Youngtimerblog.nl | site over youngtimers en young classics
- Snipe
Re: Iemand verstand van RSS? (probleempje op pag. 2)
Zonder dat ik iets veranderd of aangepast heb, komt deze melding uit de lucht vallen:
Warning: Unknown(auto_prepend_file): failed to open stream: No such file or directory in Unknown on line 0
Warning: (null)() [function.include]: Failed opening 'auto_prepend_file' for inclusion (include_path='.;c:\php4\pear') in Unknown on line 0
Iemand enig idee?
Warning: Unknown(auto_prepend_file): failed to open stream: No such file or directory in Unknown on line 0
Warning: (null)() [function.include]: Failed opening 'auto_prepend_file' for inclusion (include_path='.;c:\php4\pear') in Unknown on line 0
Iemand enig idee?
- Snipe
Re: Youngtimerblog.nl | wie weet wat deze foutmelding betekent?
Hmmmm, de foutmelding verschijnt op al mijn sites. Merkwaardig.
........en net zo plotseling als het gekomen is, is het ook weer verdwenen. Vraag ik me nog steeds af waar het vandaan komt.
........en net zo plotseling als het gekomen is, is het ook weer verdwenen. Vraag ik me nog steeds af waar het vandaan komt.
-
Roy
Foutje op de server
-
Rupie
Ik denk dat Budgetbenz even wilde laten weten dat ie je nog niet vergeten was :twisted:
- Wim te Riet
- Auto: Saab 9-3
Re: Nu online: www.youngtimerblog.nl
Ach, het lukt me wel (4,5 jaar in een ICT bedrijf de websites gebouwd), maar ik heb er gewoon geen tijd voor (over)Snipe schreef:Vertalingen werken bij sommige themes goed en bij andere niet, heb ik begrepen.
Er zijn trouwens meer sites die er last van hebben:
Autoblog.nl:
Duitse vrouwen houden van hybrides
Gepost op Tuesday, 7 July 2009 om 9:02 door robbie in Girls, Hybride
Klassiekerrally.nl:
De boy-racers: Het ontstaan van de ‘sports’-saloon
By de sjonniesPublished: 5 juli 2009
Posted in: Geschiedenis, Klassiekers, Techniek
Begrijpelijk, want het aanpassen is geen leuk klusje en al zeker niet als je er geen verstand van hebt, zoals ik in ieder geval weet van Klassiekerrally en mijzelf.
Ik had veel dingen vertaald, maar met een update stond alles weer in het engels. Toen heb ik het (voorlopig) opgegeven.
- Snipe
Ja, die updates zijn niet altijd even prettig. Eerst klikte ik ze standaard aan, maar nu niet meer. Dat scheelt veel ergernis en extra werk.
- Wim te Riet
Tegen het advies van een Wordpress guru in hou ik 't toch redelijk bij. Ik kan niet tegen die meldingen dat er een nieuwere versie is, denk ik
Ik moet wel zeggen dat ik er tot nu toe geen problemen door heb gekregen.
Wel heb ik eens een combinatie van plugins gehad die niet goed met elkaar werkten. Een voor een deactiveren en kijken waar het aan ligt...
Tijdrovend!
Ik moet wel zeggen dat ik er tot nu toe geen problemen door heb gekregen.
Wel heb ik eens een combinatie van plugins gehad die niet goed met elkaar werkten. Een voor een deactiveren en kijken waar het aan ligt...
Tijdrovend!
- Snipe
Ik heb op youngtimerblog.nl een foutmelding bij het posten van nieuwe artikelen. Hij slaat dan eerst het bericht als concept op, dan moet je het weer opnieuw openen en vervolgens kun je het publiceren. Die bug kun je er handmatig uithalen, maar komt bij iedere update weer terug.
Ja, dan laat je het wel uit je hoofd om steeds die updates aan te klikken.
Ja, dan laat je het wel uit je hoofd om steeds die updates aan te klikken.
- Wim te Riet
Wat raar. Lijkt me 'theme-related', want ik heb er geen last van (Arras-theme).
-
Tom
Tja is een beetje het probleem van opensource software, al die updates.
Ik heb voor een klant een opensource CMS gebruikt dat een tijdje terug ook een grondige update heeft uitgebracht. Maar daarbij kon je een bestaande site niet gemakkelijk upgraden naar die nieuwe versie omdat er teveel veranderingen waren (ander databasemodel). Normale update die weinig moeite kost wil ik wel doen vanwege security oogpunt, maar zo'n upgrade doe ik niet onbetaald. En vanuit de klant is betalen ook raar, als de verbeteringen niet erg spannend zijn. Nadeel is dat je zo een beetje 'vast' zit.
Ik heb voor een klant een opensource CMS gebruikt dat een tijdje terug ook een grondige update heeft uitgebracht. Maar daarbij kon je een bestaande site niet gemakkelijk upgraden naar die nieuwe versie omdat er teveel veranderingen waren (ander databasemodel). Normale update die weinig moeite kost wil ik wel doen vanwege security oogpunt, maar zo'n upgrade doe ik niet onbetaald. En vanuit de klant is betalen ook raar, als de verbeteringen niet erg spannend zijn. Nadeel is dat je zo een beetje 'vast' zit.
- Wim te Riet
Mwah, niet alleen van opensource software toch? Microsoft kan er ook wat van!Tom schreef:Tja is een beetje het probleem van opensource software, al die updates.
Al met al vind ik Wordpress wel het fijnste CMS dat ik tot nu toe gebruikt heb. Ondanks de regelmatig verschijnende updates. Google kan het goed indexeren, het is makkelijk om meerdere auteurs rechten te geven, tekst en afbeeldingen invoeren is een makkie. En het is gratis. Super.
-
Tom
Het templatesysteem zuigt imho.
Heb eens geprobeerd er een layout in te hangen maar dat maken ze je niet erg gemakkelijk.
Heb eens geprobeerd er een layout in te hangen maar dat maken ze je niet erg gemakkelijk.
- Wim te Riet
Dat ben ik wel met je eens...