Ik heb mooi kunnen rijden op Zolder, van 13:00 tot 18:00. In totaal heb ik 85 rondjes gemaakt en dus 340km afgelegd op de baan.

M'n beste rondetijd (RaceChrono + 5hz Qstarz BT-Q818X met AGPS en DGPS ingeschakeld) zonder bijrijder (tank half vol) kwam uit op 2:08.93 en met bijrijder (+-80kg) en de tank bijna leeg was mijn beste tijd 2:09.73.

Heel veel gevechten gehad met dikke auto's, er is zelfs een E90 M3 van de baan gevlogen die "in gevecht" was met mij.

Ook erg veel mooi spul gezien, een aantal GT3's, zowel 996 als 997, een Ultima GTR, M3 CSL, E90 M3, Opel speedster, Elise, Focus RS (nieuwe), oude Golfjes met turbo motoren, CRXje met rechte tandwielen, heeeel veel E36 M3's, etc, etc... De ene auto geprepareerd en op slicks, de andere gewoon in straatuitvoering. In ieder geval een hele ervaring opzich om tussen al dat mooi spul te rijden!

Hier een paar filmpjes, helaas niet echt super kwaliteit en helaas ook niet super gefilmd. Ze zijn allen aan het begin van de dag, dus de snelheid zit er nog niet echt in.
Overigens ben ik ook heel gelukkig dat mijn uitlaat aan de geluidseisen voldoet, daar was ik nog wel even bang voor in het begin... Heb ik tenminste niet verkeerd geïnvesteerd

En de volgende keer op m'n Bilsteins!
-edit-
En één ronde later was het exit M3....