Na regelmatig lezen deze week toch maar besloten om me eens aan te melden. Ben zelf al een paar jaar vrij actief op het AW forum, maar de lol begint daar langzaam te verdwijnen. Ik merk dat het hier allemaal wat kleinschaliger is en dat het hier echt petrol freaks zijn over het algemeen.
Anyway, dit is het mijn auto gedeelte dus die kom ik hier even laten zien. Ik rijd inmiddels al weer bijna 1,5 jaar rond in een Seat Leon Sport 1.8 20VT (180pk) uit 2002.
Auto is op de fabrieks navi en cd wisselaar full option. Wel even iets anders dan de Honda Civic 1.5 DXI uit '94 die ik hiervoor had, alhoewel je daar wel wat ruiger mee om kon gaan en een hoop lol kon hebben.
Auto is op de velgen, Sportec Monoblocs, xenon van Pilot en de verplichte Fabia wisser achterop compleet standaard en zal dat ook blijven aangezien ik weer fulltime naar school ga vanaf volgende week.
Lijstje met wat er op en aan zit:
Seat Leon Sport 1.8 20VT
- Bouwjaar januari 2002
- metallic zwart
- 1.8T motor met 180pk en zes versnellingen
- 68.000km op de teller gekocht, inmiddels 108.000

- lederen bekleding
- verwarmde voorstoelen
- electrisch verstelbare stoelen
- armsteun
- climate control
- cruise control
- regensensor
- dimmende binnenspiegel
- koplampsproeiers
- elektrisch verstelbare, verwarmde en inklapbare buitenspiegels
- elektrisch schuif/kanteldak
- boordcomputer
- Pilot 6000k Xenon
- Sportec Monobloc 18"
Tot slot maar wat (verouderde) foto's. Ik hoop dat ik deze week m'n auto nog een compleet poetsbeurt kan geven en wil daarna even wat nieuwe foto's maken.
Mochten er vragen zijn dan hoor ik ze vanzelf