Klinkt leuk!Erik Stoffelsen schreef:Ik wil ook een keer met z'n allen gaan karten,
Maar dan een gewone meet;
3 heats of zo vaak als je zelf wil meedoen......
Gewoon een keer in Huizen oid!
Wie heeft er zin in?
(Doordeweekse avond SVP.)
Luuk schreef:Klinkt leuk!Erik Stoffelsen schreef:Ik wil ook een keer met z'n allen gaan karten,
Wie heeft er zin in?
als je het niet op maandag en donderdag doet dan ben ik ook wel van de partijErik Stoffelsen schreef:Luuk schreef:Klinkt leuk!Erik Stoffelsen schreef:Ik wil ook een keer met z'n allen gaan karten,
Wie heeft er zin in?
Ik start binnenkort wel ffkes een meeting in 't meeting topic!
Zat te denken aan een woensdag avond?!als je het niet op maandag en donderdag doet dan ben ik ook wel van de partij
zolang je maar waar voor je geld krijg,Erik Stoffelsen schreef:Zat te denken aan een woensdag avond?!als je het niet op maandag en donderdag doet dan ben ik ook wel van de partij
Wat lijkt jullie, Huizen? Nijverdal is ook wel geinig!
BrianV schreef:zolang je maar waar voor je geld krijg,Erik Stoffelsen schreef:Zat te denken aan een woensdag avond?!als je het niet op maandag en donderdag doet dan ben ik ook wel van de partij
Wat lijkt jullie, Huizen? Nijverdal is ook wel geinig!
voor mij is de karts belangrijk, met me "straf" gewicht wil ik wel een vlotte kart
Zal je nog vies tegen vallen als je voorbij wordt gereden door de "dikke" :twisted:Erik Stoffelsen schreef:BrianV schreef:
zolang je maar waar voor je geld krijg,
voor mij is de karts belangrijk, met me "straf" gewicht wil ik wel een vlotte kart
Ghehe, heb geen strafgewicht,
Ook geen snelle kart nodig om te winnen :twisted:
Huizen ben ik al een tijd niet meer geweest, maar is altijd goed toch?
BrianV schreef:Zal je nog vies tegen vallen als je voorbij wordt gereden door de "dikke" :twisted:Erik Stoffelsen schreef:BrianV schreef:
zolang je maar waar voor je geld krijg,
Ghehe, heb geen strafgewicht,
Ook geen snelle kart nodig om te winnen :twisted:
Huizen ben ik al een tijd niet meer geweest, maar is altijd goed toch?
Kees Bunk schreef:Is er nergens meer zo'n onbeperkt actie? Dat is nóg meer waar voor je geld
Huizen vind ik wel leuk, alhoewel ook daar verschil in karts is hoor. Ben nog nergens een baan tegengekomen waar dat niet was.
Kees Bunk schreef:Ik heb laatst voor 30 euro met Luuk en Martijn (zit hier niet op forum vlgs mij) in Eindhoven gekart. Onbeperkt is een groot woord, maar we hadden wel 7 heats eruit! Dat vind ik echt retegoedkoop
Afgelopen jaren deed ik die actie bij Coronel in Huizen, maar sinds dit jaar doen ze het niet meer vlgs mij...
Coronel (nu Go Planet) in Enschede had wel een actie zag ik.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten