BSA Tricycle uit 1934 (Driewieler)
RS6 Avant V10 in Son en Breugel
E30 Alpina B3 2.7 Touring (A50 t.h.v. St Oedenrode)
E46 M3 (A50 t.h.v. St Oedenrode)
3x Dakartrucks (A50 t.h.v. St Oedenrode)
Originele E30 325i Cabriolet!! (A2 t.h.v. Den Bosch)
Ah, ik moet dus even langs. Doen die lui 'een uurtje buurten met maten'?Kgroot.nl schreef:Was net bij Pon Leusden...
Stond een donkergrijze 997 GT3 MKII op NL platen
verder een motorrevisie van een Carrera GT mogen aanschouwen
Ik vond de verkoop flink uit de hoogte doen daar...Dinkel schreef:Ah, ik moet dus even langs. Doen die lui 'een uurtje buurten met maten'?Kgroot.nl schreef:Was net bij Pon Leusden...
Stond een donkergrijze 997 GT3 MKII op NL platen
verder een motorrevisie van een Carrera GT mogen aanschouwen
If so, misschien even leuk om met een DF-theekransje te doen.
Die is van Barry een lid van de volvo850 club. Kenteken plaat is wel leuk alleen jammer dat hij standaard is onder de kap.Martijn Koevoets schreef:Gisteren in de Oude Ebbingestraat in Groningen een oranje Volvo C70 T5 met donkere koplampen en zwarte 18" R-velgen. Kentekenhouder met "You got pwned by a Volvo"...
Is Barry nog steeds in NL dan ? Dacht, die moet al lang terug naar de US verhuisd zijn.MarkoC70T5 schreef:Die is van Barry een lid van de volvo850 club. Kenteken plaat is wel leuk alleen jammer dat hij standaard is onder de kap.Martijn Koevoets schreef:Gisteren in de Oude Ebbingestraat in Groningen een oranje Volvo C70 T5 met donkere koplampen en zwarte 18" R-velgen. Kentekenhouder met "You got pwned by a Volvo"...
Gebruikers op dit forum: dave van marion, Semrush [Bot], Will F. en 15 gasten