De Obama Jeugd...

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Roman

De Obama Jeugd...

Bericht door Roman » 07 sep 2009, 15:28

He wat vreemd... dit doet mij toch sterk ergens aan denken... :hmmm: Iets met een snor? :bag:

:beer:

Weg met Obama, het is tijd voor Ron Paul. :thumbup:

Downforce Hans

Re: De Obama Jeugd...

Bericht door Downforce Hans » 07 sep 2009, 15:31

Dat eerste mannetje in dat eerste filmpje heeft wat weg van Metchu vind ik.
Heeft wat meer ritmegevoel misschien................. :sealed:

Luco

Bericht door Luco » 07 sep 2009, 15:36

Ik vind het vergelijk een beetje misplaatst.

Eerste filmpje is een groep jongeren die geinspireert zijn door Obama om voor een bepaalde opleiding/beroep te gaan.
Ze komen bij elkaar om elkaar te ondersteunen dat doel te halen.

Tweede filmpje is een klas met kinderen wat een liedje instudeert.
Laatse stukje vind ik misplaatst, Voor Hitler moest je dat zingen, deed je het niet werd je afgeknald.

Xave30

Bericht door Xave30 » 07 sep 2009, 16:01

Yes--we-can :banaan:

Jongeren uit een internaat?

Ravin ///M

Bericht door Ravin ///M » 07 sep 2009, 18:33

Wat een zieke vergelijking. :protest: Obama laat de Joden toch met rust? :fy:

HSR

Bericht door HSR » 07 sep 2009, 18:38

@Roman: Jij bent een Birther die vindt dat Universal Health Care een Nazi Regime is? :lol:

Uit eigen ervaring. In de UK snoeihard op mijn plaat gaan, vervolgens naar de spoedeisende hulp van de NHS. Half uurtje wachten, vervolgens 15 minuten lang testen en what not om uiteindelijk zonder maar 1 cent te betalen naar huis te mogen. En ik woonde dus niet eens in de UK!

In Hawaii mijn teen zwaar ontstoken, gaat naar doctor. Wat is je insurance? Laat credit card zien en zeg '' this is my insurance''. Doctor grijnst en ik mocht voor een 10 minuten durende ingreep 250 US dollars betalen. Voor mij werd een babietje van 4 maanden weggestuurd omdat dit ziekenhuis de ouders hun health care insurance niet erkende. En dan heb ik het nog niet eens over Drug Stores en het feit dat iedereen met een minimale psychische klacht meteen een bak prozac of ritalin voor geschreven wordt. Wat een systeem!!
( verder een heeeerlijk land om te verblijven, overigens !! )

Roman

Bericht door Roman » 07 sep 2009, 19:23

hugo schreef:@Roman: Jij bent een Birther die vindt dat Universal Health Care een Nazi Regime is? :lol:

Uit eigen ervaring. In de UK snoeihard op mijn plaat gaan, vervolgens naar de spoedeisende hulp van de NHS. Half uurtje wachten, vervolgens 15 minuten lang testen en what not om uiteindelijk zonder maar 1 cent te betalen naar huis te mogen. En ik woonde dus niet eens in de UK!

In Hawaii mijn teen zwaar ontstoken, gaat naar doctor. Wat is je insurance? Laat credit card zien en zeg '' this is my insurance''. Doctor grijnst en ik mocht voor een 10 minuten durende ingreep 250 US dollars betalen. Voor mij werd een babietje van 4 maanden weggestuurd omdat dit ziekenhuis de ouders hun health care insurance niet erkende. En dan heb ik het nog niet eens over Drug Stores en het feit dat iedereen met een minimale psychische klacht meteen een bak prozac of ritalin voor geschreven wordt. Wat een systeem!!
( verder een heeeerlijk land om te verblijven, overigens !! )
Ja maar dan kan ook anders. Ik ken zo beetje alleen maar Engelsen en Amerikanen en je hoort enorme wan verhalen van beide. En ook hele goede. Wist je dat per jaar 20 miljoen mensen die geen Amerikaans paspoort hebben geholpen worden in de VS? Op kosten van de staat?

En in Engeland met enorm lange wacht tijden en verouderde klinieken. Het is in veel gevallen daar ook een puinhoop.

Hier is het gewoon prima als je prive verzekerd bent (Spanje). Even opbellen, en uurtje daarna iedere scan kunnen krijgen die je wilt. Operaties ook wanneer het jou schikt. En het kost niet eens zoveel.
Ga je op de landelijke healthcare toer kan je best lang wachten ook.

Er zijn overal tig van die verhalen.

Bottomline, Obama is een drama waar een hele hoop mensen zonder zich goed te informeren zijn ingestonken. McCain was overigens net zo'n drama.

Ron Paul is gewoon dé man. :thumbup:

Roman

Bericht door Roman » 07 sep 2009, 19:26

luco hornsveld schreef:Ik vind het vergelijk een beetje misplaatst.

Eerste filmpje is een groep jongeren die geinspireert zijn door Obama om voor een bepaalde opleiding/beroep te gaan.

Ja hoor dat is allemaal heel normaal zoals dat gaat. Dat zie je overal zo zeker.

Luco

Bericht door Luco » 07 sep 2009, 19:29

Roman schreef:
luco hornsveld schreef:Ik vind het vergelijk een beetje misplaatst.

Ja hoor dat is allemaal heel normaal zoals dat gaat. Dat zie je overal zo zeker.
Misschien niet alles maar om het gelijk te vergelijken met Hitler :please:
Wij oefenden voor koninginnendag ook liedjes op school

duifjes.com

Bericht door duifjes.com » 07 sep 2009, 19:45

Wat een belachlijke vergelijking.......ziek...

Roman

Bericht door Roman » 07 sep 2009, 20:26

duifjes.com schreef:Wat een belachlijke vergelijking.......ziek...
Is het zo'n belachelijke vergelijking? In NL staan mensen nog wel snel op hun achterste poten he als de naam Hitler valt.

Je moet het ook niet te zwart wit zien.

Wat er in de VS best wel veel gebeurt is gewoon propaganda indoctrinatie. Dat gebeurde vroeger ook. Was Hitler ook niet de enigste in trouwens. Dat zijn de Amerikanen die die vergelijking trekken.

Feit is wel dat de meeste mensen schapen zijn die met de kudde meehobbelen. Alleen worden ze in de VS daar nogal graag een handje bij geholpen.

Zal mij benieuwen of het NWO tijdperk nog in mijn leven voorkomt. Ik verwacht van wel.

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 07 sep 2009, 20:31

Ron Paul is te veel intellectueel en te weinig stroman..............................ondanks zijn zeer scherpe, heldere en ontnuchterende visie die een zegen voor de VS zouden zijn, gaat deze man geen schijn van kans maken...................................op het moment dat ie zich kandidaat stelt wordt ie harstikke kapot gemaakt door het establishment, waar hij uiteraard een geweldige bedreiging voor is.........................

Roman

Bericht door Roman » 07 sep 2009, 20:33

romo schreef:Ron Paul is te veel intellectueel en te weinig stroman..............................ondanks zijn zeer scherpe, heldere en ontnuchterende visie die een zegen voor de VS zouden zijn, gaat deze man geen schijn van kans maken...................................op het moment dat ie zich kandidaat stelt wordt ie harstikke kapot gemaakt door het establishment, waar hij uiteraard een geweldige bedreiging voor is.........................
Precies. Zwaar jammer. Die man heeft z'n zaken gewoon goed nuchter op een rijtje.

Maar ja daar zien de mensen achter de schermen met de touwtjes in handen maar niets in.

Plaats reactie