Ben ik het niet mee eens.Casper schreef:Ik hoor je nog wel eens als jouw kind daar in die auto had gezeten Rico. Een grof schandaal, dat is het! Bureaucratie ten top! Linkse-protocollen-maffia!Rico schreef:Klinkt hard, maar ik geef die agent groot gelijk.
Om een aantal redenen. De agent was zelf slachtoffer, als je slachtoffer bent kun je niet helder denken en handelen. Natuurlijk is het makkelijk af doen.. met opmerkingen hij staat daar maar.. maar hij is nu wel thuis met een zware hersenschudding.. STEL dat hij toch dat had gedaan.. dan hadden zijn hersenen onder druk kunnen gaan zwellen.. vochtophoping.. hersenen drukken op de hersenstam.. en je bent zomaar dood.
En zoiets is onmogelijk door jezelf te boordelen danwel door een buitenstaander/omstander te beoordelen.
Casper ik weet niet of jij wel eens een zwaar ongeluk heb meegemaakt ? Ik wel.. details zijn niet belangrijk. maar toen ik uitstapte.. voelde ik helemaal niks. geen pijn.. ofzo.. ik stond stijf van de adrenaline.. deed dingen waarvan ik mezelf achteraf wel voor de kop mee kon slaan.. kon wel een gebroken nekwervel hebben.. maar je voelt niks..
Vanuit zijn ervaring en protocollen mafia.. wist de agent dat het ook bij hem mogelijk zou kunnen zijn.. vanuit die positie heeft hij juist gehandeld.
Over de omstanders heb ik niet gelijk een mening..