
http://www.logitech.com/index.cfm/gamin ... 4&cl=nl,nl
Ik wed dat dat wijf d'r laguna niet zo seca is...."...he's driving the Camaro on what looks like to be Laguna Seca..."
Dat heet commercieel denken, nu kopen een aantal G25 bezitters daarom de G27Macboy schreef:Prutsers bij Logitech om bij de G25 met maar 2 knoppen op het stuur te komen. Daarmee bewijzen ze toch echt wat een prutsers ze zijn. Alsof tijdens het ontwerp van de G25 niemand bedacht had dat het te weinig knoppen op het stuur waren ...
Ik vind dat zo dom he ... iets moois ontwerpen en dan de meest simpele randdebiel niet vragen (alsof je het zelf niet zou merken) of er te weinig knoppen zijn.
En dan nu gelukkig correctie daarvan, maar door het slijk moeten ze gaan
Het is toch best handig om in the heat of the moment links en rechts te kunnen kijken, je stats venster te kunnen bedienen(track positie/banden spanning) en je pit limiter te kunnen bedienen(al is deze het minst belangrijk). Dat zijn er al vijf bovenop je flippers. Natuurlijk kan dat ook met de knoppen bij de pook maar die zitten in de praktijk te ver weg om ze zonder gevaar voor jezelf en anderen te gebruiken m.u.v. een recht stuk weg(niet op elk circuit aanwezig). Twee handen op het stuur is ook in simracing toch wel erg fijn.allen schreef:Hoeveel knoppen heb je nodig op een stuur dan? Alsof je in een spel je radio moet kunnen bedienen of de telefoon opnemen...
+1 alleen bij de g27 kan je niet wisselen met de versnellingspook tussen h patroon en + en - (tiptronic achtig??) schakelenElco schreef:voor de rest zit er genoeg op de shifter.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten