gezocht lasser achteras mg midget regio den-haag

Technische problemen? Of gewoon een algemene technische vraag? Dan ben je hier aan het juiste adres.
Plaats reactie
jarno trulli

gezocht lasser achteras mg midget regio den-haag

Bericht door jarno trulli » 29 aug 2009, 11:36

Een vriend van me wil een ford zetec motor met throttlebodies in zijn mg midget gaan bouwen :) hiervoor wil die ook een ander soort achterwielophanging maken, er moeten ophangingspunten op de achteras gelast worden. weet iemand misschien een adresje of iemand die het kan voor niet al te veel want hij is nog student. het liefst regio randstad.

met vriendelijke groet,
Jarno
Laatst gewijzigd door jarno trulli op 15 sep 2009, 23:48, 1 keer totaal gewijzigd.

Stefan R
Auto: Vakantievoertuig

Re: gezocht lasser achteras mg midget regio den-haag

Bericht door Stefan R » 29 aug 2009, 19:18

Heb je foto's o.i.d. van wat er moet gebeuren? Geschatte hoeveelheid werk?

yorick

Bericht door yorick » 29 aug 2009, 20:12

Aankomende week heb ik een loods ter beschikking. deze zal eerst ingericht moeten worden, maar heb een aantal dagen vrij. Loods staat in oud-bijerland dat ligt ongeveer 15 min. onder Rotterdam. Ben lasser van beroep (aantal diploma's) dus een paar ophangings punten lassen lijken me geen probleem.

jarno trulli

Bericht door jarno trulli » 30 aug 2009, 03:31

de achteras(volgens hem gewoon staal) zal er onder vandaan worden gehaald, hier zouden dan ophangingsbeugels op gelast moeten worden en eventueel iets aan de carroserie. moet waarschijnlijk pas deze winter uitgevoerd worden dus heeft nog noiet heel veel haast. maar in iedergeval bedankt voor het mee denken. en als iemand het zou kunnen hoor ik het graag, hij had het het al bij een lasbedrijf gevraagd maar zij willen niet lassen aan draaiende delen of onderdelen die daar direct mee te maken hebben.

yorick

Bericht door yorick » 31 aug 2009, 18:06

Dan was het klusje waarschijnlijk te min voor ze.. i.i.g had eigenlijk moeten schrijven vanaf deze week. Dus rond de winter zit ik nogsteeds in de loods :)

Plaats reactie