DOWNFORCE MOTORSPORT
- gijzbed-opc
Re: DOWNFORCE MOTORSPORT
Code Rood!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dutch GT4 Mustang over de kop. Bernard van Oranje.
Rijder gaat alles goed gelukkig!
- Michel P
Door Karst T ge T bonedgijzbed-opc schreef:Code Rood!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

- RJay
Is wel een mooie wigvorm idd, een swift.
Maar goed, ik ga het zien morgen, net met 210 van en naar friesland gesjeesd om de camper terug te halen
Ik ben er morgen iig om een uurtje of 8.30-8.45
Maar goed, ik ga het zien morgen, net met 210 van en naar friesland gesjeesd om de camper terug te halen

Ik ben er morgen iig om een uurtje of 8.30-8.45
- gijzbed-opc

Met een vip kaart van KTG racing.

Zal m'n DF trui aan trekken :banaan:
Gr. Peter.
- Dutch
Hoor net van Peter dat hij er niet is - ik zag 'm al ontbreken in de uitslag vandaag en lees 't hierboven ook - maar ook al is Peter de enige die ik persoonlijk ken, ik kom morgen met m'n zoon toch even langs tussen de ochtendrace van de GT4 en de tweede DSC-race.
- Tom V
Volgens mij is Laurens net 2e geworden, congrats!
- Bert ///M3
Idd 2e, race op de livestream gezien.
Gefeliciteerd
Race verder vond ik niet echt boeiend, veld ligt veel te ver uit elkaar. Uitslag werd grotendeels bepaald door het aantal strafsec. Alleen het gevecht tussen Eugene Jansen en Fred Cavanaugh op het einde was wel leuk om te zien.
Luco 6e in klasse, kon ook niet echt aansluiten op de rest had ik het idee.
Gefeliciteerd

Race verder vond ik niet echt boeiend, veld ligt veel te ver uit elkaar. Uitslag werd grotendeels bepaald door het aantal strafsec. Alleen het gevecht tussen Eugene Jansen en Fred Cavanaugh op het einde was wel leuk om te zien.
Luco 6e in klasse, kon ook niet echt aansluiten op de rest had ik het idee.
- RJay
Zo en ik ben ook weer thuis, Laurens idd 2e, met de vanochtend snel op maat gezaagde uitlaatbochtjes :banaan:
Laurens gefeliciteerd nogmaals man
En de volgende keer pak je ook die lotus he 
Laurens gefeliciteerd nogmaals man

-
Gratz Laurens 

- Dutch
's Ochtends nog te druk bezig met de *kuch* carwash girls en de Cosmomeisjes, dus besloten om na de Ferrari-race langs te komen. Komen we in het paddock aangelopen, zien we de boswachtergroene truck met achterop no.435 voor onze neus wegrijden. Ach ja, het was ondanks de 2e plaats waarschijnlijk niet echt een feestsfeer.Dutch schreef:ik kom morgen met m'n zoon toch even langs tussen de ochtendrace van de GT4 en de tweede DSC-race.
- gijzbed-opc

En naar ik aanneem een nieuw baanrecord met de BMW130i.
Want een 1.55.9 is een hele strakke tijd he

Helaas de concurent en dat blijven Koen & Nick reden een 1.54.7.,deze jongens eindigden niet op het podium
door de sec extra die ze tijdens de pitstop kregen.
Maar deze jongens kunnen best wel rijden hoor!
Ik weet alleen niet wie het laatste reed van deze 2 maar Laurens was heer en meester tijdens de 2 periode.
Toen konden ze echt het tempo niet bij houden.
Ik heb vandaag in ieder geval genoten van 2 hele jonge knakkers.

Ja Ja die andere knakker heet Simon Knap.waar ik iedere x vrijkaartjes van krijg :banaan:
Simon werd 2e in de Dutch GT4 en wel met een hele goede nette race.
Laurens ga zo door dan kan ik blijven genieten want dit doet me erg goed.
Greetz Peter.

-
Zal zometeen wat meer foto's posten...
- Bert ///M3
Denk eerder dat die JR mannen na de pitstop gewoon rustiger aan gereden hebben, lekker op de 6e plek eindigen. Je hebt dan toch nog wat punten en je raakt 15 strafsec kwijt voor de volgende race.
Die jongens hebben nu al zo veel straftijd, die krijgen dat niet meer dichtgereden. Dat zag je gisteren al, maar ze konden nog naar plaats 3. Dus weer meer sec er bij. Ga je dan nu ook nog voor de 3e plaats dan heb je weer meer tijd. Volgens mij kan je dan beter een keer zo rond die 6e plaats hangen, dan gaat er weer af en maak je de volgende keer een betere kans. Ze hebben ook al zo'n mega voorsprong in het kampioenschap, dat ze eigenlijk al bijna niet meer te pakken zijn, tenzij Laurens alles wint of top 3 eindigd, en hun alle races uitvallen zo ongeveer. Dus dan kan je dat wel proberen.
Nu zie je de volgende keer dus dat Laurens er 10 sec bij krijgt, en hun er 15 af, is het gat daartusen dus 25 sec kleiner.
Die jongens hebben nu al zo veel straftijd, die krijgen dat niet meer dichtgereden. Dat zag je gisteren al, maar ze konden nog naar plaats 3. Dus weer meer sec er bij. Ga je dan nu ook nog voor de 3e plaats dan heb je weer meer tijd. Volgens mij kan je dan beter een keer zo rond die 6e plaats hangen, dan gaat er weer af en maak je de volgende keer een betere kans. Ze hebben ook al zo'n mega voorsprong in het kampioenschap, dat ze eigenlijk al bijna niet meer te pakken zijn, tenzij Laurens alles wint of top 3 eindigd, en hun alle races uitvallen zo ongeveer. Dus dan kan je dat wel proberen.
Nu zie je de volgende keer dus dat Laurens er 10 sec bij krijgt, en hun er 15 af, is het gat daartusen dus 25 sec kleiner.
- gijzbed-opc
Ja BertBert ///M3 schreef:Denk eerder dat die JR mannen na de pitstop gewoon rustiger aan gereden hebben, lekker op de 6e plek eindigen. Je hebt dan toch nog wat punten en je raakt 15 strafsec kwijt voor de volgende race.

Je hebt vast gelijk hoor,zover heb ik verder niet nagedacht. er zal ongetwijveld ploeg tactiek aanwezig zijn.
Koen & Nick rijden ongeveer de zelfde tijden als Luco alleen luco kan mischien iets langer in de 1.55 rijden en dat is voor de Downforce BMW 130i iets te moeilijk.( zo ook Koen & Nick)
Ik zag ook dat Laurens soms moeite had om goed grip te houden in de Hugenholzbocht dit alles zal met de wagen te maken hebben.
-
Jeetje, dat was een flinke crash!gijzbed-opc schreef:Code Rood!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Stond vanmiddag, zag ik op een gegeven moment, bij Pieter Christiaan in de pitbox naar de DSC race te kijken op de tv. Erg vrolijk keek 'ie niet, inderdaad.
Tot zover de non-downforce spam, next post: Race 1 fotoplaatjes.
-
OnlineJurjen
- Auto: 987S / 955
Ze hebben in ieder geval wel publiciteit gehad, het is de hele dag op het nieuws geweest.
-
Foto's!
1. Druppeltjes op zaterdagmorgen: Vóór de kwalificatie vielen er wat.

2.

3. Ja hoor, race nummero één vanuit de Hugenholtzbocht.

4.

5.

6. Toch redelijk aantal wolken kwamen bij de race kijken.

7. Plasje water op de eerste rang in de Audi-S.

8.

9. De volgorde waarin we het graag zien!

10. "Je moet ook vóór de andere auto's rijden, Laurens.. Niet erachter, dan is 'ie binnen de kortste keren vies!!"

11. Einde middag. Mijn technische inzicht? De heren deden iets onder de motorkap, met olie en wat andere dingen. (Dennis/Björn/Tom/Laurens, feel free om het even toe te lichten)

12. Downforce by Night, die truck met ledjes lokte het ook erg uit om deze foto te schieten.

13. Avond afgesloten met een prima biertje, en gezellig slap gelul! :drinking:

Fotogevaldingen van R2 komen vanavond nog!
1. Druppeltjes op zaterdagmorgen: Vóór de kwalificatie vielen er wat.
2.
3. Ja hoor, race nummero één vanuit de Hugenholtzbocht.
4.
5.
6. Toch redelijk aantal wolken kwamen bij de race kijken.
7. Plasje water op de eerste rang in de Audi-S.
8.
9. De volgorde waarin we het graag zien!
10. "Je moet ook vóór de andere auto's rijden, Laurens.. Niet erachter, dan is 'ie binnen de kortste keren vies!!"

11. Einde middag. Mijn technische inzicht? De heren deden iets onder de motorkap, met olie en wat andere dingen. (Dennis/Björn/Tom/Laurens, feel free om het even toe te lichten)
12. Downforce by Night, die truck met ledjes lokte het ook erg uit om deze foto te schieten.
13. Avond afgesloten met een prima biertje, en gezellig slap gelul! :drinking:

Fotogevaldingen van R2 komen vanavond nog!

- Peric
Wat een ontzettend mooie foto..Luuk schreef:

-
Thanks Peric! Is onbewerkt, voor zover dat boeit. 

- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
Wederom zieke foto's Luuk!!
-
It just keeps gettin' betta & betta Luuk!
- DownforceJan
Peric schreef:Wat een ontzettend mooie foto..Luuk schreef:
+1 Super Luuk

-
Thanks Mark, Xavier en Jan!
Nog eentje van de truck dan:

Mooi ding. 8)
Nog eentje van de truck dan:
Mooi ding. 8)
- RVV
Luuk schreef:
Zal zometeen wat meer foto's posten...
Schitterende foto

Compositie bedoel ik uiteraard

Laurens en Downforce gefeliciteerd !
-
Ja ik twijfelde nog tussen helemaal zwart-wit en dit, maar ach...
Deel 1 van race 2:
14. Wachten... wachten...

15. ... wachten... wachten, ...

16. .............

17. ... en GAAN!

18. Overleg in de pits.

19. Het was behoorlijk druk, tribune nagenoeg vol, en nog aardig wat mensen op de duinen / paddock.

20. Björn luistert aandachtig...

21.

De rest morgen...

Deel 1 van race 2:
14. Wachten... wachten...
15. ... wachten... wachten, ...
16. .............
17. ... en GAAN!
18. Overleg in de pits.
19. Het was behoorlijk druk, tribune nagenoeg vol, en nog aardig wat mensen op de duinen / paddock.
20. Björn luistert aandachtig...
21.
De rest morgen...