toevalligheden..

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Jeroen van Emmerik
Locatie: Haarlem; auto: toyota supra mk3; Ruska classika 1966/1977; Lexus LS400 UCF10 1992

toevalligheden..

Bericht door Jeroen van Emmerik » 14 jul 2009, 21:20

toevalligheden... tja wie komt ze niet tegen!

zo ben ik al een tijdje aan het werk met een aannemer heet uit Zandvoort, op zich niets bijzonders ofzo, alleen heet dit bedrijf Kosterbouw.. en ja, ze zijn familie van Dillon Koster.
ach een leuk weetje maar thats it!
tot deze week komt er op dat werk een timmerman voor het parket.. hij heet Rob, leuk zou je zeggen, tot in de lunch hij verteld dat zn broertje wel wat races heeft gewonnen op zandvoort, le mans ergens in amerika... zn broertje heet Jan.. jawel!! Jan Lammers.

en dat gaat zo maar door in het leven. is het niet rijschool Metin is het wel een stucadoor!! (en maar volhouden dat ie Heystra heet...)
Afbeelding

hoe gaat dat bij jullie?

Oof
Auto: M2 Competition H6

Re: toevalligheden..

Bericht door Oof » 25 aug 2009, 10:52

De man van mijn moeder is ook van vader. Daar de dochter van is mijn zusje. Zij woont op dezelfde postcode als ik. Haar opa ken ik toevallig ook wat blijkt zijn vrouw geeft mij altijd 5 tientjes op me verjaardag die ik weer uitgeef in de kroeg waar wolter ook komt en hij is weer de broer van jolien die toevallig afgelopen nacht bij ons geslapen heeft.

Nou ik begrijp er niks meer van..

Metchu

Bericht door Metchu » 25 aug 2009, 10:54

hahah hoe erg df'er ben je!? dat blijkt uit dit soort situaties! Dat je allemaal namen en mensen gaat associëren met df'ers e.d. ! +1 voor jou :mrgreen: :mrgreen:

MartijnGizmo

Bericht door MartijnGizmo » 25 aug 2009, 10:56

De vader van m'n vriendin blijkt de vader van een van m'n beste vrienden al meer dan 25 jaar (zakelijk) te kennen, ontdekte ik vorige week door toeval. :D

Mark Nauta
Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94

Bericht door Mark Nauta » 25 aug 2009, 11:13

Het extreemste toevalmoment heb ik een jaar of 2 terug gehad toen ik in New York was.

Ik was bij een maatje van mij aan het logeren in Manhattan en gebruikte even zijn laptop om wat te surfen. Toen kwam
ik op een site die webcamspotten heet (was nog nooit eerder op die site geweest, kende de site niet eens). Dus ik kijk
eens bij New York (want ja, daar was ik op dat moment). Staat er bij de laatste 20 uploads een foto van Times Square,
ik even kijken. Zie ik daar een Rolls Royce Phantom op die foto. Toen ging er bij mij meteen een belletje rinkelen. Ik
was de dag ervoor namelijk op Times Square geweest en had diezelfde Phantom zien rijden. Even beter naar de foto van
de webcam kijken betekende dat ik mezelf kon terugvinden op de foto ;). Ik had toen wel even een WTF momentje!!!

Hoe toevallig is het dat ik op een website kom waar ik nooit eerder ben geweest, waar een foto staat bij de laatste uploads
van mijzelf die een foto maakt van een Rolls op een plek waar ik ook nooit eerder ben geweest. Die foto is dus geupload
door een andere NL-er die aan deze kant van de oceaan zit waarschijnlijk. Echt bizar.

Ik heb zowel de foto van de webcam als mijn eigen foto van de Rolls Royce nog wel. Zal ze er eens bij zoeken ;).

Oof
Auto: M2 Competition H6

Bericht door Oof » 25 aug 2009, 11:23

Mark Nauta schreef:Het extreemste toevalmoment heb ik een jaar of 2 terug gehad toen ik in New York was.

Ik was bij een maatje van mij aan het logeren in Manhattan en gebruikte even zijn laptop om wat te surfen. Toen kwam
ik op een site die webcamspotten heet (was nog nooit eerder op die site geweest, kende de site niet eens). Dus ik kijk
eens bij New York (want ja, daar was ik op dat moment). Staat er bij de laatste 20 uploads een foto van Times Square,
ik even kijken. Zie ik daar een Rolls Royce Phantom op die foto. Toen ging er bij mij meteen een belletje rinkelen. Ik
was de dag ervoor namelijk op Times Square geweest en had diezelfde Phantom zien rijden. Even beter naar de foto van
de webcam kijken betekende dat ik mezelf kon terugvinden op de foto ;). Ik had toen wel even een WTF momentje!!!

Hoe toevallig is het dat ik op een website kom waar ik nooit eerder ben geweest, waar een foto staat bij de laatste uploads
van mijzelf die een foto maakt van een Rolls op een plek waar ik ook nooit eerder ben geweest. Die foto is dus geupload
door een andere NL-er die aan deze kant van de oceaan zit waarschijnlijk. Echt bizar.

Ik heb zowel de foto van de webcam als mijn eigen foto van de Rolls Royce nog wel. Zal ze er eens bij zoeken ;).
Had ook WTF toen ik dit las.
Zijn leuke verhalen om te lezen

Bort

Bericht door Bort » 25 aug 2009, 11:47

Haha dat is écht een zalig verhaal :)

MartijnGizmo

Bericht door MartijnGizmo » 25 aug 2009, 12:06

Ohja, ik weet nog een voorbeeld: klasgenoot van me ontdekte na een half jaar dattie bij z'n nichtje in de klas zat! Ouders hadden al van jongs af aan geen contact meer met elkaar...

G Kolkman
Auto: Miata (2x..) /E30 rally /S2000

Bericht door G Kolkman » 25 aug 2009, 13:07

Ik heb dat normaal dus nooit, maar op vakantie gebeurde het me 3 keer, soort van:

1) ik kom m'n buurvrouw tegen op schiphol terwijl ik vlak voor vertrek nog even snel een bakkie koffie doe. Niet zo heel raar ware het niet dat zij bijna nooit de deur uit komt, toevallig de trein gemist had etc. etc., what are the odds!

2) ik kom in Salt lake city iemand tegen die door z'n voortuin heen loopt waarmee ik de avond ervoor nog in de kroeg had lopen ouwehoeren. Ik had (vanwege die blokken daar) zo een andere route kunnen nemen, hij had een minuut later naar buiten kunnen gaan etc. etc., ik wist niet dat hij daar woonde :) .

3) ik kom in san francisco, wandelende op straat iemand tegen die in hetzelfde hostel als ik in Las Vegas (waar ik dus maar 1 nacht was) geslapen had en waarmee ik gestapt had. Was, by the way, wel een volle week later :shock: :D ) en een paar honderd mijl verderop. Echt huh?!

Tim N

Bericht door Tim N » 25 aug 2009, 15:00

Martijn Koevoets schreef:Ohja, ik weet nog een voorbeeld: klasgenoot van me ontdekte na een half jaar dattie bij z'n nichtje in de klas zat! Ouders hadden al van jongs af aan geen contact meer met elkaar...
Het zou ondertussen maar je vriendin zijn geworden LOL

Kim

Bericht door Kim » 25 aug 2009, 15:16

Tim N schreef:
Martijn Koevoets schreef:Ohja, ik weet nog een voorbeeld: klasgenoot van me ontdekte na een half jaar dattie bij z'n nichtje in de klas zat! Ouders hadden al van jongs af aan geen contact meer met elkaar...
Het zou ondertussen maar je vriendin zijn geworden LOL

dat heeft mijn collega :D
Die had ook een vriendje, oh zaterdag kunnen we niets afspreken, mijn oma is jarig. He toevallig, de mijne ook (...)
gelukkig bleken ze geen volle neef en nicht te zijn, want dan zit je mooi te kijken :P

Anyhow, toevallig kan ik me even geen toevalligheden voor de geest halen die mij, al dan niet recentelijk, overkomen zijn

Jeroen R

Bericht door Jeroen R » 26 aug 2009, 08:29

Afgelopen vakantie zat ik in Zuid-Frankrijk op de camping.
Tijdens een avondje uitgaan in de stad kom ik opeens bekende/vrienden tegen, uiteindelijk bleek dat ze al 3 dagen tegenover ons op de camping stonden.

Fabian

Bericht door Fabian » 26 aug 2009, 08:54

Sja, ik hoorde dat een of andere Duitser me bleek te kennen. Een aantal DF-ers kwam hem tegen tijdens de Franse circuitweek....

Gisteren werd ik door een collega uit Den Haag gebeld: joh, zit in Marmaris (Turkije dus he :wink: ) op het strand komt er een grietje zitten bij ons groepje, gaat over werk etc, blijkt dat ze iemand kent bij ons bedrijf en dat was jij. Jah, dat was mn allereerste vriendinnentje :mrgreen:

ErikS

Bericht door ErikS » 26 aug 2009, 09:10

Fabian schreef:Sja, ik hoorde dat een of andere Duitser me bleek te kennen. Een aantal DF-ers kwam hem tegen tijdens de Franse circuitweek....

Gisteren werd ik door een collega uit Den Haag gebeld: joh, zit in Marmaris (Turkije dus he :wink: ) op het strand komt er een grietje zitten bij ons groepje, gaat over werk etc, blijkt dat ze iemand kent bij ons bedrijf en dat was jij. Jah, dat was mn allereerste vriendinnentje :mrgreen:

Wereldwijd bekent die Fabian..

Was wel lachen ja, hij zag een circuit auto met een ringsticker en gelijk op ons af,
Peter; Ken jij Fabian dan toevallig? jajajajaaa... :mrgreen:

Mathieu

Bericht door Mathieu » 26 aug 2009, 09:22

Ik reed vanmorgen het stadje uit zo de provinciale weg op rijdt er een straatgenoot achter me op die zelfde weg.
Dan ben je ook met stomheid geslagen :hmmm:

Wouter81
Auto: GR86|California|Hilux/CS35+

Bericht door Wouter81 » 26 aug 2009, 09:27

Ik kwam een tijdje terug de persoon tegen die ik het minst graag tegen wou komen. Stond op Schiphol en hoor ineens een kakelstem achter me, stond Femke Halsema daar te bellen. Da's ook toevallig, van die 16 miljoen mensen net de meest vervelende treffen. :)

RVV

Bericht door RVV » 26 aug 2009, 11:18

Mijn eerste dochter werd om 12.18 geboren op een dinsdag in 2003.

Mijn tweede dochter werd om 12.18 geboren op een dinsdag.. in 2006.

Joy

Bericht door Joy » 26 aug 2009, 11:31

De keus hebben om te rennen voor een trein vanuit Schiphol naar huis of zoals een maatje voorstelde een trein later te pakken.
Ik had daar geen zin in, dus we hebben gerend. Bleek later dat de volgende trein in een tunnel tot stilstand was gekomen met brand aan boord...

Kort voordat je een sms krijgt van iemand net aan die persoon denken. Dat heb ik nog regelmatig. Of een liedje neuriën en de radio aanzetten waar dat nummer net draait. :hmmm:

Mark Nauta

Bericht door Mark Nauta » 26 aug 2009, 11:34

Nog een mooie toevalligheid.

Ik zat laatst met Fernando van hier op MSN en toen kwamen we opeens uit bij Steven z'n verjaardag. Die was jarig op 27/7.
Toen vertelde Fernando dat hij dat ook was. Dat is best toevallig. Maar ik vertelde toen dat het altijd wel grappig is dat Steven
jarig is op 27/7 en ik op 29/9. Toen kreeg ik opeens een hele rare WTF WAAAAAAA reactie. Wat bleek nou. De broer van
Fernando is ook op 29/9 jarig :P ;). Hoe mooi is dat!!

Mark Nauta

Bericht door Mark Nauta » 26 aug 2009, 11:46

Mark Nauta schreef:Het extreemste toevalmoment heb ik een jaar of 2 terug gehad toen ik in New York was.

Ik heb de foto's er even bij gezocht. Eerst zie je dus de foto van Webcamspotten.nl (helaas is de site uit de lucht zag ik zojuist,
wilde hem nog even opzoeken...) en daaronder mijn foto. Aan de taxi, de witte SUV en de Rolls kun je zien dat het bijna op
exact hetzelfde moment is genomen.

Ik vind het nog steeds echt EXTREEM bizar!!!

Afbeelding

Afbeelding

Roy

Bericht door Roy » 26 aug 2009, 11:58

Toen ik nog op de basisschool zat, waren wij op vakantie in Spanje. Paar dagen later kwam er nog een Nederlander op de camping staan, bleek het een vriendje uit dezelfde groep te zijn :)

Ook hebben mijn vriendin en ik elkaar wel op een rare manier ontmoet. In eens stonden we in elkaars MSN lijst dus wij vrijwel op hetzelfde moment tegen elkaar "Ken ik jou?". Nou we konden elkaar dus beide niet. Naja elkaar in MSN laten staan en we zijn wat gaan babbelen. Zij bleek kapster te zijn en ik werkte toen in een lunchroom. Was wel toevallig, want we werkte beide in dezelfde stad. Na nog wat verder gechat te hebben vertelden wij de naam van de kapsalon en de lunchroom. Wat bleek nou... we werken naast elkaar! Nou de eerste afspraak was dus snel gemaakt en nu zijn we alweer bijna 6 jaar veder :)

EDIT: Die foto's moet je altijd bewaren Mark. Erg tof! Als je ook kijkt naar de tekst op de grond en de posities, lijkt het wel precies hetzelfde moment te zijn!

Xave30

Bericht door Xave30 » 26 aug 2009, 12:01

Mark Nauta schreef:Nog een mooie toevalligheid.

Ik zat laatst met Fernando van hier op MSN en toen kwamen we opeens uit bij Steven z'n verjaardag. Die was jarig op 27/7.
Toen vertelde Fernando dat hij dat ook was. Dat is best toevallig. Maar ik vertelde toen dat het altijd wel grappig is dat Steven
jarig is op 27/7 en ik op 29/9. Toen kreeg ik opeens een hele rare WTF WAAAAAAA reactie. Wat bleek nou. De broer van
Fernando is ook op 29/9 jarig :P ;). Hoe mooi is dat!!

Haha

Kim

Bericht door Kim » 26 aug 2009, 12:03

Mijn zus had zich aangemeld voor zo'n online date-gebeuren. Niet extreem serieus opzoek, maar je voelsprieten uitsteken. Na enige tijd krijgt ze een berichtje van iemand, ze raken aan de praat en het klikt eigenlijk heel goed.
Bleek dat ze 3 straten vanelkaar af woonden! Echt freaky :D

Metchu

Bericht door Metchu » 26 aug 2009, 12:14

Mark Nauta schreef:

Ik heb de foto's er even bij gezocht. Eerst zie je dus de foto van Webcamspotten.nl (helaas is de site uit de lucht zag ik zojuist,
wilde hem nog even opzoeken...) en daaronder mijn foto. Aan de taxi, de witte SUV en de Rolls kun je zien dat het bijna op
exact hetzelfde moment is genomen.

Ik vind het nog steeds echt EXTREEM bizar!!!

Afbeelding

Afbeelding
met die foto's erbij... bizar :mrgreen: :mrgreen: somebody is watching you :mrgreen:

Roy

Bericht door Roy » 26 aug 2009, 13:02

The Nauta Identity :P

Plaats reactie