Gezellig feestje - Sunset Grooves

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
MartijnGizmo

Gezellig feestje - Sunset Grooves

Bericht door MartijnGizmo » 23 aug 2009, 10:32

Dode en gewonden door vechtpartij strandfeest

HOEK VAN HOLLAND - Een 19-jarige jongen is omgekomen op het strand van Hoek van Holland, toen daar tijdens een dance-evenement een grote vechtpartij uitbrak. Zeven andere mensen raakten gewond.

Dat heeft de politie laten weten. De politie heeft na de vechtpartij drie mensen aangehouden. Wat de arrestanten ten laste wordt gelegd is nog onduidelijk.

Rond 23.30 uur klonken schoten op het terrein van het gratis toegankelijke Sunset Grooves, aldus een woordvoerder van de politie.

Tientallen agenten gingen het strand op en troffen daar mensen met schotwonden aan. De problemen op het strandfeest verergerden snel doordat een grote menigte zich tegen de politie keerde.

Waarschuwingsschoten

Agenten voelden zich dusdanig bedreigd, dat ze waarschuwingsschoten hebben gelost en een bezoeker gericht hebben neergeschoten. Zijn toestand is niet levensbedreigend, aldus de woordvoerder.

Volgens de politie waren te veel bezoekers op het strandfeest aanwezig. Er was een vergunning verleend voor 15.000 bezoekers, maar het waren er veel meer, aldus de politie.

''Verschrikkelijk'', noemt een woordvoerder van Tridee, de organisator van Sunset Grooves, het incident dat zich heeft afgespeeld op strand Hoek van Holland. Dat het op het evenemententerrein te druk was spreekt de woordvoerder tegen.

''Op het terrein waren niet te veel mensen. Er waren nog wel veel mensen onderweg. Maar die hebben we geadviseerd om niet meer te komen'', aldus de woordvoerder.

Filmpjes

Op internetsite YouTube verschenen zondag beelden van de schietpartij. In een filmpje roept een groep bezoekers ''hooligans, Rotterdam'', waarna een serie schoten klinkt.

Laatst gewijzigd door MartijnGizmo op 23 aug 2009, 10:34, 1 keer totaal gewijzigd.

MartijnGizmo

Re: Gezelig feestje - Sunset Grooves

Bericht door MartijnGizmo » 23 aug 2009, 10:33

Lekker daar... :roll: Vind zoiets behalve voor de slachtoffers/nabestaanden ook altijd zo sneu voor de organisatie. Die doen maandenlang hun best om wat moois neer te zetten, eindigt het in een drama.

Arthur
Auto: Nr.51

Re: Gezellig feestje - Sunset Grooves

Bericht door Arthur » 23 aug 2009, 10:38

Zo gaat dat tegenwoordig. Als het gezellig is moeten er altijd een paar de boel verstieren. Is niet alleen daar zo :wink:

Luco

Bericht door Luco » 23 aug 2009, 11:06

al die hooligans en dergelijk oppakken
allemaal een uzi geven en ze in een stadion zetten
alle overlevenden schiet je dan af als ze het stadion uitkomen
probleem opgelost

Tom

Bericht door Tom » 23 aug 2009, 11:19

Triest.

Wouter81
Auto: GR86|California|Hilux/CS35+

Bericht door Wouter81 » 23 aug 2009, 11:26

De intelligentie spat er weer vanaf, als ik die gasten in dat filmpje hoor schreeuwen. :bag:

Ach, het is net als met ratten. Stop je er teveel van in een kooi, dan krijg je agressie.

Arthur
Auto: Nr.51

Bericht door Arthur » 23 aug 2009, 11:26

luco hornsveld schreef:al die hooligans en dergelijk oppakken
allemaal een uzi geven en ze in een stadion zetten
alle overlevenden schiet je dan af als ze het stadion uitkomen
probleem opgelost
Nee joh, de laatst levende arresteer je gewoon. Hoef je niemand zelf af te knallen :wink:

Sander

Bericht door Sander » 23 aug 2009, 11:28

Dit is echt triest, het gaat ook steeds gekker lijkt het wel.. :shock: :roll:
Sterkte voor alle betrokken partijen en nabestaanden.

RobS

Bericht door RobS » 23 aug 2009, 11:39

Ik was gister op een soort gelijk feestje maar dat ging er gelukkig een stuk gemoedelijker aan toe, Brabant hè ;) :P

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 23 aug 2009, 13:44

Waardeloos man, ook in die filmpjes, te gek voor woorden :shock:

En dit wordt steeds erger in dit land...

Ik kan beter in Zuid Amerika gaan wonen, stuk relaxeder daar.

Roy

Bericht door Roy » 23 aug 2009, 13:54

In Zuid Amerika heb je gelukkig ook een stuk minder geweld :)

Lekker filmpje trouwens, weer even vrolijk 100x kanker roepen in 2 minuten tijd.

jarno trulli

Bericht door jarno trulli » 23 aug 2009, 14:41

was er vorig jaar was wel een gezellig feestje, wilde gisteravond ook gaan maar had een raar voor gevoel dus ben toen maar niet gegaan. vrienden van me belde om kwart over 11 dat ze weer naar huis gingen dus die hebben er gelukkig weinig van meegekregen. Heb zelf een hekel aan feestjes waar veel paupers rond lopen de sfeer is dan gelijk een stuk agressiever. Geef mij dan toch maar de betere feesten in bloemendaal,

Luuk

Bericht door Luuk » 23 aug 2009, 14:57

Iets zegt me dat een bom op de tent met die hooligans een hoop ellende in Nederland op zou lossen... WAT een laag, kansloos volk. :wtf: :wtf:

Wel een bizarre situatie daar, ook debiel dat de muziek door blijft draaien.

Peric

Bericht door Peric » 23 aug 2009, 19:08

Dat is niet debiel Luuk. Veel mensen weten niet eens dat er wat aan de hand is. Als de muziek stopt gaan de mensen zich afvragen waarom..
Verder.. tsja, wat kan je er over zeggen.... Triest voor de organisatoren dat er een paar idioten effe lekker je gratis feestje komen komen verkloten..

Marc R

Bericht door Marc R » 23 aug 2009, 19:29

Zoals gezegd: Door de controles zal dit volgende week niet snel gebeuren op mysteryland......

maar goed,het hele dance gebeuren lijdt hier weer onder.....krijgt een lekkere naam zo....door een zooitje kuthooligans.

Maar goed,dat soort trash zie ik niet als mensen,meer als zieke honden/ratten/kakkerlakken.

Stéphane

Bericht door Stéphane » 23 aug 2009, 20:03

Echt triest. Maar ook weer o, zo typisch voor dit soort volk. Braindead en hun bestaan is zinloos. Wat jij zegt, Marc...

Sander

Bericht door Sander » 23 aug 2009, 22:56

Een meisje stond naast een groepje dat opeens een pistool trok en het publiek begon te bedreigen en heeft toen een foto gemaakt.. :shock:

Bron;
http://www.hartvannederland.nl/localite ... t_in_shock_" onclick="window.open(this.href);return false;

Meer;
http://www.hartvannederland.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Fernando

Bericht door Fernando » 23 aug 2009, 23:00

10 jaar geleden zou ik zeggen: niet te geloven....

Maar tegenwoordig kijk ik hier niet meer van op, sad but true.....

Joy

Bericht door Joy » 23 aug 2009, 23:05

Wat Stéphane zegt. Het is gewoon te triest voor woorden dat je bij het uitgaan keer op keer geconfronteerd wordt met agressie en vechtpartijen. Dat is toch niet normaal, je gaat ergens heen met het idee om een fijne avond te hebben. Je vraagt je af wat er bij deze jongens in hun hoofd omgaat om uberhaupt met een wapen te gaan stappen en dan tot zoiets over te gaan. Soms denk ik wel eens dat je mensen en dieren hebt, en dat er daarnaast nog een aparte subdivisie is voor dit soort lui. Van een andere planeet. :stom:

Joy

Bericht door Joy » 23 aug 2009, 23:13

Een paar weken geleden zijn twee Amsterdammers naar een Feyenoord kroeg in Rotterdam gekomen en begonnen daar te schieten. Feyenoorders lieten het er niet bij zitten en trokken gisteren ook hun pistolen om Amsterdammers weer terug naar Amsterdam te schieten.

Stéphane

Bericht door Stéphane » 23 aug 2009, 23:23

Die reactie van die meiden in die video ook. Net alsof er niets aan de hand is, lijkt het haast wel. GVD een paar mongelen die met pistolen rond staan te zwaaien op een feest.
En dan gewoon de volgende dag lachend bij Hart van Nederland je verhaal doen alsof het een lekke fietsband is. Wat mij verbaast is het kennelijke gemak waarmee die dames zitten te praten.

Sorry hoor, maar daar kan ik echt even niet helemaal bij :bag: Dit kan toch niet, zoiets?

Luuk

Bericht door Luuk » 24 aug 2009, 00:06

Valt mij ook op ja... erg apart... :roll:

Mack

Bericht door Mack » 24 aug 2009, 09:15

Ik vind het erg zwak dat iedereen zich nu stort op de organisatie, die dingen niet goed geregeld heeft.

Maar de uiteindelijke hooligans, die alles verkloot hebben, daar hoor je niks meer van. Die krijgen ze niet te pakken, dus dan wordt de organisatie maar zondebok.
(Natuurlijk heeft de organisatie flinke fouten gemaakt, maar zij waren niet degenen die schoten!).

Hoe kan het nu bijv. dat de politie maar 3 man heeft aangehouden die avond?

Peric

Bericht door Peric » 24 aug 2009, 09:35

Omdat er misschien 15:000 mensen door elkaar aan het rennen waren?

allen

Bericht door allen » 24 aug 2009, 09:43

Ach ja, even weer een lachje omdat je blij bent dat je met z'n drie nog levend aan de eettafel zit? Verder zie je iedere dag wel in de kranten watvoor debiele dingen gebeuren. Dan kijk je hier denk ik ook niet meer van op. Dit soort gebeurtenissen zijn (helaas) gewoon niet schokkend meer.

Plaats reactie