Het is pikdonker en flitst voortdurend.
+1Paskal Morriën schreef:4x bliksem en een regenbuitje wat geen naam mag hebben hier in Helmond en dat was het...
Weeralarm.... :fy:
lolTom schreef:WTF check het weer in zoetermeer!!!!!![]()
![]()
![]()
http://www.dumpert.nl/mediabase/605201/ ... rmeer.html" onclick="window.open(this.href);return false;
lol.Ernst Jan Dekker schreef:Tsja, mensen die met de Trein gaan sporen niet.. Zoiets kun je van te voren verwachten.!
Ik niet...Mark Nauta schreef:Verdorie man, wat nou weeralarm. Zoiets heette vroeger gewoon harde wind, onweer en regen, nu opeens weeralarm. Wie neemt ze nou nog serieus
Een ramp.Jelmer850i schreef:hoe heet het eigenlijk als er echt een hele dikke orkaan langs komt wat 90% van nederland gaat verwoesten?
Nou daar ben ik absoluut niet mee eens.Bart-K schreef:Laat ik het KNMI dan maar steunen![]()
Het is toch beter dat ze waarschuwen voor iets wat niet gebeurt, dan dat ze niet waarschuwen terwijl dit wel nodig is. Wat ze ook doen, het is eigenlijk nooit goed
Ben ik het niet mee eens.Rico schreef:Nou daar ben ik absoluut niet mee eens.Bart-K schreef:Laat ik het KNMI dan maar steunen![]()
Het is toch beter dat ze waarschuwen voor iets wat niet gebeurt, dan dat ze niet waarschuwen terwijl dit wel nodig is. Wat ze ook doen, het is eigenlijk nooit goed
En ben ook faliekant tegen de term weeralarm.
Weeralarm valt in de catagorie luchtalarm lijkt het wel... iedereen doet de deur op slot en gaat onder de tafel of in de kelder zitten.
Mensen durven het huis niet meer uit.
Gevolg forse economische schade. Elke retailer/horecabedrijf in NL baalt van de term weeralarm, want dat betekend dat er die dag gewoon weinig tot geen klanten komen, maar alle bedrijfskosten gaan die dag wel gewoon door.
En waar hebben we het ook over.. gewoon zware zomer onweer.. wat is daar nieuw aan ? Winter idem dito.. goh het gaat een keer flink sneeuwen... hup weer alarm..
En dat in een tijd dat zon beetje IEDERE Nederlander 24 uur per dag op buienradar kan kijken waar de neerslag bij hem in de buurt valt.. of juist niet... en dan moet de KNMI ons gaan waarschuwen dat het wel eens slecht weer kan worden.. en hup een weeralarm..
Het KNMI moet zich eens goed gaan beraden of ze wel slim bezig zijn... Want waarom het begrip weeralarm ? als je er goed over nadenkt slaat het werkelijk nergens op..
Gebruikers op dit forum: Berry1000RR, Erik dB, FDD, Google [Bot], Kasteel, MarcF en 11 gasten