ik rij nu een jaar met een bmw e36 m3 3.0 uit 94 en zoals het nu gaat, gaat ie ook voorlopig niet weg.

ik heb m gekocht met een koni schroefonderstel, OZ superlegerra 17" 7,5j, zimmerman geperforeerde remschijven voor en achter met ferrodo ds 2500 remblokjes en een supersprint einddemper, AC Schnitzer carbon onderlip en (gespoten) carbon kofferklepspoiler, carbon afdekkap onder motorkap en een sparco stuurtje.
zelf heb ik er in deze volgorde op gesmeten,sparco 50mm stuurnaaf adapter, supersprint tussendemper zonder cat, xenon verlichting, rogue engineering short shift kit en powerpulleys, gechipt bij kempower, active autowerke veerpootbrug voor en sparco achter, nieuwe voorruit, .... koplampen met mattig koplampspoilers, carbon airbox met sparco luchtfilter en ECU opnieuw afgesteld. Ook heb ik michelin pilot sport schoeisel in de maat 235/40/zr17. carbon motorkap van seibon zal van de week binnen komen en de plannen zijn; remsysteem vn stoptech (335mm remschijven voor en achter met 4 zuiger remklauwen) en na even sparen zal er of een supercharger van da-motorsport op komen(430pk) of een turbo kit (490pk) maar dat is toekomst muziek.
eerst moet er een shade gefixt worden die door een vrachtwagen vakkundig is angebracht (centen zijn gister binnen gekomen

over mijzelf valt zoveel niet te vertellen behalve dan dat mijn hobby's zijn; de m3 en er mee rijden en proberen te driften, en mijn vriendin waar ik toch al een jaar of 6 mee samen ben. uitgaan natuurlijk ook en mn vrienden.