AMS Supertest div.superauto's; Veyron, C6 Zo6, 997TT+VIDEO!
- Daniel
Monsterlijke vermogens uit een motor peuren is dus niet zo vreselijk moeilijk voor de heren fabrikanten, het is veel moeilijker om er eentje te maken die ook in het dagelijks verkeer normaal bruikbaar is, langer dan een week heel blijft en die je gewoon bij de lokale Tango vol kunt gooien met Euro98. Dat de Veyron aan al die eisen voldoet geeft aan hoe fenomenaal de prestatie van VW is 

-
- Auto: Fun Damn Mentally
En daarom zweer ik nog steeds bij de Macca. En doe mij uit die test de Murcielago maar en dan met F599 Ferraritechniek en RWD en prestaties.Daniel schreef:Monsterlijke vermogens uit een motor peuren is dus niet zo vreselijk moeilijk voor de heren fabrikanten, het is veel moeilijker om er eentje te maken die ook in het dagelijks verkeer normaal bruikbaar is, langer dan een week heel blijft en die je gewoon bij de lokale Tango vol kunt gooien met Euro98. Dat de Veyron aan al die eisen voldoet geeft aan hoe fenomenaal de prestatie van VW is

En daarna de Vanquish. De rest(buiten het prestatiepotentieel van de Veyron:Adembenemend, maar logisch) zegt me helemaal niks...incl de 997 turbo.
-
In het "autoblad" Carros, hadden ze ook een Veyron getest. Bugatti stond er wel op dat er een eigen testpiloot mee zou rijden op de bijrijderstoel, en bij het half indrukken van het gaspedaal begon hij al te mokken.
Hoe kun je in godsnaam zo een auto meekrijgen voor het weekend om te proefrijden? Eerst de persoon driedubbel screenen en vervolgens een borg laten storten van 3 ton ?
Prachtig al die luxe problemen

Hoe kun je in godsnaam zo een auto meekrijgen voor het weekend om te proefrijden? Eerst de persoon driedubbel screenen en vervolgens een borg laten storten van 3 ton ?
Prachtig al die luxe problemen

- Daniel