Vrij rijden op Circuit Zandvoort
- Maik
- DDX
- Stefan R
- Auto: Vakantievoertuig
-
Maik schreef:Ik weet niet beter dan dat het 's ochtends zou zijn Elmar...
Ik twijfel nog of ik zal gaan, het weer moet aardig worden, maar ik ben nog een beetje ziekjes (arme ik)![]()
Lijstje van de niet-poetsers:
Leen
Tristan?
Elmar
Kasteel
Maik?
JeroenT?
ik ben er ook. met m'n e30 cupauto. ga nu snel naar bed

- Dennis Cavallino
-
*ziet dit draadje nu pas...
Heb het super naar me zin gehad in de "toer"klasse.
Was de eerste keer voor mij daar. Eerste keer ooit op een circuit trouwens(afgezien van 1x Nurburgring).
Eerste sessie om 9:20. Had de baan redelijk snel in de gaten. Ook goed gekeken naar de rempunten en snelheden van anderen.
Daarna om 10:00 mee gereden met een vriend van me. Hij ook voor het eerst.
En zelf weer om 10:40, toen begon ik halverwege beetje teveel te glijden.
Het zonnetje kwam door, waardoor de temperatuur wat hoger werd en m´n banden denk ik wat te zacht werden. Volgende keer iets meer druk erin maar. Maar kon wel lekker spelen met m´n auto die toch wel af en toe lekker gleed.
Al met al zeker voor herhaling vatbaar.

Heb het super naar me zin gehad in de "toer"klasse.
Was de eerste keer voor mij daar. Eerste keer ooit op een circuit trouwens(afgezien van 1x Nurburgring).
Eerste sessie om 9:20. Had de baan redelijk snel in de gaten. Ook goed gekeken naar de rempunten en snelheden van anderen.
Daarna om 10:00 mee gereden met een vriend van me. Hij ook voor het eerst.
En zelf weer om 10:40, toen begon ik halverwege beetje teveel te glijden.
Het zonnetje kwam door, waardoor de temperatuur wat hoger werd en m´n banden denk ik wat te zacht werden. Volgende keer iets meer druk erin maar. Maar kon wel lekker spelen met m´n auto die toch wel af en toe lekker gleed.
Al met al zeker voor herhaling vatbaar.

- Dennis Cavallino
- Elmar
Ook weer terug van een ochtendje Zandvoort.
Was leuk joh...ingehaald worden door een e30 met bedenkelijke kleurencombinatie (Leonard), over die evo van Leen wil ik het helemaal niet hebben en dan ook nog opgeduwd worden door een surogaat elise...echt super zo'n m3 e36. Had beter een oude astra gsi kunnen kopen.
Zo alle BMW fappers weer wakker.
Ging lekker en op het einde van de ochtend werden de achterbanden dermate slecht dat er eindelijk wat beweging in de achterkant kwam.
Waarschijnlijk de laatste keer dit jaar een circuit bezocht, dus de M3 gaat deze winter aangepakt worden.
Via wat kofferbakhandel op de paddock nog een leuk remsetje gescoord, nu nog een geschikt onderstel vinden.
@ Dennis, heb ik met jouw gesproken?
Was leuk joh...ingehaald worden door een e30 met bedenkelijke kleurencombinatie (Leonard), over die evo van Leen wil ik het helemaal niet hebben en dan ook nog opgeduwd worden door een surogaat elise...echt super zo'n m3 e36. Had beter een oude astra gsi kunnen kopen.
Zo alle BMW fappers weer wakker.
Ging lekker en op het einde van de ochtend werden de achterbanden dermate slecht dat er eindelijk wat beweging in de achterkant kwam.
Waarschijnlijk de laatste keer dit jaar een circuit bezocht, dus de M3 gaat deze winter aangepakt worden.
Via wat kofferbakhandel op de paddock nog een leuk remsetje gescoord, nu nog een geschikt onderstel vinden.
@ Dennis, heb ik met jouw gesproken?
- Dennis Cavallino
-
- Maik
Hij was weer fijn!
Heerlijk al die M3'tjes opgeduwd en ook wat Evo's her en der (nee Leen, jij niet helaas, 1 maatje te snel voor mij
).
De sfeer was inderdaad erg goed, op de baan ook, in tegenstelling tot de vorige keer (vond ik).
Het was denk ik ook iets rustiger.
Ik heb 3 heats gereden, de eerste om 9uur 's ochtends was het spannendst, bijna het hele strand lag op de baan
Heerlijk al die M3'tjes opgeduwd en ook wat Evo's her en der (nee Leen, jij niet helaas, 1 maatje te snel voor mij

De sfeer was inderdaad erg goed, op de baan ook, in tegenstelling tot de vorige keer (vond ik).
Ik heb 3 heats gereden, de eerste om 9uur 's ochtends was het spannendst, bijna het hele strand lag op de baan

-
-
Maik schreef:Hij was weer fijn!
Heerlijk al die M3'tjes opgeduwd en ook wat Evo's her en der (nee Leen, jij niet helaas, 1 maatje te snel voor mij).
blijkt dus dat het niet altijd zo is!!
en maik,Ik heb maar een 325 dus geen M3