Downforce Trailer betrokken bij kettingbotsing in Belgie
- Arthur
- Auto: Nr.51
- David R.
Re: Downforce Trailer betrokken bij kettingbotsing in Belgie
Heren als jullie een keer een trekker nodig hebben voor een weekend stuur dan maar even een PB. Een trailer kan ik jullie helaas niet aan helpen (iig niet met zo'n laadklep). Heb nog wel een andere trailer staan maar weet niet of je daar iets mee kan. In mijn beleving zijn trailers altijd te repareren hoe krom ze ook zijn.
Ik hoor het wel
David
Ik hoor het wel
David
Laatst gewijzigd door David R. op 19 aug 2009, 09:18, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- DownforceJan
David,David R. schreef:Heren als jullie een keer een trekker nodig hebben voor een weekend stuur dan maar even een PB. Een trailer kan ik jullie helaas niet aan helpen (iig niet met zo'n laadklep). Heb nog wel een andere trailer staan maar weet niet of je daar iets mee kan. In mijn beleving zijn trailers altijd te repareren hoe krom ze ook zijn.
Ik hoor het wel
David
Bedankt voor het aanbod. Super!
We worden inmiddels al geholpen en maken er geen gebruik van, maar evengoed bedankt.
Een trailer zal inderdaad altijd wel te maken zijn. Hier is echter wel heel veel kapot.
Uit een raming van de reparatiekosten blijkt echter dat reparatie veel duurder zal zijn dan de prijs van een vervangende trailer.
We wachten voorlopig maar eens af of de verzekeraar snel over de brug komt. Daarna kijken we verder.
vr.gr.
Jan
- David R.
Mocht het ooit nodig zijn dan weten jullie me te vinden.
Mvg
David
Mvg
David
- Downforce Dennis
Kleine update:
Vandaag een huurtrekker gescoord bij de locale Scania dealer en bij David een mooie gesloten trailer incl laadklep kunnen lenen, we zijn klaar om onze beschadigde trailer morgen open te breken en samen met de expert de beschadigingen in de lading te bekijken. Daarna gaat de gerepatrieerde inhoud in de trailer van David en zo naar onze racehonk zodat we terug gereedschap e.d. hebben om de auto's klaar te maken voor zandvoort.
Ook was David zo vrij om ons de trailer ter beschikking te stellen voor het raceweekend in Zandvoort.
David, hartelijk bedankt om ons uit de nood te helpen! erg leuk wat er allemaal via een forum teweeg gebracht kan worden.
Als ik de trailer terugbreng heb ik wel tijd om een bak te doen!
En nu ga ik eindelijk slapen, over 6 uurtjes kan ik er weer uit.
Vandaag een huurtrekker gescoord bij de locale Scania dealer en bij David een mooie gesloten trailer incl laadklep kunnen lenen, we zijn klaar om onze beschadigde trailer morgen open te breken en samen met de expert de beschadigingen in de lading te bekijken. Daarna gaat de gerepatrieerde inhoud in de trailer van David en zo naar onze racehonk zodat we terug gereedschap e.d. hebben om de auto's klaar te maken voor zandvoort.
Ook was David zo vrij om ons de trailer ter beschikking te stellen voor het raceweekend in Zandvoort.
David, hartelijk bedankt om ons uit de nood te helpen! erg leuk wat er allemaal via een forum teweeg gebracht kan worden.
Als ik de trailer terugbreng heb ik wel tijd om een bak te doen!

-
Goed nieuws. Erg goed zelfs, top David!Downforce Dennis schreef:Kleine update:
Als ik de trailer terugbreng heb ik wel tijd om een bak te doen!![]()

Hoe is het nu met jou en Björn eigenlijk? Ik begreep dat Björn toch nog van het een en ander last heeft.

- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
Goed nieuws heren en mooi gebaar David!!
-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
- Downforce Hans
David, helemaal super, thanks
Grtz,Hanz06

Grtz,Hanz06

- Fabian
- RVV
-
super idd! herkenbaar ook voor df 

- Michel P
-
Mooi! Scheelt weer kopzorgen!
- Downforce Dennis
Bjorn heeft tintelingen in zijn hand en rugpijn sinds het ongeval, dus niet geheel zonder letsel.
Ik heb ook nog veel last van spierpijnen en stijfheid.
Vandaag en gisteren weer 400 km met een truck gereden en ik moet zeggen, het voelt echt raar aan. Vooral in't begin reageerde ik soms paniekerig op kort in- en uitvoegend verkeer. Het laat emotioneel toch zijn sporen meer na dan ik dacht. Het v-bak hengsten met bijbehorende tussengas perikelen daarentegen lukt nog vlekkenloos. eergisteren nog gaan testrijden met een mooie 144l-530 V8 en daar hadden bjorn en ik een smile van oor tot oor. Blijft speciaal zo'n dikke V8 blaffer, iets wat ik bij een volvo bijvoorbeeld niet heb. Dus de keuze voor een nieuwe trekker is duidelijk.
Je krijgt veel de vraag waarom je zo'n ingewikkeld groot ding moet hebben voor 50k km per jaar. Veel mensen vergeten dat we zo'n 2 weken per maand echt in zo'n ding leven. En ja, het is voor Bjorn en mij een stukje liefhebberij, mag toch? En in Auvergne was ik toch blij dat ik geen 380 pk ding bij had, anders was het extra bibberen
Ik heb ook nog veel last van spierpijnen en stijfheid.
Vandaag en gisteren weer 400 km met een truck gereden en ik moet zeggen, het voelt echt raar aan. Vooral in't begin reageerde ik soms paniekerig op kort in- en uitvoegend verkeer. Het laat emotioneel toch zijn sporen meer na dan ik dacht. Het v-bak hengsten met bijbehorende tussengas perikelen daarentegen lukt nog vlekkenloos. eergisteren nog gaan testrijden met een mooie 144l-530 V8 en daar hadden bjorn en ik een smile van oor tot oor. Blijft speciaal zo'n dikke V8 blaffer, iets wat ik bij een volvo bijvoorbeeld niet heb. Dus de keuze voor een nieuwe trekker is duidelijk.
Je krijgt veel de vraag waarom je zo'n ingewikkeld groot ding moet hebben voor 50k km per jaar. Veel mensen vergeten dat we zo'n 2 weken per maand echt in zo'n ding leven. En ja, het is voor Bjorn en mij een stukje liefhebberij, mag toch? En in Auvergne was ik toch blij dat ik geen 380 pk ding bij had, anders was het extra bibberen

- David R.
Staat een mooi spul op racecarsdirect. Mercedes trekker + trailer voor 25k ex
- gijzbed-opc
David R. schreef:Staat een mooi spul op racecarsdirect. Mercedes trekker + trailer voor 25k ex

- Downforce Dennis
Bijna een jaar na datum, wilde ik dit toch even met jullie delen:
Voor de twijfelaars onder ons: jaja, dit is em... Met een andere (nu nog) witte cabine welliswaar.
Volledig opgemaakt door het voltallige downforce team. Diepe buiging voor Bjorn, Tom, Musti die elke zaterdagmorgen vroeg uit hun bed zijn gekropen om aan de auto te sleutelen. De downforce spirit zit nog altijd heel diep!
Voor de twijfelaars onder ons: jaja, dit is em... Met een andere (nu nog) witte cabine welliswaar.
Volledig opgemaakt door het voltallige downforce team. Diepe buiging voor Bjorn, Tom, Musti die elke zaterdagmorgen vroeg uit hun bed zijn gekropen om aan de auto te sleutelen. De downforce spirit zit nog altijd heel diep!
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
Fantastisch werk mannen!!!!!
Netjes zeg
Maar jullie hadden ook behoorlijk last van het ongeluk, hoe is het met jullie gezondheid?

Maar jullie hadden ook behoorlijk last van het ongeluk, hoe is het met jullie gezondheid?
- Kasteel

Gefeliciteerd heren, nice work

-
Eindelijk leven vanuit Downforce....... 

- Laurens
Hoor ik daar eindelijk weer de V8
Top jongens, na zoveel tegenslag moet dat een heel erg goed gevoel geven als de "Black Magic" straks weer klaar is
@ Dennis, de Renault truck staat in de verkoop mocht je nog afscheid willen nemen van een echte vrachtwagen je bent welkom

Top jongens, na zoveel tegenslag moet dat een heel erg goed gevoel geven als de "Black Magic" straks weer klaar is

@ Dennis, de Renault truck staat in de verkoop mocht je nog afscheid willen nemen van een echte vrachtwagen je bent welkom

- Snipe
Wat Luco zegt.