Wie kent de impreza STI met kenteken 86-JJ-JB
-
Wie kent de impreza STI met kenteken 86-JJ-JB
Hallo DF-ers,
Wie kent deze zwarte Subaru Impreza WRX STI uit 2002?:
http://link.marktplaats.nl/271474781
Staat bij Autoexclusief, ik weet dat daar nogal wat slechte verhalen over bekend zijn, maar de auto is wel wat ik zo ongeveer zoek. Dus als iemand info over de auto heeft dan hoor ik het graag.
Groeten,
Arnoud
Staat bij Autoexclusief, ik weet dat daar nogal wat slechte verhalen over bekend zijn, maar de auto is wel wat ik zo ongeveer zoek. Dus als iemand info over de auto heeft dan hoor ik het graag.
Groeten,
Arnoud
-
Re: Wie kent de impreza STI met kenteken 86-JJ-JB
Neem aan dat je ook op E.M. hebt gepost?
- Oof
- Auto: Caddy 1.6 TDI
Is ook geen geld.Arnoud schreef:Hallo DF-ers,
Groeten,
Arnoud
Duifjes of Fabian kunnen zien hoeveel eigenaren de auto heeft en mits van toepassing welke schade
Nette prijs
-
Ja, is een nette prijs als de teller niet teruggedraaid is en hij geen grote schade heeft gehad.
-
EM post ik nooit. Ik neem aan dat die hier ook wel lezen. Ik heb het wel op het subaruforum gezet, maar daar heb ik nog geen reacties van iemand die de auto en/of vorige eigenaren kent.Tom schreef:Neem aan dat je ook op E.M. hebt gepost?
-
OnlineBram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Vind die knock link op dashboard A overbodig en B lelijk geplaatst 

-
Maakt mij niet uit wat je doet hoor. Maar op EM zitten toch alleen maar Impreza en Evo-jongens, kans dat iemand em daar kent is groter dan op DF waar het (ondanks dat DF niet merkgericht is) veel BMW is en een stuk minder Subaru/Evo's.Arnoud schreef:EM post ik nooit. Ik neem aan dat die hier ook wel lezen. Ik heb het wel op het subaruforum gezet, maar daar heb ik nog geen reacties van iemand die de auto en/of vorige eigenaren kent.Tom schreef:Neem aan dat je ook op E.M. hebt gepost?
-
Reken er even 1000/1250 voor een nieuwe distri bij over 4k km.
N.
N.
- Casper
Wat doet zo'n Knock Link?partyondude schreef:Vind die knock link op dashboard A overbodig en B lelijk geplaatst
- Mathieu
Zorgt ervoor dat de motor niet pingelt en dus schade oploopt.
- Knot
Klinkt verleidelijk, maar die toko staat kut bekend en hij is ingeruild vlak voor een dure grote beurt.... kan je er wel vanuit gaan dat er verder ook aardig bezuinigd is op onderhoud....
Waren ze allemaal maar zoals mij... M3 voor 4k verspijkeren, alles nieuw erop en dan verkopen... Civic voorzien van grote beurt, nieuwe remmen, nieuwe banden en dan verkopen
Waren ze allemaal maar zoals mij... M3 voor 4k verspijkeren, alles nieuw erop en dan verkopen... Civic voorzien van grote beurt, nieuwe remmen, nieuwe banden en dan verkopen

- G Kolkman
- Auto: Miata (2x..) /E30 rally /S2000
Mathieu schreef:Zorgt ervoor dat de motor niet pingelt en dus schade oploopt.
Volgens mij is het alleen maar een waarschuwingssensor, dus je zult zelf nog steeds gas moeten lossen om te voorkomen dat de boel alsnog in de soep loopt.
Anyhow, ik weet vrijwel zeker dat deze auto altijd in Enschede geparkeerd stond, en dat de eigenaar (tot 2 jaar geleden) niet op E-M zat. Wat er sindsdien gebeurt is weet ik niet want I stopped bothering.
- Sjoerd MP BMW
Knot schreef:Klinkt verleidelijk, maar die toko staat kut bekend en hij is ingeruild vlak voor een dure grote beurt.... kan je er wel vanuit gaan dat er verder ook aardig bezuinigd is op onderhoud....

Mijn MINI heb ik ook ingeruild met 93.000 km op de teller. Auto is altijd netjes onderhouden door de dealert...
- duifjes.com
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel auto's worden juist voor een grote beurt met riem etc ingeruilt omdat de klant toch aan iets anders aan het kijken is en het scheelt ze geld....althans dat denken ze want als je een goede taxatie doet neem je die zaken mee... maar goed.
Heel simpel gaan kijken bij de auto als je een goed gevoel hebt desnoods laten keuren bij een Subaru dealer en een schadeverleden pas bij die dealer vragen. kost wat heb je wat. En een NAP tje uiteraard.
Heel simpel gaan kijken bij de auto als je een goed gevoel hebt desnoods laten keuren bij een Subaru dealer en een schadeverleden pas bij die dealer vragen. kost wat heb je wat. En een NAP tje uiteraard.
- John van Buuren

Deze auto heeft zelfs op deze site te koop gestaan.
De auto is zeer goed onderhouden en zeker volgens fabrieksvoorschriften.
De distributieriem en alle spanners e.d. zijn vervangen in 2007.
Zoals het hoort bij een Subaru WRX STi na 5 jaar OF 100.000 km.
De KnockLink is er opgezet puur ter beveiliging en in overleg met Subaru tuner Mark Verhoeven.
De pingelregeling van Subaru is tussen 5000 en 7000 t/pm door Mark uitgeschakeld vanwege
de te hoge gevoeligheid ervan. De KnockLink neemt dat stuk over.
De laatste 3 jaar is deze auto nooit in Enschede geweest.
De nieuwe eigenaar zal er veel plezier aan beleven, zeker weten!
- Luca
Advertentie bestaat niet meer. Toch de auto gekocht?????