Snorremans in z'n helicopter
- Roman
Snorremans in z'n helicopter
:banaan:
-
indobesar
- Auto: M3P, 130i
Re: Snorremans in z'n helicopter
Dacht dat het over Luco ging...
Overigens kun je dat ook met een Apache, zelfs loopings.
Overigens kun je dat ook met een Apache, zelfs loopings.
- Knot
Wil je niet zo naast zitten lijkt me..... wordt een aardig zakje daarna 
-
Luco
Ja begin hier ook nog ff een schelddraadje
Ik ben het helemaal zat met jullie.
Later vandaag kom ik met een nietsverhullende verklaring
was getekend
Snorremans
Ik ben het helemaal zat met jullie.
Later vandaag kom ik met een nietsverhullende verklaring
was getekend
Snorremans
-
René130i
- Snipe
* grinnikt om snorremans *
Waar blijft die nietsverhullende verklaring nou?
Waar blijft die nietsverhullende verklaring nou?
-
Luco
ik zit te wachten op die andere, daarna komt de mijne :banaan:
- RJay
Smoesjes? 
-
Luco
Nou komt die
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
mijn pik is maar6mm
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
mijn pik is maar6mm
- RJay
Een klit, past perfect bij team klitlikkers.luco hornsveld schreef:Nou komt die
.
mijn pik is maar6mm
- RJay
Leuk vliegwerk trouwens in die heli 
- Aad
Heb je die al gezien dan ???????luco hornsveld schreef:ik zit te wachten op die andere, daarna komt de mijne :banaan:
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Leuk met zo`n Bölkow 105, een oudje intussen maar een machine met een mooie en goede reputatie.
Opmerking; hij maakt echt geen hele looping, op het hoogste moment net er uit komend moet ie hem heel snel bij trekken. Hieraan kan je mooi zien dat een echte volwaardige looping met een heli niet kan...................
Opmerking; hij maakt echt geen hele looping, op het hoogste moment net er uit komend moet ie hem heel snel bij trekken. Hieraan kan je mooi zien dat een echte volwaardige looping met een heli niet kan...................
- Snipe
Een hele openbaring.
- Jorik
Als je op het filmpje uit de startpost doelt, enige reden waarom dat geen loop lijkt is omdat het een halve "cuban eigh"t is, wat inhoudt dat je 225 graden draait, dus iets meer dan een halve loop en dan vervolgens weer om je lengte as draait. Een heli is wel degelijk in staat een looping te vliegen, alleen door zijn geringe snelheid en doordat ie gelijk weer lift heeft met zn rotorbladen zodra hij zn neus weer omhoog trekt, lijkt het een "snelle" manoeuvre omdat je hem met een vliegtuig mooi rond maakt vanwege het feit dat je eerst snelheid aanduikt voordat je weer voldoende lift hebt om weer horizontaal te komen met de snelheid waar je ook mee begon.romo schreef:Leuk met zo`n Bölkow 105, een oudje intussen maar een machine met een mooie en goede reputatie.
Hier (KLIK!) zie je een voorbeeld van een looping met een Apache!
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Een Apache is van generaties later dan een Bo 105 
Soms lijkt het meer een split S of Imelmann, maar dat zie ik ook niet snel met een Heli gebeuren, mischien een militaire met genoeg power
Soms lijkt het meer een split S of Imelmann, maar dat zie ik ook niet snel met een Heli gebeuren, mischien een militaire met genoeg power
- Downforce Hans
Zeg gewoon dat je ernaast zit en dat het dus wel kan en kom niet met een verhaal dat een Apache van een generatie later is.romo schreef:Een Apache is van generaties later dan een Bo 105
Dat een Apache van een generatie later is weet iedereen die zich een beetje voor vliegen interesseren.
Grtz,Hans
- romo
Heeft niets met er naast zitten te maken, ik zal de eerste zijn om toe te geven dat ik fout zit.............maar das hier niet zo.............. 
- Downforce Hans
Volgens mij zeg je hier dat een volwaardige looping met een heli niet kan, of zie ik hier iets over het hoofdromo schreef:Leuk met zo`n Bölkow 105, een oudje intussen maar een machine met een mooie en goede reputatie.
- romo
Dat is idd nagenoeg onmogelijk, althans hij is niet zo strak als met een vliegtuig. Bij een Apache is dat wel beter, maar ook niet perfect. Aangepaste rotorbladen hebben het bij de nieuwste generatie wel wat verbeterd, maar ideaal voor het betere stuntwerk is het gewoon niet......................
Een heli is eigenlijk niet gemaakt voor dat soort werk, je kan het proberen, maar meestal is het maar half werk met vervolgens schade aan romp, motor en rotor/bladen.....................
Ook een split S en een Immelman ( belangerijk manoeuvres bij dog fighting) is voor een heli liever niet voor herhaling vatbaar................
Een heli is eigenlijk niet gemaakt voor dat soort werk, je kan het proberen, maar meestal is het maar half werk met vervolgens schade aan romp, motor en rotor/bladen.....................
Ook een split S en een Immelman ( belangerijk manoeuvres bij dog fighting) is voor een heli liever niet voor herhaling vatbaar................
- Downforce Hans
Je kan me nog veel meer vertellen, een looping is een looping.
Jij zegt dat het niet kan en in het filmpje zie je dat het wel kan....
Niet ineens komen met dat het op een graad na geen looping is, of misschien wel of niet...........
Het is een LOOPING KLAAR
Je wordt er niet minder door hoor om een keer ongelijk te hebben....

Jij zegt dat het niet kan en in het filmpje zie je dat het wel kan....
Niet ineens komen met dat het op een graad na geen looping is, of misschien wel of niet...........
Het is een LOOPING KLAAR
Je wordt er niet minder door hoor om een keer ongelijk te hebben....
- romo
In luchvaarkringen denken ze iets anders over
Ik kan trouwens het filmpje niet openen, maar buiten dat, het verhaal staat............
Met je auto kan je ook een looping maken, dat kan ja, maar daarvoor is ie niet gemaakt en zo was het ook niet bedoeld..........
.
Ik kan trouwens het filmpje niet openen, maar buiten dat, het verhaal staat............
Met je auto kan je ook een looping maken, dat kan ja, maar daarvoor is ie niet gemaakt en zo was het ook niet bedoeld..........
Laatst gewijzigd door romo op 21 aug 2009, 12:42, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Metchu
haha geweldig