toevalligheden..

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Steven N.
Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster

Re: toevalligheden..

Bericht door Steven N. » 26 aug 2009, 13:14

Joy schreef:Kort voordat je een sms krijgt van iemand net aan die persoon denken. Dat heb ik nog regelmatig. Of een liedje neuriën en de radio aanzetten waar dat nummer net draait. :hmmm:
Haha dat heb ik inderdaad zo vaak! Zit je lekker met een nummer in je hoofd, stap je in de auto.. ja hoor :D

Het verjaardag verhaal van Mark, Fernando en mij is ook bizar inderdaad!

Maar de foto's van NY slaan toch wel alles!

Mathieu

Bericht door Mathieu » 26 aug 2009, 13:34

Steven Nauta schreef:
Joy schreef:Kort voordat je een sms krijgt van iemand net aan die persoon denken. Dat heb ik nog regelmatig. Of een liedje neuriën en de radio aanzetten waar dat nummer net draait. :hmmm:
Haha dat heb ik inderdaad zo vaak! Zit je lekker met een nummer in je hoofd, stap je in de auto.. ja hoor :D

Het verjaardag verhaal van Mark, Fernando en mij is ook bizar inderdaad!

Maar de foto's van NY slaan toch wel alles!
Nou, ik vond mijn verhaal ook wel sterk :sealed:

G Kolkman
Auto: Miata (2x..) /E30 rally /S2000

Bericht door G Kolkman » 26 aug 2009, 13:37

Bedacht me de volgende nog, van vorig jaar:

Vriend van me (niet wonende in Den Bosch, wist ook niet waar ik woonde) belt me op terwijl ik nog onderweg naar huis ben:

Hij: 'Vanavond tijd? Ik ben in Den Bosch een kamer aan het bekijken, na de tijd biertje drinken?'
Ik: 'Sure, rijd nu naar huis, bel over een kwartiertje maar weer'
Hij: 'Gaat ietsje langer duren, eerst kamer bekijken'
Ik: 'Ok'

Wat later (klein kwartiertje, bijna thuis, ik zit midden in de stad) belt ie weer dus ik bler dat ik 'm over 2 minuten terugbel omdat ik door de stad heen rijd. Kom thuis, zet de auto op de parkeerplaats en bel hem. Tegelijkertijd zie ik achter mij op straat (in de achteruitkijkspiegel!) een auto stil staan, wachtende voor het stoplicht. De bestuurder hiervan pakt net z'n mobiel op en tot mijn verassing herken ik 'm in 1 keer ook: het is die maat :mrgreen: .

Eerste zin:
Ik: Yo Erik, kijk eens naar rechts
Hij: wattan?
Ik: herken je mijn auto niet :D ?!

Bleek dat ie (zonder het te weten) een kamer 3 huizen bij mij vandaan bekeken had (was niks, dus vandaar dat ie na 10 minuten weer buiten stond). En dus toevallig precies achter mij op groen stond te wachten bij mij voor de deur.

Good fun :lol: .

Tristan

Bericht door Tristan » 26 aug 2009, 14:20

Ik had zozeer niet echt een toeval maar toen ik mijn E36 gekocht had bracht ik deze naar mijn monteurs voor nodige onderhoud. Toen was ook de plaatwerker aanwezig en zei: Hey, die auto is van mijn pa geweest tot 6 jaar geleden. Alleen toen nog voorzien van complete interieur en zonder GT-spoiler. Liet toen een paar foto's zien toen ze 'm net hadden gekocht. Zodoende heb ik van de laatste jaren de complete historie.

steve smith

Bericht door steve smith » 26 aug 2009, 19:21

Tijdens een delivery onderweg naar de boot in Genua besluiten om toch maar over de Gotthart te gaan ipv door de tunnel omdat je een lifster vanaf Basel bij je hebt die Geologie studeert en de Alpen wil zien. Vervolgens kom je door een haarspeld heen en zie je in je ooghoek de camper van de ouders van je beste vriendinnetje op een rustplaats stoppen. Gaatje tussen de tegenliggers gebruikt en pal naast de bestuurdersdeur van de camper gestopt. Met een grote smile Ome Ko aan zitten kijken, zal de blik van volledige verbazing bij herkenning nooit vergeten!

indobesar
Auto: M3P, 130i

Bericht door indobesar » 26 aug 2009, 19:40

Met een grote smile Ome Ko aan zitten kijken, zal de blik van volledige verbazing bij herkenning nooit vergeten!
LOL :lol:

Stefan R
Auto: Vakantievoertuig

Bericht door Stefan R » 27 aug 2009, 09:43

Ik ben op 23-06-1973 geboren ben en mijn vader 23-06-1948, het is redelijk apart om tegelijk met je vader jarig te zijn :hmmm:

Onze Franse bull is op 09-06-2005 geboren, en onze Engelse bull op 09-06-2009.

indobesar
Auto: M3P, 130i

Bericht door indobesar » 27 aug 2009, 10:01

De vader van mijn vader is overleden op de verjaardag van mijn vader. Die dag wordt nooit meer hetzelfde.

Mark Nauta
Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94

Bericht door Mark Nauta » 27 aug 2009, 10:05

indobesar schreef:De vader van mijn vader is overleden op de verjaardag van mijn vader. Die dag wordt nooit meer hetzelfde.
Same story here. De vader van mijn vader is overleden op de verjaardag van mijn moeder.

Xave30

Bericht door Xave30 » 27 aug 2009, 10:09

indobesar schreef:De vader van mijn vader is overleden op de verjaardag van mijn vader. Die dag wordt nooit meer hetzelfde.
Oh my :? :(

Plaats reactie