Wat doe je als je driftbak kapot gaat en je toch verder wil?
-
- Berichten: 9466
- Lid geworden op: 19 nov 2007, 15:31
Re: Wat doe je als je driftbak kapot gaat en je toch verder wil?
Meer geld zit, maar zouden ze ook meer geld krijgen? Weet niet hoe de eigendomsverhoudingen liggen wat betreft Papenburg, maar kan me zomaar voorstellen dat de drifters per dag meer geld opbrengen :twisted:
-
- Berichten: 39197
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:29
Re: Wat doe je als je driftbak kapot gaat en je toch verder wil?
Hehe... driftdagje kost misschien 8000 ofzo om het af te huren.... terrein is echter 30x zo groot. Als iemand die kombaan voor een uurtje wil huren kost het al bijna 10.000 dacht ik!
-
- Berichten: 1704
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 18:04
- Auto: E34 540i, E46 325, RAM 1500
- Locatie: Hekelingen
Re: Wat doe je als je driftbak kapot gaat en je toch verder wil?
Je hebt geloof niet helemaal begrepen wat ATP Papenburg eigenlijk voor terrein is. Het is een test faciliteit. Hier testen vele verschillende fabrikanten hun prototypes. Er rijden dus vrijwel constant proto's in de rondte en niet af en toe. Deze fabrikanten betalen daar heel veel geld voor. ATP garandeert volledige geheimhouding aan hun klanten. Als wij, of anderen, daar iets willen doen, moet ATP toestemming vragen aan de klanten die een contract hebben voor x-dagen per jaar. Als één van die fabrikanten er iets op tegen heeft dat wij, of anderen, daar komen, is het dus gelijk afgelopen. Een organisator tekent een contract met ATP waarin hij, of zij, ook garandeert dat er geen opnames van wat voor soort dan ook gemaakt worden. Iedereen die vervolgens op een dergelijke dag het ATP terrein binnenkomt tekent een vergelijkbaar papier waarin staat dat er dus geen opnames gemaakt mogen worden, en dat elke vorm van opname apparatuur buiten het terrein blijft. Eventueel dus bij de portier of in een kluis. Er mogen wel opnames gemaakt worden, maar dan alleen onder toezicht van een medewerker van ATP.Erik schreef:Ah omdat er dus af en toe een prototype rondrijdt mag er nooit gefilmd worden
8)
Schitterende bekrompenheid van ongekend niveau
Maar goed blijkbaar wordt ervoor getekend
Je moet je telefoon inleveren lees ik
Zetten ze ook je auto op de kop dan ?
Mooie vergelijking met die fotos in het museum
Alleen is het prototype dat komt flitsen, en elke amateur/drifter heeft het nakijken en kan zijn telefoon inleveren
- Erik
- Berichten: 1923
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 19:18
- Locatie: NL centraal
Re: Wat doe je als je driftbak kapot gaat en je toch verder wil?
Ha die Dick
Ik was duidelijk niet goed op de hoogte.
Dank voor de uitleg, weer wat geleerd.
Eigenlijk moeten we dus blij zijn met ATP dat we er uberhaupt mogen rijden.
E
Ik was duidelijk niet goed op de hoogte.
Dank voor de uitleg, weer wat geleerd.
Eigenlijk moeten we dus blij zijn met ATP dat we er uberhaupt mogen rijden.
E
- RVV
- Berichten: 32209
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
- Locatie: Rudi Rolex@Basel
- Dennis Cavallino
- Berichten: 15802
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:36
- Locatie: Groene Hart
Re: Wat doe je als je driftbak kapot gaat en je toch verder wil?
Wat wil je daar nou mee zeggen Rico? Dat je 507 pk te weinig vindt? Is dit 't begin van vele aankoopdraadjes?
- RVV
- Berichten: 32209
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
- Locatie: Rudi Rolex@Basel
Re: Wat doe je als je driftbak kapot gaat en je toch verder wil?
Dat er boven staat ATP automotiv testing Papenburg.. (met een testbewijs erbij.)
- Dennis Cavallino
- Berichten: 15802
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:36
- Locatie: Groene Hart
Re: Wat doe je als je driftbak kapot gaat en je toch verder wil?
Ja, maar wat wil je er nou mee zeggen? (Serieus, ik word misschien afgeleid door die getunede M5, waardoor ik er meer achter zoek, maar dat is kennelijk niet zo)
- RVV
- Berichten: 32209
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
- Locatie: Rudi Rolex@Basel
Re: Wat doe je als je driftbak kapot gaat en je toch verder wil?
Was eigenlijk een aanvulling op de opmerkingen van Dick richting Erik.
- Dennis Cavallino
- Berichten: 15802
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:36
- Locatie: Groene Hart
Re: Wat doe je als je driftbak kapot gaat en je toch verder wil?
Ok, een linkje naar de website was logischer geweest, maar ik vat 'm.
- Erik
- Berichten: 1923
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 19:18
- Locatie: NL centraal
Re: Wat doe je als je driftbak kapot gaat en je toch verder wil?
Zondag in Lelystad geweest voor een powerslide training (tereintje midden in de oval).
Hier werd netjes van te voren uitgelegd waarom je niet mocht filmen zonder toestemming.
Ik heb gevraagd of ik vanuit een vast camerastandpunt binnen in de auto mocht filmen (manfrotto zuignap aan passagiersraam), dit was geen enkel probleem. Fotos langs de baan ook geen probleem. Zijn niet zo moeilijk daar. Fotos van voertuigen op de oval maken stond de doodstraf op
E
Hier werd netjes van te voren uitgelegd waarom je niet mocht filmen zonder toestemming.
Ik heb gevraagd of ik vanuit een vast camerastandpunt binnen in de auto mocht filmen (manfrotto zuignap aan passagiersraam), dit was geen enkel probleem. Fotos langs de baan ook geen probleem. Zijn niet zo moeilijk daar. Fotos van voertuigen op de oval maken stond de doodstraf op
E
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten