ROZ stelt zich voor
-
ROZ stelt zich voor
Hey guys 'n' dolls,
Ik heb ruim een jaar trackdays en HARC op Zandvoort gereden met een E30 cup-auto op kenteken.
Blijkbaar was deze E30 te verleidelijk voor enkele onverlaten waardoor ik met een lege parkeerplek zit.
Die plek zou ik graag weer opvullen door iets soortgelijks, E30 of E36, maar in ieder geval op kenteken want ik ben liever lui dan moe. En ja, alweer een beemer bij de club, maar de betrouwbaarheid van die machinerieën is weergaloos.
Dus....als ik direct een vraag mag stellen....any suggestions naast de bekende marktplaats en DNRT?
edit@28/08/2009: inmiddels voorzien van een E30 dankzij DF.....
see you at the beach (of daar in de buurt)
ROZ
Ik heb ruim een jaar trackdays en HARC op Zandvoort gereden met een E30 cup-auto op kenteken.
Blijkbaar was deze E30 te verleidelijk voor enkele onverlaten waardoor ik met een lege parkeerplek zit.
Die plek zou ik graag weer opvullen door iets soortgelijks, E30 of E36, maar in ieder geval op kenteken want ik ben liever lui dan moe. En ja, alweer een beemer bij de club, maar de betrouwbaarheid van die machinerieën is weergaloos.
Dus....als ik direct een vraag mag stellen....any suggestions naast de bekende marktplaats en DNRT?
edit@28/08/2009: inmiddels voorzien van een E30 dankzij DF.....
see you at the beach (of daar in de buurt)
ROZ
- Bijlagen
-
- Dit is de ex
- PICT0538s.jpg (25.26 KiB) 1057 keer bekeken
Laatst gewijzigd door Ronald Zwietering op 28 aug 2009, 23:35, 2 keer totaal gewijzigd.
- Arthur
- Auto: Nr.51
Re: ROZ stelt zich voor
Welkom Ronald.
- frank de jonge
Welkom.
- RJay
Welkom, en wtf?
Klote dat ze je beemer moeten stelen, ik heb je wel zien rijden van 't jaar.
Zal het in de gaten houden maar ik vrees dat je 'm niet meer terug ziet.
En euh, je kan Janssen motorrevisie vragen of ze een motor hebben staan, en dan bij Nero Serpente die E30 koets kopen (als hij die nog heeft, ben al even niet dieper door het te koop forum gegaan)
Klote dat ze je beemer moeten stelen, ik heb je wel zien rijden van 't jaar.
Zal het in de gaten houden maar ik vrees dat je 'm niet meer terug ziet.
En euh, je kan Janssen motorrevisie vragen of ze een motor hebben staan, en dan bij Nero Serpente die E30 koets kopen (als hij die nog heeft, ben al even niet dieper door het te koop forum gegaan)
-
Ik heb nog een E36 318IS staan voor weinag... 

-
@RJ: Mijn onderdelen zitten hoogstwaarschijnlijk al onder 1 of meer andere E30's en de carrosserie is zal al geplet zijn. Janssen heeft zelfs een leuke 325i staan, maar zonder kenteken....
@ErikStoffelsen en algemeen: Mijn monteur raad me aan lekker bij E30 te blijven. Mijn wens voor kenteken is dan wel een handicap in die zin dat de auto dan vaak racewaardig opgebouwd moet worden. En daar gaat dus tijd en geld in zitten.
@ErikStoffelsen en algemeen: Mijn monteur raad me aan lekker bij E30 te blijven. Mijn wens voor kenteken is dan wel een handicap in die zin dat de auto dan vaak racewaardig opgebouwd moet worden. En daar gaat dus tijd en geld in zitten.
- RJay
E30cupwagens zijn vaak zonder problemen weer op kenteken te zetten, soms moet je de verlichting fixen en de co-waarde counteren omdat ze bij types 2 de kat weghalen, maar verder zie ik geen probleem.Ronald Zwietering schreef:@RJ: Mijn onderdelen zitten hoogstwaarschijnlijk al onder 1 of meer andere E30's en de carrosserie is zal al geplet zijn. Janssen heeft zelfs een leuke 325i staan, maar zonder kenteken....
Dus je kan eens wat vragen.
-
Welkom hier Ronald.
-
Welkom Ronald 8)