Komt Aston Martin niet met een veredelde mini Toybota?Snipe schreef:Ik vind Mercedes met die FWD-bejaardenbrommobieltjes een achterlijk merk geworden, waardoor een Mercedes voor mij geen optie is.Robin schreef:Baalt 'n SL65 AMG rijder nou wel of niet dat naast 'm bij 't verkeerslicht 'n FWD A Klasse 1.6 staat met ook 'n ster op/in de grille? Ik denk van niet.
Bevestigd: BMW komt met voorwielaandrijver
-
Re: 'BMW komt met voorwielaandrijver'
- duifjes.com
Aston Martin en Toyota werken samen met als basis de IQ....idd.allen schreef:Komt Aston Martin niet met een veredelde mini Toybota?Snipe schreef:Ik vind Mercedes met die FWD-bejaardenbrommobieltjes een achterlijk merk geworden, waardoor een Mercedes voor mij geen optie is.Robin schreef:Baalt 'n SL65 AMG rijder nou wel of niet dat naast 'm bij 't verkeerslicht 'n FWD A Klasse 1.6 staat met ook 'n ster op/in de grille? Ik denk van niet.
- duifjes.com
Hahahahahha alle BMW mannen in paniek.........BMW gaat Alfa achterna....de 75...de echte laatste Alfa......
Over 10jaar toeren Rico en Robin in hun M3 0,8liter FWD....hahhaahhahahhahahah
Mannen maak je niet druk er zullen altijd mooie, dikke auto's gemaakt worden omdat er een markt voor is alleen zal ea. wel veranderen las gisteren iets over een Audi R8 ePerformance elektroglider.....
Over 10jaar toeren Rico en Robin in hun M3 0,8liter FWD....hahhaahhahahhahahah
Mannen maak je niet druk er zullen altijd mooie, dikke auto's gemaakt worden omdat er een markt voor is alleen zal ea. wel veranderen las gisteren iets over een Audi R8 ePerformance elektroglider.....
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Dat van AM en Toyota wist ik niet. Maakt toch geen zak uit?
BMW heeft in 't verleden met bijv de Isetta al vaker laten zirn dat ze kleine troep kunnen produceren. Elke(ook zichzelf respecterend)merk heeft wel eens 'mindere tijden', of 'mindere modellen'. Kijk nu naar Porsche, hoge ogen met de Carrera GT een paar jaar terug, de 997 lijn/GT3/RS/GT2/Turbo en gewoon visuele bagger met de Cayenne en de Panamera in mijn ogen. Neemt niet weg dat ik graag een 997 oid zou willen eigenlijk.
BMW heeft in 't verleden met bijv de Isetta al vaker laten zirn dat ze kleine troep kunnen produceren. Elke(ook zichzelf respecterend)merk heeft wel eens 'mindere tijden', of 'mindere modellen'. Kijk nu naar Porsche, hoge ogen met de Carrera GT een paar jaar terug, de 997 lijn/GT3/RS/GT2/Turbo en gewoon visuele bagger met de Cayenne en de Panamera in mijn ogen. Neemt niet weg dat ik graag een 997 oid zou willen eigenlijk.
-
Valt wel mee hoor, hier 'n foto van mij, vanmiddag, relaxed:duifjes.com schreef:Hahahahahha alle BMW mannen in paniek.
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Er zullen altijd RWD BMW`s blijven bestaan, c.q. te koop zijn.........................op welke brandstof ie wordt aangedreven is vers 2....................................en tot die tijd lig ik er niet wakker van....................we zullen het zien en beleven, naar ik hoop.................
Met een FWD is de keuze reuze, moet je maar denken......................keuze dus............niet mijn keuze, maar daar heeft iemand anders weer een andere mening over....................so be it..............................
Met een FWD is de keuze reuze, moet je maar denken......................keuze dus............niet mijn keuze, maar daar heeft iemand anders weer een andere mening over....................so be it..............................
- wjn
"Who cares" gekozen, want ik heb niets met BMW's
Volgens mij had de poll moeten zijn:
* Kleine BMW erbij (met FWD)
* Over 10 jaar geen BMW meer
* Who cares
Keuze is simpel denk ik.
Nadenkertje:
Als Mercedes een kleine auto met RWD kan maken (Smart), dan kan BMW dat dus ook. Dus waarom doen ze dat niet?

Volgens mij had de poll moeten zijn:
* Kleine BMW erbij (met FWD)
* Over 10 jaar geen BMW meer
* Who cares
Keuze is simpel denk ik.
Nadenkertje:
Als Mercedes een kleine auto met RWD kan maken (Smart), dan kan BMW dat dus ook. Dus waarom doen ze dat niet?
- RVV
De *ik kan niet wachten* mensen zeggen dat gewoon om te zieken 

-
halve dag 4 pagina's... je zou bijna denken dat het een nieuwe df rel is 

- Joop
Eerst zien dan geloven of BMW met een FWD komt...
Als ze de 1er gaan voorzien van FWD gooien ze geheid hun eigen glazen in; dat was nou net het usp van de 1er in het Golf/A3 segment.
...in de BMW reeks lijkt me geen plaats meer voor een kleiner model, of het zou onder de Mini vlag moeten gaan vallen of onder het Isetta-verhaal moet werkelijkheid gaan worden.
@Metchu: had ook wel meer verwacht dan een lullige vier pagina's...
Als ze de 1er gaan voorzien van FWD gooien ze geheid hun eigen glazen in; dat was nou net het usp van de 1er in het Golf/A3 segment.
...in de BMW reeks lijkt me geen plaats meer voor een kleiner model, of het zou onder de Mini vlag moeten gaan vallen of onder het Isetta-verhaal moet werkelijkheid gaan worden.
@Metchu: had ook wel meer verwacht dan een lullige vier pagina's...
-
Joop, zoals met alles kun je blijven eigenwijs blijven, maar uiteindelijk heb je gewoon geen keuze en moet je mee met de rest. Dan heb ik het niet over jou, maar over BMW.
- Joop
Ik heb geen echte mening vwb FWD in de kleine modellen Allen. Bij Mini heeft BMW het ook goed voor elkaar gekregen, dat is ook gewoon een goede stuurauto zonder RWD; dus daar zal het wat BMW niet aan liggen om daar iets goeds van te maken. Bijvoorbeeld een Focus stuurt ook dikke prima voor een FWD (en zo zijn er nog wel een paar goede voorbeelden).
Het is alleen een kwestie van keihard tradities overboord gooien, en het feit dat daar wel iedere keer mee geadverteerd wordt door BMW, wat mij tegen staat.
Het is alleen een kwestie van keihard tradities overboord gooien, en het feit dat daar wel iedere keer mee geadverteerd wordt door BMW, wat mij tegen staat.
- wjn
Helaas is de harde werkelijkheid dat merken met tradities niet meer bestaan, cq. bestaan omdat merken zonder tradities achter de schermen aan de touwtjes trekken. Image e.d.
Edit, enkele voorbeelden:
Rolls Royce = BMW
Porsche = VW
Lamborghini = VW
GM = van de staat
Edit, enkele voorbeelden:
Rolls Royce = BMW
Porsche = VW
Lamborghini = VW
GM = van de staat
- RVV
BMW = nog steeds BMW..
Overigens deden deze geruchten (kleine FWD) 2 jaar geleden ook al de ronde.
Overigens deden deze geruchten (kleine FWD) 2 jaar geleden ook al de ronde.
- Ar
- Auto: Prius
Laat maar komen. Mercedes heeft al jaren de A en B klasse. De rest is gewoon achetrwielaangedreven.
Als ze toch het voorbeeld van de ster volgen, maak dan ook een sportwagen in de categorie van de SLR.
Als ze toch het voorbeeld van de ster volgen, maak dan ook een sportwagen in de categorie van de SLR.
- Geelhoed
Het gaat subtieler, maar zo is het nu al wel.romo schreef:Kom nou, zo moeilijk is het toch niet.................
Even fictieve getallen;
Eerst is het 150 gr CO2.......................iedereen onder de 150.......................nou dan maken we ( lees; regering) er toch 100 van............................iedereen onder de 100, dan is 50 ook wel een lekker getal...................enz enz.....................
Koetjes melken kan altijd, en met subsidies kan je lekker sturen ( of dat een auto is durf ik niet te zeggen)

-
Gisteren sprak ik met een jonge vertegenwoordiger die Groen Links had gestemd ivm milieu. "Verbeter de wereld begin bij jezelf" in het geval van de 'milieuproblematiek'.
Hij geneerde (en realiseerde) zich wél degelijk, dat hij in z'n Jetta TDI met 70000km per jaar nou niet bepaald daarin uitblinkt.Maar ja hij moet ook brood op de plank hebben etc. etc.
Hoe zit dat(Geelhoed cs?) dat:
Ik met m'n 4liter motor Euro 98 benzineslurper(zeg 1 op 6 gemiddeld) en max 20000 km per jaar, weet milieulabel niet..
Of een TDI met 105pk ofzo met 70000 per jaar.
Wie is de grootste vervuiler?
Hij geneerde (en realiseerde) zich wél degelijk, dat hij in z'n Jetta TDI met 70000km per jaar nou niet bepaald daarin uitblinkt.Maar ja hij moet ook brood op de plank hebben etc. etc.
Hoe zit dat(Geelhoed cs?) dat:
Ik met m'n 4liter motor Euro 98 benzineslurper(zeg 1 op 6 gemiddeld) en max 20000 km per jaar, weet milieulabel niet..
Of een TDI met 105pk ofzo met 70000 per jaar.
Wie is de grootste vervuiler?

- Sjoerd MP BMW
Heb je onderstaand tegen hem gezegd?Robin schreef:Gisteren sprak ik met een jonge vertegenwoordiger die Groen Links had gestemd ivm milieu. "Verbeter de wereld begin bij jezelf" in het geval van de 'milieuproblematiek'.

Sjoerd MP BMW schreef:Als ze echt zo goed voor het milieu zijn; dan moeten ze niet zo hypocriet zijn maar zichzelf ophangen aan een milieuvriendelijk touw.
Daarbij van te voren de "begrafenis" zo geregeld hebben d.m.v. een crematie waarbij de gassen gebruikt worden ter opwekking van energie.
Oja en natuurlijk geen synthetisch kleding dragen... komt allemaal in de atmosfeer...
- Sperdy
Maakt mij wat uit dat ze met een voorwielaandrijver komen. Echt, interesseert me geen bal. Succes er mee!
Denk wel dat BMW een beetje moet oppassen met het knabbelen aan hun 'sporty-imago', want dat is een soort van trademark voor BMW. Het kan zijn dat mensen zich niet meer 'vereenzelvigd' voelen met BMW als ze met dergelijke modellen komen. Aan de andere kant trekt het ook nieuwe kopers. Maar toch is het tricky, want een voorwielaangedreven drie cilinder is 'not-cool'. En dat is wat de BMW-looser , ik bedoel BMW-driver, niet wil zijn..
Denk wel dat BMW een beetje moet oppassen met het knabbelen aan hun 'sporty-imago', want dat is een soort van trademark voor BMW. Het kan zijn dat mensen zich niet meer 'vereenzelvigd' voelen met BMW als ze met dergelijke modellen komen. Aan de andere kant trekt het ook nieuwe kopers. Maar toch is het tricky, want een voorwielaangedreven drie cilinder is 'not-cool'. En dat is wat de BMW-looser , ik bedoel BMW-driver, niet wil zijn..

- Snipe
Exact, Ferdi. BMW-losers als Robin en Rico en jij en ik ontlenen status aan penisverlengende dikke baffers. En als we dat ooit niet meer nodig hebben, dan kopen we wel een Mini of zo.
Weg met je driecilinder grasmaaiermotor brommobieltjes.
- Sjoerd MP BMW
Fraai is dat...Snipe schreef:Exact, Ferdi. BMW-losers als Robin en Rico en jij en ik ontlenen status aan penisverlengende dikke baffers. En als we dat ooit niet meer nodig hebben, dan kopen we wel een Mini of zo.
Was van plan de 1er in te ruilen voor een MINI Clubman.
Ben nu bezig met afstuderen, dacht wat carrière te gaan maken om over -zeg drie jaar- de Clubman in te ruilen voor een dikke BMW baffer (335 Touring).
Waar leer je dan in godsnaam voor als de RWD's gaan verdwijnen?
-
Alsof jou dat dan nog uitmaakt ook, gezien jij al van het heilige rwd overstapt naar een fwd heaumeaux bak...

- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Die gaan echt niet verdwijnen......................
Allemaal drukte om niks.................
Allemaal drukte om niks.................
- Sjoerd MP BMW
Ik moet een station hebben...allen schreef:Alsof jou dat dan nog uitmaakt ook, gezien jij al van het heilige rwd overstapt naar een fwd heaumeaux bak...![]()

Is een tussenoplossing... E90 modellen zijn te duur en alle andere stations zijn grote sloepen met FWD. Heb nog even een V50 overwogen...
Viel spaß, station, DF en niet te veel afschrijving = MINI Clubman.
- Sperdy
ja, ja, +5. Hebben jullie ook zoveel meer aandacht van dames, doordat je een BMW rijdt? Ik wel..... Nou had ik dat al, maar allemensen, dat is explosief toegenomen, woow......Snipe schreef:Exact, Ferdi. BMW-losers als Robin en Rico en jij en ik ontlenen status aan penisverlengende dikke baffers