Sneu voor motoragent, was het slim om daar te staan?
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Sneu voor motoragent, was het slim om daar te staan?
http://www.telegraaf.nl/binnenland/4731 ... ing__.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Zie video....................
Beste klapper............................maar ik was er nooit gaan staan.................nu is as verbrande turf.....................benieuwd naar ieders mening.........................
Zie video....................
Beste klapper............................maar ik was er nooit gaan staan.................nu is as verbrande turf.....................benieuwd naar ieders mening.........................
-
allen
Re: Sneu voor motoragent, was het slim om daar te staan?
Het is maar een mening, maar ik vind het dom. Had dan langs de kant van je motor gestapt want hoe de **** je nu moet wegspringen als een automobilist je niet ziet... Nu snap ik aan de andere kant eigenlijk ook niet waarom die bestuurder van de wagen hem niet heeft gezien. Hopelijk toch snel weer ter been.
- Tommy
ontzettende pech... oa van een niet oplettende seat rijder... wat zat die te doen? radio peuteren? Kan gebeuren, maar ontzettende klapper.
Mss is op de vluchtstrook blijven dan soms handiger..
Mss is op de vluchtstrook blijven dan soms handiger..
- GTRene
dom neergezet, nooit daar gaan staan, niemand verwacht je daar bij een oprit daarbij door die sirenes keek die bestuurder naar die oprit waarschijnlijk en die vrachtwagen reed voor hem...die zag wel wat maar die wat daarachter rijden zien die motorrijder nooit, en omdat die stilstaat kun je niet vlot meer reageren als je nog niks vermoedend naar rechts kijkt waar die ambulance en politie vandaan komt......sowieso te laat! dus heel dom...en klote voor die politie dat gun je niemand natuurlijk...hopelijk geneest ie snel...
- Casper
Niet handig om daar te gaan staan....beetje politie-arrogantie....
- Ahmed
Holy shit, wat een klap! :o
Vind het ook niet zo handig van die agent om daar te staan, had ie beter gewoon op dat witte vak kunnen staan.
De Seat-rijder vind ik nog erger, come on zeg, waar the fuck is die mee bezig
Vind het ook niet zo handig van die agent om daar te staan, had ie beter gewoon op dat witte vak kunnen staan.
-
allen
Dat geloof je zelf toch ook niet?Casper schreef:Niet handig om daar te gaan staan....beetje politie-arrogantie....

- Tom V
Zoiets denk ik dus ook.allen schreef:Het is maar een mening, maar ik vind het dom. Had dan langs de kant van je motor gestapt want hoe de **** je nu moet wegspringen als een automobilist je niet ziet... Nu snap ik aan de andere kant eigenlijk ook niet waarom die bestuurder van de wagen hem niet heeft gezien. Hopelijk toch snel weer ter been.
- SvB
Ik vind het heel erg dom van die motoragent, arrogantie ten top.
Je moet ze altijd zien en ze hebben overal voorrang, hebben een gedegen rijopleiding genoten
Die vrachtwagen moest ook wel aardig zijn best doen, natuurlijk dom van die Seat rijder maar ze weten het allemaal zo goed met die 2 seconden regel.
Die Seat is dus zo bij hem met 120km en de rest weten we.
S.
Je moet ze altijd zien en ze hebben overal voorrang, hebben een gedegen rijopleiding genoten
Die vrachtwagen moest ook wel aardig zijn best doen, natuurlijk dom van die Seat rijder maar ze weten het allemaal zo goed met die 2 seconden regel.
Die Seat is dus zo bij hem met 120km en de rest weten we.
S.
- wjn
Als automobilisten afstand zouden houden ipv. de schijnveiligheid van de koets als excuus te gebruiken ....
- GTRene
dan nog zou het heel moeilijk worden, die vrachtwagen kan maar net ontwijken misschien zelfs zonder knipperlicht...die auto ziet vanuit niks ineens een motorrijder maar veels te laat omdat van rechts een sirene en 2 motor agenten aankomt en ambulance dat trekt de aandacht weg en dat moet ook...echter die politie agent daar op dat moment met die ambulance e.d. is gewoon fout...die had een eind verderop moeten staan eventueel of het was eigenlijk helemaal niet nodig geweest...dus inschattingsfout van de agent.wjn schreef:Als automobilisten afstand zouden houden ipv. de schijnveiligheid van de koets als excuus te gebruiken ....
-
Luco
Die twee achter de seat waren ook te laat, al had de seat hem niet aangereden dan had die auto daarachter het wel gedaanAhmed schreef:Holy shit, wat een klap! :o
Vind het ook niet zo handig van die agent om daar te staan, had ie beter gewoon op dat witte vak kunnen staan.![]()
- Femme
Wat zou jij doen als er op 160 meter afstand een motoragent dwars op de baan staat? Knal je er met 100km/h langsheen of ga je remmen tot een snelheid die gepast is om langs een stilstaande motorrijder te manouvreren en je alarmlichten aanzetten?luco hornsveld schreef:Die twee achter de seat waren ook te laat, al had de seat hem niet aangereden dan had die auto daarachter het wel gedaanAhmed schreef:Holy shit, wat een klap! :o
Vind het ook niet zo handig van die agent om daar te staan, had ie beter gewoon op dat witte vak kunnen staan.![]()
Die actie van de motoragent was niet handig maar het is geen reden om 'm dan maar aan te rijden. Die idioot in de Ibiza had zes seconden vrij zicht op de motoragent maar blijft stug doorkarren tot een aanrijding onvermijdelijk is. Waarschijnlijk zou je ook kijkend door de ruiten van je voorligger al iets van de motoragent gezien moeten kunnen hebben. Sowieso is het feit dat de vrachtwagen naar links gaat zonder dat er een vrachtwagen voor hem bevindt al een opmerkelijke handeling.
Een persoon met het reactievermogen van de Ibiza-rijder hoort gewoon niet achter het stuur van een auto plaats te nemen.
- Ahmed
Dacia rijdt er idd ook vrij dicht op, majah die kan gewoon door de Seat kijken.luco hornsveld schreef:Die twee achter de seat waren ook te laat, al had de seat hem niet aangereden dan had die auto daarachter het wel gedaanAhmed schreef:Holy shit, wat een klap! :o
Snap sowieso niet wat de agent aan het doen is ? Ambulance kan toch gewoon invoegen
- Casper
Anders zou ik het toch niet neerzetten?allen schreef:Dat geloof je zelf toch ook niet?Casper schreef:Niet handig om daar te gaan staan....beetje politie-arrogantie....
Dit afgezien van het feit dat ik het erg vervelend vind voor de agent in kwestie die deze enorm klap krijgt...
-
Luco
Ik zeg toch ook niet dat die niet fout of stom is, ik zeg alleen dat die twee erachter dus net zo blind zijn, want de ene rijdt de motor aan en de ander klapt er net niet achterop, die waren dus ook te laat geweest.Femme schreef:Wat zou jij doen als er op 160 meter afstand een motoragent dwars op de baan staat? Knal je er met 100km/h langsheen of ga je remmen tot een snelheid die gepast is om langs een stilstaande motorrijder te manouvreren en je alarmlichten aanzetten?luco hornsveld schreef:Die twee achter de seat waren ook te laat, al had de seat hem niet aangereden dan had die auto daarachter het wel gedaanAhmed schreef:Holy shit, wat een klap! :o
Die actie van de motoragent was niet handig maar het is geen reden om 'm dan maar aan te rijden. Die idioot in de Ibiza had zes seconden vrij zicht op de motoragent maar blijft stug doorkarren tot een aanrijding onvermijdelijk is. Waarschijnlijk zou je ook kijkend door de ruiten van je voorligger al iets van de motoragent gezien moeten kunnen hebben. Sowieso is het feit dat de vrachtwagen naar links gaat zonder dat er een vrachtwagen voor hem bevindt al een opmerkelijke handeling.
Een persoon met het reactievermogen van de Ibiza-rijder hoort gewoon niet achter het stuur van een auto plaats te nemen.
- SteV6
Op een ander forum las ik dat de ambulance afkomstig is van de tegenoverliggende rijbanen met een patiënt/slachtoffer van een ongeval. Van de ooggetuigen op dat forum begreep ik dat het kan zijn dat de bestuurder van de Seat zat te kijken naar de resten van dat ongeval ...
Houdt deze motoragent zich niet gewoon aan het protocol voor begeleiding van bijzonder vervoer?
Het ongeluk heeft in ieder geval voor een groot deel te maken met de ratrace zoals die zich dagelijks op 's lands snelwegen verreden wordt, geen afstand tot voorliggers en geen ruimte aan elkaar gunnen bij wisselen van rijstrook.
Stephan
Houdt deze motoragent zich niet gewoon aan het protocol voor begeleiding van bijzonder vervoer?
Het ongeluk heeft in ieder geval voor een groot deel te maken met de ratrace zoals die zich dagelijks op 's lands snelwegen verreden wordt, geen afstand tot voorliggers en geen ruimte aan elkaar gunnen bij wisselen van rijstrook.
Stephan
- Casper
Ligt het trouwens aan mij, of heeft die motorrijder geen sirene aan? (wel zwaailicht) De sirene die je hoort lijkt nl. van de motorrijder bij de ambulance afkomstig te zijn...
- Eric H
- Auto: Mazda CX-30 SkyActivX
Typisch geval van blikschade......
De bestuurder van die bananen seat zat namelijk naar het ongeval op de andere rijbaan te "blikken" en dan krijg je dus dit......
Dat is ook gelijk de reden dat de file met kijkers altijd langer is dan de file achter het ongeluk.
Want we willen toch vooral niets missen....
Dom volk zijn we toch ook !
De bestuurder van die bananen seat zat namelijk naar het ongeval op de andere rijbaan te "blikken" en dan krijg je dus dit......
Dat is ook gelijk de reden dat de file met kijkers altijd langer is dan de file achter het ongeluk.
Want we willen toch vooral niets missen....
Dom volk zijn we toch ook !
-
Kees Bunk
Klopt!SteV6 schreef:Op een ander forum las ik dat de ambulance afkomstig is van de tegenoverliggende rijbanen met een patiënt/slachtoffer van een ongeval. Van de ooggetuigen op dat forum begreep ik dat het kan zijn dat de bestuurder van de Seat zat te kijken naar de resten van dat ongeval ...
Stephan
Ik ging de video kijken zonder het verhaal te lezen of te weten, en vond het bij de vrachtauto al riskant gaan.
Nu nog 5x bekeken, en je ziet dat die Dacia ook niets door heeft.
Die Grandis (?) knippert al wel voor de andere baan, zou die het hebben zien aankomen?
Overigens vind ik ook wel dat de agent zelf erg laat reageert.
Lullige samenloop van omstandigheden. Ook onfortuinlijk dat de Seat precies de kant ontwijkt waar de motorrijder heen springt.
- Jeroen van Emmerik
- Locatie: Haarlem; auto: toyota supra mk3; Ruska classika 1966/1977; Lexus LS400 UCF10 1992
heeft Luco een andere kleur? wist niet eens dat er een kenteken op zat!
tering wat een klapper.. hopenlijk houd ie er niet al te veel aan over! mega schrik ook voor de seat bestuurder...
tering wat een klapper.. hopenlijk houd ie er niet al te veel aan over! mega schrik ook voor de seat bestuurder...
- wjn
Vrachtwagen en auto met elkaar vergelijken ? Als een vrachtauto net zo zou uitwijken als je met een auto kan, ligt ie op z'n kant. Die heeft logischerwijs meer ruimte nodig.GTRene schreef:dan nog zou het heel moeilijk worden, die vrachtwagen kan maar net ontwijken misschien zelfs zonder knipperlicht...die auto ziet vanuit niks ineens een motorrijder maar veels te laat omdat van rechts een sirene en 2 motor agenten aankomt en ambulance dat trekt de aandacht weg en dat moet ook...echter die politie agent daar op dat moment met die ambulance e.d. is gewoon fout...die had een eind verderop moeten staan eventueel of het was eigenlijk helemaal niet nodig geweest...dus inschattingsfout van de agent.wjn schreef:Als automobilisten afstand zouden houden ipv. de schijnveiligheid van de koets als excuus te gebruiken ....
Die sufferts in die auto's zitten gewoon niet op te letten, meestal gaat dat goed, en soms gaat dat goed fout.
-
Kees Bunk
Waar komen die fluitjes (?) ineens vandaan eigenlijk?
- L@urens
Wat een kut media player heeft de televaag. Staat dit ook op yourbook of facetube?
-
OnlineWJ
Ik snap eigenlijk niet waarom de hele strook "afgezet" moest worden, aandacht vragen door middel van op de vluchtstrook staan te gebaren zou imo net zo goed zijn geweest. Mag hopen dat zo'n ambulance wel weet hoe die in moet voegen...
Sneu voor de Agent, maar niet zo'n slimme actie. Ik denk eigenlijk ook dat als de ibi hem niet geraakt had dat die andere plakkers erachter hem wel gepakt zouden hebben.
Sneu voor de Agent, maar niet zo'n slimme actie. Ik denk eigenlijk ook dat als de ibi hem niet geraakt had dat die andere plakkers erachter hem wel gepakt zouden hebben.