Weer een ongeval met een agent en burger

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
RVV

Re: Weer een ongeval met een agent en burger

Bericht door RVV » 03 sep 2009, 11:17

Casper schreef:
Rico schreef:Klinkt hard, maar ik geef die agent groot gelijk.
Ik hoor je nog wel eens als jouw kind daar in die auto had gezeten Rico. Een grof schandaal, dat is het! Bureaucratie ten top! Linkse-protocollen-maffia!
Ben ik het niet mee eens.

Om een aantal redenen. De agent was zelf slachtoffer, als je slachtoffer bent kun je niet helder denken en handelen. Natuurlijk is het makkelijk af doen.. met opmerkingen hij staat daar maar.. maar hij is nu wel thuis met een zware hersenschudding.. STEL dat hij toch dat had gedaan.. dan hadden zijn hersenen onder druk kunnen gaan zwellen.. vochtophoping.. hersenen drukken op de hersenstam.. en je bent zomaar dood.

En zoiets is onmogelijk door jezelf te boordelen danwel door een buitenstaander/omstander te beoordelen.

Casper ik weet niet of jij wel eens een zwaar ongeluk heb meegemaakt ? Ik wel.. details zijn niet belangrijk. maar toen ik uitstapte.. voelde ik helemaal niks. geen pijn.. ofzo.. ik stond stijf van de adrenaline.. deed dingen waarvan ik mezelf achteraf wel voor de kop mee kon slaan.. kon wel een gebroken nekwervel hebben.. maar je voelt niks..

Vanuit zijn ervaring en protocollen mafia.. wist de agent dat het ook bij hem mogelijk zou kunnen zijn.. vanuit die positie heeft hij juist gehandeld.

Over de omstanders heb ik niet gelijk een mening..

allen

Bericht door allen » 03 sep 2009, 11:24

Dat ik het soms nog weleens met je eens kan zijn vind ik angstaanjagend. :bag:

Maus335i

Bericht door Maus335i » 03 sep 2009, 13:28

Eenzijdige berichtgeving in de media helpt trouwens ook niet. Tokkiezender SBS met Hart van Nederland deed het ook als schandalig af zonder verdere details, maar goed.. dat hele programma is opzich net zo schandalig.

Downforce Hans

Bericht door Downforce Hans » 03 sep 2009, 13:36

allen schreef:Dat ik het soms nog weleens met je eens kan zijn vind ik angstaanjagend. :bag:

Zo zal hij er ook wel over denken....... :mrgreen:

RVV

Bericht door RVV » 03 sep 2009, 14:42

Downforce Hans schreef:
allen schreef:Dat ik het soms nog weleens met je eens kan zijn vind ik angstaanjagend. :bag:

Zo zal hij er ook wel over denken....... :mrgreen:

Nee hoor, ik vind Allen een alleraardigst persoon :mrgreen: weet ie zelf ook wel :wink:

Plaats reactie