Vraagje over BMW Premium Selection wagens.

Alles over Duitse auto's, van Beierse fapmobielen via VAG klonen tot achteruit de strontbult in Porkers.
Plaats reactie
peer

Vraagje over BMW Premium Selection wagens.

Bericht door peer » 23 aug 2009, 22:00

De 525D geeft een melding dat er een lamp stuk is. Nu gaat het "gelukkig" om 1 van de "angel eyes" lampen aan de voorkant. Maar ik kan zelf niet vinden hoe ik deze kan vervangen.
Nu is de auto pas 1 jaar geleden gekocht en geniet de auto van de 2 jaar premium select garantie. Nu kan ik me voorstellen dat het lampje niet onder de garantie zal vallen maar hoe zit het met de eventuele werk uren. Ik lees op internet al over 260 euro kosten omdat de bumper ook los moet. Ik heb zelf nog niet gekeken en het lijkt me een beetje vreemd maar het zal wel.

Ik kan nergens de voorwaarden vinden van de premium select garantie maar weet iemand wat er wel en niet gedekt wordt in zo'n geval? Ik zou het graag op voorhand willen weten voordat ik lang de dealer ga.

Joop

Re: Vraagje over BMW Premium Selection wagens.

Bericht door Joop » 23 aug 2009, 23:00

Dit valt normaal gesproken net als de Xenon-verlichting onder de Huisselectie garantie...
...desnoods even navragen bij de dealer, want merk wel dat de ene dealer er wat makkelijker mee om gaat dan de ander.

Downforce Bjorn

Bericht door Downforce Bjorn » 25 aug 2009, 17:40

In België gewoon garantie maareuh... een angel eye lampje vervang je op ongeveer 20s zonder ook maar iets af te bouwen.

peer

Bericht door peer » 25 aug 2009, 20:06

Weet je dat zeker?? bij mijn e92 wel daar zitten ze van boven maar de e60 zitten volgensmij van onder en daar kan je niet bij. Of zie ik het niet goed, dat kan natuurlijk ook.

Plaats reactie