Personen busje huren (9 persoons rijbewijs B).
-
Personen busje huren (9 persoons rijbewijs B).
Hallo allemaal:
Waar kan ik voor een redelijke prijs een personenbusje huren voor rijbewijs B, dus maximaal 9 personen inclusief bestuurder?
Liefst in de buurt van Amsterdam, maar als het echt goedkoop is mag het ook wat verder weg zijn. Trouwens het is voor een trip van 1000-1200 km (Parijs heen en terug). Dus beetje lage kilometerprijs is ook een pre. Het is voor 4 dagen.
Als het mogelijk is liefst ook een busje dat een beetje vooruitkomt. Maar ik kan begrijpen dat de meeste huurbusjes instapmotoren hebben (so be it).
Waar kan ik voor een redelijke prijs een personenbusje huren voor rijbewijs B, dus maximaal 9 personen inclusief bestuurder?
Liefst in de buurt van Amsterdam, maar als het echt goedkoop is mag het ook wat verder weg zijn. Trouwens het is voor een trip van 1000-1200 km (Parijs heen en terug). Dus beetje lage kilometerprijs is ook een pre. Het is voor 4 dagen.
Als het mogelijk is liefst ook een busje dat een beetje vooruitkomt. Maar ik kan begrijpen dat de meeste huurbusjes instapmotoren hebben (so be it).
- Oof
- Auto: Caddy 1.6 TDI
Re: Personen busje huren (9 persoons rijbewijs B).
Bij vega in Lochem kan je met wat onderhandelen hele mooi prijzen krijgen. Is wel een eind rijden van jouw af.EG schreef:Hallo allemaal:
-
Lochem is heel ver.
Heb trouwens bij Budget Zaandam voor een behoorlijk lage prijs een busje gevonden:
Transporter T5, Transit of Renault Traffic.
4 dagen, onbeperkte km's.
380 euro inclusief btw verzekering alles.
Oh ja belangrijkste: geen creditcard nodig!
Morgen ga ik effe erlangs, maar ik ga ze wel effe duidelijkmaken dat mijn voorkeur uiteraard voor de T5 gaat, en als het echt niet kan liefst de Transit. Uiteraard als beide er niet zijn moet het maar de Traffic worden, maarja voor die prijs moet dat dan maar.
Heb trouwens bij Budget Zaandam voor een behoorlijk lage prijs een busje gevonden:
Transporter T5, Transit of Renault Traffic.
4 dagen, onbeperkte km's.
380 euro inclusief btw verzekering alles.
Oh ja belangrijkste: geen creditcard nodig!
Morgen ga ik effe erlangs, maar ik ga ze wel effe duidelijkmaken dat mijn voorkeur uiteraard voor de T5 gaat, en als het echt niet kan liefst de Transit. Uiteraard als beide er niet zijn moet het maar de Traffic worden, maarja voor die prijs moet dat dan maar.
- Oof
380 voor een T5 is een hele mooie prijs is 4 tientjes per persoon.
Laatst gewijzigd door Oof op 09 sep 2009, 16:17, 1 keer totaal gewijzigd.
- MoNkToNk
oof schreef:40 tientjes per persoon.

- Oof
Ik begrijp niet waarom je dat quoteMoNkToNk schreef:oof schreef:40 tientjes per persoon.

Laatst gewijzigd door Oof op 09 sep 2009, 16:18, 1 keer totaal gewijzigd.
traffic rijdt tien keer beter dan een transit hoor
-
Ok Transit heeft wel een erg hoog "bestelwagen" gevoel. Maar toch vind ik de Traffic gewoon "wollig" overkomen. De bediening klopt niet gewoon. Maar dat is puur IMHO.luco hornsveld schreef:traffic rijdt tien keer beter dan een transit hoor
Voor mij het allerliefst een Vito (nieuwe type) je zit erin als bij een auto en dat zorgt voor minder vermoeidheid bij mij (stuur staat ook lekker verticaal): anderen zweren bij een Transporter, puur omdat zo een ding "zit" als een echte bestelwagen (stuur staat ook wat meer horizontaler).
Helaas bij huurmaatschappijen heb je het niet voor het zeggen: het is gewoon wat de planning voor handen heeft dan, als alle busjes beschikbaar zijn heb je keuze uiteraard!
Trouwens, van donderdag 10:00 uur tot zondag 10:00 270 euro inclusief alles (btw, tweede bestuurder, verzekering etc.). Eigen risico is ook maar 150 euro! En het belangrijkste: kilometervrij. Ik geloofde mijn oren ook niet, maar blijkbaar is het mogelijk om voor zo goedkoop een 9 persoons busje te huren...
Dit alles bij Budget autoverhuur Zaandam op de Provenciale Weg.
Ik is blij, want dit is echt bijna de helft van het bedrag van wat ik verwachtte...
Edit: de baliemeneer zei dat het meestal T5 of Transit is wat ze meegeven: maar heeft erbij gezet dat de voorkeur voor de T5 gaat. Maar als de T5 er niet is jammer dan, dan word het Transit of Traffic.
- Niels v D
Beste EG,
Helaas hadden wij geen Transporter of Traffic beschikbaar op de dagen dat U deze nodig bent.
Wel hebben wij een gelijkwaardig alternatief gereserveerd:

Met vriendelijke groeten,
Budget autoverhuur Zaandam
Helaas hadden wij geen Transporter of Traffic beschikbaar op de dagen dat U deze nodig bent.
Wel hebben wij een gelijkwaardig alternatief gereserveerd:
Met vriendelijke groeten,
Budget autoverhuur Zaandam
-
-
Diks Autoverhuur (A'dam en A'veen). Die geloven niet zo in instapmotoren. Weet niet of ze heel duur of goedkoop zijn, ze verhuren gewoon behoorlijk en recent spul ipv kale meuk met astma-diesels. Zo hebben we nu ook een Sprinter 315cdi van hun als trekbus voor de kleine ambulance (2100kg) in gebruik, die houdt de 518 (+3500kg) tenminste een beetje bij. De meeste verhuurboeren is het 100 of 110pk, nu gewoon lekker 150pk en 330nm.EG schreef:Hallo allemaal:
-
Dat weet ik: ik heb huurbussen van Diks gereden en de 315 CDi met automaat was echt een superbak om mee te rijden. Ze hebben ook een handgeschakelde 313 CDi (oudere type) en die ging ook als de brandweer.
De motoren van de 9 persoons busjes weet ik niet, nooit gebruikt.
Prijzen zijn hoog, maarja het voordeel is dat ze geen creditcard vragen... (net als Budget Zaandam trouwens).
Ik hoop dat ze bij Budget nog redelijke motoren in die busjes hebben, maar ik denk dat het gewoon instapbrommermotoren zullen zijn helaas. Ik vind zelfs een T5 met 130 pk 2.5 TDi al traag, leeg valt het nog mee, maar ik moet er niet aan denken om 9 personen in dat ding te hebben. Maarja zoals gezegd: voor die prijs mag je niet klagen.
De motoren van de 9 persoons busjes weet ik niet, nooit gebruikt.
Prijzen zijn hoog, maarja het voordeel is dat ze geen creditcard vragen... (net als Budget Zaandam trouwens).
Ik hoop dat ze bij Budget nog redelijke motoren in die busjes hebben, maar ik denk dat het gewoon instapbrommermotoren zullen zijn helaas. Ik vind zelfs een T5 met 130 pk 2.5 TDi al traag, leeg valt het nog mee, maar ik moet er niet aan denken om 9 personen in dat ding te hebben. Maarja zoals gezegd: voor die prijs mag je niet klagen.