Ik ben Erwin
-
Ik ben Erwin
Hallo allemaal, ik ben Erwin uit het Zuiden van Nederland, 37 jaar en een speedfreek
Mijn hele leven bestaat uit snelheid, inmiddels 10 motoren en 2 supersevens , waarvan 1 met een motorfietsblok ( 0-100 in minder dan 4 sec).gehad.
Nu rij ik rond in een Lazer blauwe Lotus Elise die ik de komende tijd ga vervangen door een TVR Tamora.
Zal spoedig wat foto's plaatsen
Mijn hele leven bestaat uit snelheid, inmiddels 10 motoren en 2 supersevens , waarvan 1 met een motorfietsblok ( 0-100 in minder dan 4 sec).gehad.
Nu rij ik rond in een Lazer blauwe Lotus Elise die ik de komende tijd ga vervangen door een TVR Tamora.
Zal spoedig wat foto's plaatsen
- Casper
Re: Ik ben Erwin
Dat klinkt als een mooie verzameling! 
Welkom!

Welkom!
-
- Auto: Volkswagen ID4 & Golf MK2
Welkom Erwin...
Foto's van de Lotus aub
Foto's van de Lotus aub

-
Welkom hier Erwin
-
- Auto: 292PS/402,7NM/6.600U/pm.
Welkom Erwin!
- GTRene
klinkt goed
welkom Erwin, we wachten af 

- RJay
Damn, leuk voertuigenparkje!
Welkom op DF!
Welkom op DF!
-
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
Klinkt allemaal erg lekker 
Kom maar op met die foto's

Kom maar op met die foto's

- Michel P
Welkom, ook graag foto's van de super 7's, en vertel eens over je TVR plannen.
Michel
Michel
- Hans R
- Auto: Jeep Rubicon
Welkom
je Lotus vervangen voor een Tamora zal ik eerst maar eens goed overwegen.. ik was ook bezig met een Tamora, er staat een slechte in Duitsland bij Aachen.. die NIET nemen.. de olie spuit eruit en het spuitwerk is vreselijk.. en heeft ook nog schade gehad.
Lotus en TVR is niet te vergelijken, TVR is meer cruisen en de Lotus is echt fun.

Lotus en TVR is niet te vergelijken, TVR is meer cruisen en de Lotus is echt fun.
- frank de jonge
Moi Erwin
-
jongens bedankt voor het ontvangst, even wat recht zetten.
Mijn aanmelding wat er snel getypt, moest de kids van school halen.
Helaas is mijn voertuigpark geen optelling van de gemelden aantallen.
ik ben in het bezit geweest van gsx 550 ES ( stieken mijn ouders wisten van niks), CBR 600, 900, 1000, Ducati 900SS
Yamaha Fazer 1000, Honda VTR 1000 SP1 BMW R1150 RT en een K1200gt en om at te sluiten een Yamaha xtz 660.
De sevens: een Westfield met een pinto motor van 180pk bij 9000 tpm en een Mk Indy met Honda blackbird motorblok.
Nu dus in het bezit van de Lotus Elise
Moet nu nog even gaan uitpluizen hoe ik wat fot'os kan plaatsen, computers zijn niet zo mijn ding.
Hans: inderdaad is Lotus rijden fun, maar het vermogen van een TVR spreekt mee wat meer aan. Ben me in Engeland aan het orienteren.
Het kopen van een TVR heeft wel behoorlijke risico's, je kan zomaar de ellende van een ander overkopen. De kosten zijn dan niet meer te overzien.
Zeker de eerste series van de Speed six motoren waren niet bijster goed. Een rebuild na 15000 miles is normaal. Echter na een goede rebuild zijn de motoren betrouwbaar. De elektronica van zo'n auto is nooit betrouwbaar.
Maar een TVR is een super snelle, mooie auto, met een vet geluid.
Erwin
Mijn aanmelding wat er snel getypt, moest de kids van school halen.
Helaas is mijn voertuigpark geen optelling van de gemelden aantallen.
ik ben in het bezit geweest van gsx 550 ES ( stieken mijn ouders wisten van niks), CBR 600, 900, 1000, Ducati 900SS
Yamaha Fazer 1000, Honda VTR 1000 SP1 BMW R1150 RT en een K1200gt en om at te sluiten een Yamaha xtz 660.
De sevens: een Westfield met een pinto motor van 180pk bij 9000 tpm en een Mk Indy met Honda blackbird motorblok.
Nu dus in het bezit van de Lotus Elise
Moet nu nog even gaan uitpluizen hoe ik wat fot'os kan plaatsen, computers zijn niet zo mijn ding.
Hans: inderdaad is Lotus rijden fun, maar het vermogen van een TVR spreekt mee wat meer aan. Ben me in Engeland aan het orienteren.
Het kopen van een TVR heeft wel behoorlijke risico's, je kan zomaar de ellende van een ander overkopen. De kosten zijn dan niet meer te overzien.
Zeker de eerste series van de Speed six motoren waren niet bijster goed. Een rebuild na 15000 miles is normaal. Echter na een goede rebuild zijn de motoren betrouwbaar. De elektronica van zo'n auto is nooit betrouwbaar.
Maar een TVR is een super snelle, mooie auto, met een vet geluid.
Erwin
-
Van sigaren naar Lotussen en dan een TVR. Je wordt oud.
Welkom. Klinkt als een leuke autogeschiedenis.

Welkom. Klinkt als een leuke autogeschiedenis.
-
- Niels
- Auto: Prius+
Welkom Erwin
Gevarieerd motorpark
Een SP1 is wel lekker bruut
Ik denk dat je een spatie teveel hebt gebruikt:

Gevarieerd motorpark

Ik denk dat je een spatie teveel hebt gebruikt:
- Hans R
- Auto: Jeep Rubicon
Met deze ben ik bezig geweest, is volgens mij wel een goede.. maar het rijden viel tegen van een TVR, voelt groot en lomp (zoals een BMW
)
http://www.pistonheads.com/sales/1240590.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Dus geef mij maar een Lotus.. maar ze zien er super uit om te cruisen is het geweldig natuurlijk maar een rondje Zandvoort zal ik overslaan..

http://www.pistonheads.com/sales/1240590.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Dus geef mij maar een Lotus.. maar ze zien er super uit om te cruisen is het geweldig natuurlijk maar een rondje Zandvoort zal ik overslaan..