Na Zolder weer iets nieuws om op te verheugen...
(vooral Ecuyers)
Al mensen van hier die gaan?
Gr,
J
Allen is levensmoe, ofwel een echte trillseeker.indobesar schreef:Mooi foto's. Lijken me mooie baantjes.
Rijdt Allen nou zonder deuren?
Echte circuit`s zijn in de regel ook duurder dan 100 euroFabian schreef:Folembray is nou niet echt je-van-het hoor. Met de motor wel eens gereden, waren rondjes van net onder de minuut volgens mij....
Niet heel speciaal, smal en geen uitloop (alleen bossen) wel goedkoop voor een dagje spelen. Maar is niet te vergelijken met een echt circuit
Hoezo, fortis ASR polis met trackday dekking dekt dit soort dagen toch?allen schreef:Moet je alleen wel duidelijk afspraken maken dat hij 6 jaar papa's schoenen gaat poetsen als hij schade rijdt.
Ik was 2e rijder in Abbeville en Folembray. Gewoon van tevoren aanmelden; ik moest ook de formulieren invullen en kon na het tonen van een helm (Duitse-, Spaanse- en Polohelm verbodenallen schreef:Dat weet hij toch niet?!
---
oh, even serieus: ik weet eigenlijk niet hoe het met de tweede rijder zit. Dat zou ik als ik jou was dan wel even navragen.
2 rijder maakt niet uit kost ook niet meer, gewoon even aanmelden op de dag zelf krijgt die ook een polsbandje.allen schreef:Dat weet hij toch niet?!
---
oh, even serieus: ik weet eigenlijk niet hoe het met de tweede rijder zit. Dat zou ik als ik jou was dan wel even navragen.