Hoi Rene,GTRene schreef:man man, das een heel ander karwei dan die kleine klusjes die ik doe![]()
mooi hoor al die gegevens en tijd nemend...
Yep,944 guy schreef:Mooie shit henk! Euhh, raymondIk kwam deze topic vorige week pas tegen.
Langzaam maar gestaag komt de boel wel af zo!
Hoi Rene,GTRene schreef:mooi werk hoor, maar inderdaad ik zou me er ook zorgen over maken die gasgaatjes van tijdens het lassen...immers het zit op die zwakke plekken en als de kamer rood gloeiend word heb ik men twijfels of ie zeg de 20.000km haalt zonder problemenik heb er verder geen ervaring mee met gelaste koppen dat moet ik erbij zeggen, wel eens ene crack gehad heeeeeeeeeel lang geleden maar daar werd een andere kop op gegooid
![]()
Het genoegen was wederzijds. Toen Norbert jou begroette liep ik net weg en zag jou auto staan (erg bruutGTRene schreef:bijna alles nieuw straks
jij bent nog gekker/beter dan ik, en leuk je te zien bij Smudde
tjonge je bent groot zeg
![]()
![]()
Dat doe ik zelf ook, maar soms heb je een discussie. In dit geval over een nalevering van een uitlaatklep die ergens onder de tram is geraakt. Mijn standpunt is simpel: " Ik bestel 12kleppen en krijg een rekening voor 13". Nou ga ik niet moeilijk doen om die 75 Euries, maar voordat ik de rekening goedkeur en vrijgeef voor betaling wil ik wel weten wat er gebeurd is. Norbert liet mij het bewijs voor zijn stelling zien.GTRene schreef:handen vol met onderdelen en net als ik doe regelmatig bij Norbert of Oscar meekijken op de PC.
Tegenwoordig heb ik de onderdeel nummers altijd al mee doe ik thuis het voorwerk![]()
Hehe, ik doe er ook niet moeilijk over, maar als ik alles door de jaren heen optel is er wel veel geld in gaan zitten. Daarom controleer ik bij onderhoudsprojecten eerst wat ik heb liggen en bestel dan pas.GTRene schreef:ja altijd moeilijk retour zaken en bestellingen...bv boutje en moertjes je besteld er 1 of 4 zeg maar maar krijgt vaak een zakje met 10<.25 stuks...scheelt die zijn vaak niet zo duur dus doe ik niet moeilijk over,
Ik heb geen ervaring met Smudde zijn prestaties in schade herstel. Ik denk alleen wel dat de drie filialen (Almelo, Enschede en Groenlo) samen een te klein volume hebben om een zelfstandige schadeafdeling te rechtvaardigen zoals bijv Wensink dat wel in Apeldoorn centraal voor alle filialen heeft. Laat ik het zo zeggen, ik heb een aantal jaren het onderhoud en reparatie van de drie BMW's (E34 M5, E28 M5 en E32 735i) bij Smudde neergelegd. Dat werkt prima en op wat issues met de 735i na hebben ze prima werk geleverd, maar op een gegeven moment worden de auto's te oud om dealer-onderhoud te rechtvaardigen; enerzijds omdat de kennis vervaagd, anderzijds vanwege het hobbygebruik en mijn zeer hoge eisen.GTRene schreef:wat me verder opviel met schade reparaties, de meeste? andere BMW dealers hebben dat goed op hun website vermeld je krijgt een auto mee tot zeg max 4 weken en ze regelen alles met de verzekering ook geld rechtstreeks en verder 4 jaar garantie e.d.
Gebruikers op dit forum: Martijn_bmw en 4 gasten