nog wel eens op mijn opritje zou willen hebben.
- Femme
De M6 is een 2+2 en is in Duitsland 80.000 euro goedkoper dan de SLS AMG. Die vergelijkbaar gaat is dus nergens over.steve smith schreef:Oh een een slordige 135kg lichter dan een BMW M6Makes you wonder.....
Ik vind het interieur van de SLS AMG overigens wel erg tegenvallen. In een sportwagen van dit kaliber verwacht je wat meer originaliteit dan zo'n dertien in een dozijn middenconsoleontwerp dat zo uit een sedan overgenomen zou kunnen zijn.
- GTRene
tot nu toe zeker niet daar ben ik het mee eens...Marc RS4 schreef:Kunnen ze niet![]()
echter ze zijn hard met de M1 bezig al vele jaren en nog een type kleine sportwagen...het zal me niks verbazen dat ie binnenkort op een show opduikt of volgend jaar...(stille hoop

magoed ik ben toch niet merk gebonden dat scheelt

- romo
Kunnen ze wel, willen ze niet...................
Momenteel gaat de groene golf door BMW land.......................................naar het schijnt komt, buiten wat nu reeds bekend en ook te zien is op de IAA te Frankfurt, nog een verrassing.........................
Momenteel gaat de groene golf door BMW land.......................................naar het schijnt komt, buiten wat nu reeds bekend en ook te zien is op de IAA te Frankfurt, nog een verrassing.........................
- Macboy
Jij snapt hetJWD schreef:Diamond white van buiten classic red van binnen met een B&O setje erin...