Km-stand vrij laag en nu met gunstigere BPM-regeling, kan het wel eens interessant worden.
Nu nog even flink hard werken, dan kunnen we naar Ramstadt!

Nog steeds te koopmdhtuning schreef:Die heb ik inderdaad op het oog, maar staat ook al een hele tijd te koop. Bovendien wat aan de hoge prijsindobesar schreef:
http://www.autotrader.nl/auto/kopen/Bmw ... al=2&pos=1" onclick="window.open(this.href);return false;
Deze bedoel je?
Op MP zie ik twee setjes staan voor €350/€399. Is dat gangbaar?Joy schreef:http://www.autospin.nl/16inchvelgen.htm 3e van boven.
Duidelijk, thanks. Bedoeling is een evt. drift/track setje.Joy schreef:Ja 350-399 voor een setje met versleten banden. Met goede banden zou ik zelf ook op 500 inzetten.
Wil je die styling 42 gaan gebruiken voor op het circuit?indobesar schreef:Duidelijk, thanks. Bedoeling is een evt. drift/track setje.Joy schreef:Ja 350-399 voor een setje met versleten banden. Met goede banden zou ik zelf ook op 500 inzetten.
Naar aanleiding van je ervaring Marcel, zat ik eens verder te zoeken. Je hebt de styling 42 ook in 17", alleen is het dan een 2-delig wiel.M@rcel schreef:Wil je die styling 42 gaan gebruiken voor op het circuit?indobesar schreef:Duidelijk, thanks. Bedoeling is een evt. drift/track setje.Joy schreef:Ja 350-399 voor een setje met versleten banden. Met goede banden zou ik zelf ook op 500 inzetten.
Mijn ervaring is in ieder geval dat de wangen van je banden veel te slap worden, auto is veel minder goed te plaatsen en daarom overgestapt naar die 17" M3 wielen.
Voor dagelijkse km's vond ik de styling 42 wel prettiger en ook nog eens netter staan, had er dan ook spijt van dat ik ze toen had verkocht.
Dat is idd een mooi exemplaar. Volgens mij komt er een paar honderd euro BPM bij. Kijk even op bpmberekenen.com.
indobesar schreef:Dat is idd een mooi exemplaar. Volgens mij komt er een paar honderd euro BPM bij. Kijk even op bpmberekenen.com.
Gewoon onderhandelen natuurlijk. Neem aan dat die Bratwurst er een marge op heeft zitten?Erik Stoffelsen schreef:indobesar schreef:Dat is idd een mooi exemplaar. Volgens mij komt er een paar honderd euro BPM bij. Kijk even op bpmberekenen.com.
Alleen weer die extra prijs voor de velgen....
Incl velgen had ik mischien wel interesse gehad,
Maar zo kan ik ook een strakke in NL kopen...
Gewoon onderhandelen natuurlijk. Neem aan dat die Bratwurst er een marge op heeft zitten?