Ik kan niet wachten op de S1 Honda

Die motoren reden duidelijk zichtbaar in de regenMaik schreef:Om die tweewielerfans weer eens te narren![]()
F1 vs MotoGP:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=C5juHGML ... re=related[/youtube]
Ferdinand schreef:ACS1 vs Porsche Carrera 4S. Op de A12, ter hoogte van Zoetermeer, haalde een behoorlijk doorrijdende Porsche Carrera 4S mij in. Enfin, zo rustig als ik altijd ben - ik laat mij immers nooit opfokken.. - dacht ik direct, eens kijken of ik kan sporten tegen dit soort geweld. Volgens mij op papier hebben beide auto's ong. hetzelfde vermogen. De ACS1 heeft wat koppel en gewichtsvoordeel. Dus ik er achteraan. We reden ong. 2x70 (goed beschreven he?). Ik naderde de Porsche. Hij zag de non-xenon 1 serie BMW in z'n spiegel, en dacht, wat doet die vlieg in mijn nek. Even afschudden dus.
Toen de auto voor hem op zij ging, ging de Porsche vol op het gas.Wat heeft deze Porsche een mooi dik geluid zeg: schrapend, diep en ingetogen luid! Echt wel heel erg mooi. Ook heel erg uniek. Met rasse schreden ging de Porsche 4S er van door, want deze auto is wel snel hoor, fuck.
Maar ik kom 'm volgen, en ik bleef tijdens de acceleratie (naar snelheden tot 2 x 100) zonder enig probleem aan z'n bumper kleven. Toen terugzakken naar 120, er kwam een auto aan. Auto opzij, weer vol op het gas. Nu eens kijken wat ik met die ACS1 kan. En jawel, de ACS1 is sneller (zeg krachtiger door het hogere koppel icm. het lage gewicht) dan deze indrukwekkende Porsche 4s. Maar de Porsche rijder vond dat niet leuk, weigerde opzij te gaan, dus ging ik er rechts langs. Het verkeer doemde weer op, en we namen gas terug. En - en nu komt het - de 4s vloog achter mij langs, volgas over de vluchtstrook!! 100 meter verder, schoof hij weer tussen het verkeer. Ik vind dat niet normaal! Heb dit nog nooit gezien.
Enfin, weer en puberverhaal van mij. Gaat natuurlijk weer nergens over. Maar supercars pesten met een non-xenon 1 serie is altijd zo ontzettend grappig. Mijn acs1 serie 55k. Deze Porsche iets van 150K? Ik weet, dit moet je zo niet vergelijken, maar het blijft wel grappig.
Gebruikers op dit forum: BMWDennis en 3 gasten