Alweer aardig wat kilometers gereden sinds de aanschaf. Er prijkt nu 14k plus een beetje op het klokje. Even alles op een rijtje gezet en ik kan niet anders concluderen dat ik voor mezelf de juiste keuze heb gemaakt. De wagen lijkt wat minder gemoedelijk op de grens dan de Speedster. Het agressieve insturen helpt daar dan ook niet bij op de openbare weg. Leuk is het wel. Het rauwe geluid van het blokje en de manier waarop deze de toeren ingejaagd kan worden verveeld nooit. Snelwegkilometers kunnen wel erg snel pijnlijk en vermoeiend zijn voor de oren wanneer je je oordoppen bent vergeten. Zoiets leer je dan ook snel af. 8)
Alle heftige plannen die ik had zijn op de lange baan. De spuitbeurt die ik voor de aanschaf al in m'n hoofd had zitten, de zwarte koplamen en carbon platen op de wielkasten achter die al op de plank liggen en de carbon cycle wings aan de voorkant. Kwa looks ben ik er gewoon tevreden mee nu. Die lelijke cellulitiszak onder de reet van de wagen moet er uiteraard nog wel af.
Verder had ik nog Avon zv3 banden gekocht omdat ik bang was dat ik semi's niet warm zou krijgen omwille het gewicht. Achteraf blijkt (door navraag aan Caterhambezitters) dit geen handige keuze. Ik heb aan de voorzijde nooit problemen ondervonden, maar achter werkt het met name in de regen niet. De auto blijkt daar gewoon te licht te zijn en mijn ongewicht helpt niet bepaald mee. Voorts zou het niet vreemd zijn dat de achterwielen zo nu en dan blokkeren met deze banden omdat een Caterham achter wat te hard schijnt te remmen.

Gek genoeg schijnen semi's wel te helpen en op advies probeer ik maar een setje A021R. Nieuwe Rs14 blokken voor de voorzijde zijn ook onderweg. Voor de zomer haal ik er een setje A048 bij. Lang leve de pond zullen we maar zeggen.
Krijg nu al de neiging om een datum te plannen om nog eens een poging te wagen in Dunsfold. :morecoffee: